Dat is van Duran Duran toch?quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit outrootje zo is wel voor de connaisseur
Misschien wordt ie nog getroffen door de Grease Lightningquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef Strani het volgende:
Ik denk dat ik Jimmy Carter ga vervangen met Franki Valli, hoe die er dit jaar bij liep tijdens een 'live' optreden was beangstigend.
Thanks Pippiequote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik spreek namens iedereen als ik zeg dat ik blij ben dat jij er nog bent
Ach.quote:
Heel verstandigquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Dit zou een heel fout gesprek kunnen worden, maar voor nu zeg ik toch maar veilig: "Nee.
"
Goed gezegdquote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dit ja.
Heb heel veel mensen met kanker meegemaakt (werkt in NL als radiotherapeutisch laborant). Het is erg kut, vooral bij jongere personen, maar ook bij mensen die hun hele fucking leven hard hebben gewerkt en nu met pensioen zouden gaan en dan pats boem mega ziek zijn ..... Heeft mij heel erg geholpen om bepaalde keuzes in mijn leven te maken (emigratie bijv wat anders voor altijd maar uitgesteld was geweest denk ik).
Dementie etc. is echt wel op een hele andere manier kut. Je raakt je persoonlijkheid kwijt.
Daarna wordt het mee naar achteren genomen. En gaan we er alles aan om doen om de vraag te beantwoorden.quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
We beantwoorden uw vraag binnen 24uur. Bedankt voor uw geduld
Ja de onderzoeken naar “het genezen van” kanker zijn veel verder dan die naar dementie. Dat is erg lastig.quote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. En kanker wordt steeds beter te behandelen. Een tante van mij heeft ook kanker, maar die heeft met allerlei relatief nieuwe behandelingen ondanks uitzaaiingen nu toch wonderwel een goede prognose.
*fixedquote:
Wel oud en presidentquote:
Welke van de twee?quote:Op zondag 29 december 2024 22:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Clinton piept en kraakt ook, las ik onlangs
van zo en zeikwijf laat ik me niks zeggenquote:Op zondag 29 december 2024 22:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En wij proberen een serieus gesprek te voeren in ABN. Stik in je fucking ABBA, was je al jaren kotsbeu maar nu ben ik écht finaal klaar met je gedram en gezeik. Rot op.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien wordt ie nog getroffen door de Grease Lightning
trustenquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik maar eens gebukt ga under the pressure van mijn wekker morgen.
En ga slapen....
Werken enzo.
Ja ik weet slechte planning
Succesquote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
En ga slapen....
Werken enzo.
slaap lekker!quote:Op zondag 29 december 2024 22:18 schreef Isorden het volgende:
En ga slapen....
Werken enzo.
De eckte eckte zetten gewoon doorquote:Op zondag 29 december 2024 22:17 schreef ShinyStar het volgende:
Zo, ik ga even wat anders doen tot Linkin Park er op komt. Dan mis ik Rowwen Heze én Adele én een stuk Van Inkel. Win win win situatie. Tot later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |