Disney er even infietsen, jawelquote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ [url=https://ik.imgkit.net/3vlqs5axxjf/external/http://images.ntmllc.com/(...)2Cfo-auto]afbeelding[/url] ]
Daar schijnen dode mensen vaker moeite mee te hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die was al jaren dood zonder het iemand te vertellen.
Zeker, zeer terecht ookquote:Op zondag 29 december 2024 22:08 schreef MielMonteur het volgende:
Deze nette positie van Fantasy is toch wel mooi ieder jaar
Poeh, heftigquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was het overlijden van mijn moeder aan Alzheimer. Door een longontsteking kwam het toch nog vrij plotseling.
Verder ook 2 ooms (broers van mijn moeder), tante van mijn vrouw, 2 oud collega's en de vader van een goede vriend verloren. Mag wel wat minder volgend jaar.
Ja dat is het ook, maar in dit geval zie ik het als medeleven en probs voor het delen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
Het "liken" van alle dieptepunten voelt een beetje vreemd
Dus jij zegt dat Nederland geen smakeloos land is?quote:Op zondag 29 december 2024 22:08 schreef MielMonteur het volgende:
Deze nette positie van Fantasy is toch wel mooi ieder jaar
Ga ik volgend jaar meequote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
[ [url=https://ik.imgkit.net/3vlqs5axxjf/external/http://images.ntmllc.com/(...)2Cfo-auto]afbeelding[/url] ]
Fijn! Je doet het goedquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het komt ook bijna niet voor dat een verslaafde direct perfect afkickt. Er gaan altijd slippertjes en terugvallen komen. Het gaat met vallen en opstaan, zo'n proces. Kunst is dan vooral dat je er niet in blijft hangen maar snel de boel weer moet oppikken. Daar bereiden ze je op de verslavingszorg ook wel op gelukkig.
quote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik hoop dat zeDat hoop ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dank je. Doe ik zeker wel. Gelukkig samen met mijn broer. Van de week met kerst had ze het nog heel erg naar haar zin met haar kleinkinderen (mijn nichtjes)quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Sterkte! Probeer desondanks te genieten van de momenten die jullie nog wel samen kunnen hebben.
We liken de openheid, denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
Het "liken" van alle dieptepunten voelt een beetje vreemd
Waar is de 'vind ik medeleven' knop op Fokquote:Op zondag 29 december 2024 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat is het ook, maar in dit geval zie ik het als medeleven en probs voor het delen.
Dit!quote:Op zondag 29 december 2024 22:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor iedereen die het kan gebruiken!
[ afbeelding ]
En dat zonder Dago..quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef peaceman het volgende:
Jemig wat gaat het topic snel vanavond...
Sterktequote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, toch eigenlijk wel het vrij plotseling overlijden van een vriend vorige week.
Ja veel meer dan we soms denken. Ik vind het een vreselijke ziekte.quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het overkomt helaas heel erg veel mensen. Genoeg vrienden, collega's etc. die het ook meegemaakt hebben of meemaken
Overleden? Jaquote:
Jimmy Carter is dood?quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Jimmy Carter heeft 2025 net niet gehaald
Als er een mama komt waar je niet bij wil horen mag je wel bij mijquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil een nieuwe mamaHJM. Ze belde (!!!!) Mij net oprecht om te vragen of "we nog wel het schijtlollige ( ja dat zit in ons vocabulaire ) walsje gaan doen straks
Één overlijden is eigenlijk al teveel, maar zo bij elkaar is het wel heel extreem voor je geweest. Sterkte.quote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was het overlijden van mijn moeder aan Alzheimer. Door een longontsteking kwam het toch nog vrij plotseling.
Verder ook 2 ooms (broers van mijn moeder), tante van mijn vrouw, 2 oud collega's en de vader van een goede vriend verloren. Mag wel wat minder volgend jaar.
Komt hopelijk goed in 2025quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had een flinke terugval met de drank toen ik in stockholm was. Heb daar met het stoppen weer erg vervelende dagen van gehad que afkicken. Dat was niet fijn. Maar dat maakte ervan afblijven ook wel weer makkelijker met die wake-up call.
Verder worstel ik nog een beetje met het vinden van mijn werk-leven balans, maar dat komt nog wel denk ik.
Daar gaan alle lijstjes met "Wie gaan er dood in 2025"quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iedereen is altijd zo bang voor kanker, maar dementie lijkt me veel kutter iddquote:Op zondag 29 december 2024 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja veel meer dan we soms denken. Ik vind het een vreselijke ziekte.
INKELEDquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die was al jaren dood zonder het iemand te vertellen.
Ja, soms vraag ik het me af of ik dat wel moet doenquote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt hopelijk goed in 2025![]()
Knap dat je zo openhartig bent hierover
Respectabele leeftijd gehaald nog zegquote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit j. Helaas viel het ook tijdens de uurlijstjes dus ik heb niet veel kunnen lezenquote:Op zondag 29 december 2024 22:09 schreef peaceman het volgende:
Sterkte aan iedereen die het nodig heeft. Het gaat zo snel, dat ik niet op elk individueel geval kan reageren. Excuses![]()
![]()
Niet meer blijkbaarquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The War on Jeroen van Inkel
Ja. Vooral die tussentijd dat je beseft dat je dementeert lijkt mij verschrikkelijkquote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iedereen is altijd zo bang voor kanker, maar dementie lijkt me veel kutter idd
Die van mij is "That's the Way of the World"quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Misschien toch wel mijn favoriete EWF hit
Daar sluit ik me bij aanquote:Op zondag 29 december 2024 22:09 schreef peaceman het volgende:
Sterkte aan iedereen die het nodig heeft. Het gaat zo snel, dat ik niet op elk individueel geval kan reageren. Excuses![]()
![]()
Ik zou dat volledig supportenquote:Op zondag 29 december 2024 22:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
The War on Jeroen van Inkel
Dank je! Dankzij dochterlief sleep ik mij er wel doorheen. Die is altijd vrolijk. Alleen als ze dan plots iets zegt over oma... dat blijft het lastigste.quote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Één overlijden is eigenlijk al teveel, maar zo bij elkaar is het wel heel extreem voor je geweest. Sterkte.
Drank begint me eigenlijk steeds meer tegen te staan. Ik drink enkel nog met gezelschap/feestjes/vakantie.quote:
Mama?quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb de pannen al klaarstaan. Leuk dit!
Outro is betrrquote:Op zondag 29 december 2024 22:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Als je dan toch per se door een intro heen moet kwaken, doe dan deze maar.
Enige piepkleine minpuntje van een verder magistraal nummer
Kap hier eens mee.quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef mario390 het volgende:
zieeee je echt mijn vraag niet???
HALLLOOOOOOOOO
Gelukkig maar!quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef ok01 het volgende:
Stemplaat![]()
Tevens mijn depressie anthem. Had op dat gebied een nogal zwaar jaar achter de rug. Kwam zelf even op het punt dat ik niet dacht er nu nog te zijn. Maar ben er nog wel.
En daar ben ik nu best wel tevreden mee
Dat is dan inderdaad wel dubbel. Voor hen is dat ook nog lastiger te begrijpen (of ze moet al een stuk ouder zijn).quote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dank je! Dankzij dochterlief sleep ik mij er wel doorheen. Die is altijd vrolijk. Alleen als ze dan plots iets zegt over oma... dat blijft het lastigste.
Clinton piept en kraakt ook, las ik onlangsquote:Op zondag 29 december 2024 22:12 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor Carter was er voor het laatst in 1973 (!) een Democratische president overleden (LBJ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |