Ik sluit me hierbij aanquote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Sterkte, knuffels enzo voor zij die het nodig hebben![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die van Inkel zijn gore tyfusbek maar dicht houd tijdens TWOD
Wanneer is de uitvaart?quote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil een nieuwe mamaHJM. Ze belde (!!!!) Mij net oprecht om te vragen of "we nog wel het schijtlollige ( ja dat zit in ons vocabulaire ) walsje gaan doen straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:
Dank je wel. En ja heel raar.quote:Op zondag 29 december 2024 22:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Man, 52 is ook geen leeftijd. Gecondoleerd nog. Kan alsnog erg vreemd zijn ook al waren jullie niet super close.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het overkomt helaas heel erg veel mensen. Genoeg vrienden, collega's etc. die het ook meegemaakt hebben of meemakenquote:Op zondag 29 december 2024 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow heftig.![]()
Been there, done that met mijn vader.
Steunduimpjequote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef essnhills het volgende:
Het "liken" van alle dieptepunten voelt een beetje vreemd
Sterkte! Probeer desondanks te genieten van de momenten die jullie nog wel samen kunnen hebben.quote:Op zondag 29 december 2024 22:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn dementerende moeder die, door de dementie zo passief is geworden dat ze tegenwoordig in een rolstoel zit en er nog weinig uitkomt (terwijl haar geheugen juist nog vrij goed is)
Heftigquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was het overlijden van mijn moeder aan Alzheimer. Door een longontsteking kwam het toch nog vrij plotseling.
Verder ook 2 ooms (broers van mijn moeder), tante van mijn vrouw, 2 oud collega's en de vader van een goede vriend verloren. Mag wel wat minder volgend jaar.
terechte klachtquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil een nieuwe mamaHJM. Ze belde (!!!!) Mij net oprecht om te vragen of "we nog wel het schijtlollige ( ja dat zit in ons vocabulaire ) walsje gaan doen straks
Ja ik probeer het ook met moeite bij te houdenquote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef peaceman het volgende:
Jemig wat gaat het topic snel vanavond...
Dementie sucks!!!
En 52 is veel te jong om te sterven!
Die was al jaren dood zonder het iemand te vertellen.quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Jimmy Carter heeft 2025 net niet gehaald
Is toch niet teveel gevraagdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |