Als er een mama komt waar je niet bij wil horen mag je wel bij mijquote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef houdjemond het volgende:
Ik wil een nieuwe mamaHJM. Ze belde (!!!!) Mij net oprecht om te vragen of "we nog wel het schijtlollige ( ja dat zit in ons vocabulaire ) walsje gaan doen straks
Één overlijden is eigenlijk al teveel, maar zo bij elkaar is het wel heel extreem voor je geweest. Sterkte.quote:Op zondag 29 december 2024 22:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat was het overlijden van mijn moeder aan Alzheimer. Door een longontsteking kwam het toch nog vrij plotseling.
Verder ook 2 ooms (broers van mijn moeder), tante van mijn vrouw, 2 oud collega's en de vader van een goede vriend verloren. Mag wel wat minder volgend jaar.
Komt hopelijk goed in 2025quote:Op zondag 29 december 2024 22:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik had een flinke terugval met de drank toen ik in stockholm was. Heb daar met het stoppen weer erg vervelende dagen van gehad que afkicken. Dat was niet fijn. Maar dat maakte ervan afblijven ook wel weer makkelijker met die wake-up call.
Verder worstel ik nog een beetje met het vinden van mijn werk-leven balans, maar dat komt nog wel denk ik.
Daar gaan alle lijstjes met "Wie gaan er dood in 2025"quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Jimmy Carter heeft 2025 net niet gehaald
Iedereen is altijd zo bang voor kanker, maar dementie lijkt me veel kutter iddquote:Op zondag 29 december 2024 22:09 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja veel meer dan we soms denken. Ik vind het een vreselijke ziekte.
INKELEDquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die was al jaren dood zonder het iemand te vertellen.
Ja, soms vraag ik het me af of ik dat wel moet doenquote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt hopelijk goed in 2025![]()
Knap dat je zo openhartig bent hierover
Respectabele leeftijd gehaald nog zegquote:Op zondag 29 december 2024 22:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ach Jimmy Carter heeft 2025 net niet gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |