Dat dus inderdaadquote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef Fred_B het volgende:
(We weten dat De Staat beter heeft, maar dit is tof)
quote:
Mijn ouders waren zeker ook niet het perfecte voorbeeld. Ze hebben zeker dingen goed gedaan, maar ook mijn zusje en mij klein gehouden. Daar heb ik wel last van (gehad).quote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jezelf een leuke ouder bent is de opvoeding al geslaagd. Groetjes van iemand die iets mindere leuke ouders had.
Dus volgens mij doen jullie het allemaal prima
You'll Be In My Heart was een slaapliedje dat Phil voor haar had geschreven!quote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn dochter is actrice in Emily in Paris
Doctor Who?quote:
De Pippies liggen nog steeds op de grond?quote:
Die is beterquote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Origineel van The Cartoons
quote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Origineel van The Cartoons
Dat is wel een beetje De Staat van zijn muzieksmaak.quote:
Bij deze kunnen we wel stellen dat de clip zijn werk gedaan heeft.quote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef Redefine het volgende:
De Staat, waar ik de band beter weet te waarderen dan hun muziek. Ik vind het namelijk wel tof hoe experimenteel ze zijn etc., maar de meeste nummers waaronder deze vind ik kwalitatief uitermate teleurstellend.
Oetker.quote:
Cafe vol boomers die krijgen een hartstilstand als je tegen ze aan beuktquote:Op zondag 29 december 2024 21:36 schreef houdjemond het volgende:
Clip nadoen genot![]()
(Maar dit heeft natuurlijk niks met een echte circle-pit te maken)
Dat is wel zo jaquote:Op zondag 29 december 2024 21:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
zo'n gimmick die zo succesvol is dat je m als band gedoemd bent m tot in de lengte der jaren te herhalen bij elk concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |