Dat is stiekem wel humorquote:Op zondag 29 december 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geprobeerd. Pippie 1 blijft op de grond liggen en zegt ‘this is the end’
Ik heb geen idee of ik een falende of geniale opvoeder ben
quote:Op zondag 29 december 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geprobeerd. Pippie 1 blijft op de grond liggen en zegt ‘this is the end’
Ik heb geen idee of ik een falende of geniale opvoeder ben
wat heeft @OscarMopperkont hier nou weer mee te maken?quote:
Stelletje alcoholisten hierquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb de fles maar meegenomen, er waren nogal wat verzoekjes voor wijn begreep ik
Ik weet dat ik het verpest door slechte voorbeelden. Dus ik wil geen kinderen.quote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Soms zou ik wel kinderen willen, maar ben ook bang dat ik ze verpest.
Ach iedere ouder doet maar watquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Herkenbaarquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Als demense zuurkool willen, blijf je ze zuurkool geven.quote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Can't Stop Loving You is gewoon hetzelfde nummer
You'll be in my heart vol door het huis nu dusquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en ergens vandaag was mijn zangstem gedeeltelijk terug
Ik was het vergeten te melden
quote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Ze zijn naar boven. Ze gaan nu een half uur in de badkamer geiten. Zo lang er niemand bloedend naar beneden komt maak ik me niet drukquote:Op zondag 29 december 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet. Ik wens je succes.
Ik schenk ook maar even wat in.quote:
Als ik kinderen zou krijgen zou ik medelijden met ze hebbenquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga zo Witch Doctor schreeuwenquote:Op zondag 29 december 2024 21:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
You'll be in my heart vol door het huis nu dus
Ja van dat gebbetje heeft Phil vaker geprobeerdquote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef SonicVolcano het volgende:
Idem dito.quote:Op zondag 29 december 2024 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Herkenbaar
Twee van die autisten die kinderen moeten opvoeden (wij dus), ik houd mijn hart vast.
Oeh die is wel even heerlijk zo jaquote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga zo Witch Doctor schreeuwen
Sowww das een beste trip down memory lane.quote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef essnhills het volgende:
George
George
George of the Jungle
Strong as he can be
OHOHOOOOHOOOHOHOHHHH
Watch out for that tree
quote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik kinderen zou krijgen zou ik medelijden met ze hebben
Ja, ik dus ook. Mijn 'Girl I'm seeing' zegt dat ze heel graag kinderen wil, maar stel, het wordt wat en het is dan zover. Ik denk dat ik ontzettend gestresst ga raken om zo'n verantwoordelijkheidsgevoel. Ik betwijfel dan heel erg of ik wel eigenlijk kinderen wil.quote:Op zondag 29 december 2024 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Zijn dochter is actrice in Emily in Parisquote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef Hamlapjes het volgende:
Phil heeft z'n kinderen ook wel goed opgevoed, z'n zoon kan ook wel een leuk potje drummen
Dit jaar nog live kunnen aanschouwen!
Truth.quote:
In de bios gezienquote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef essnhills het volgende:
George
George
George of the Jungle
Strong as he can be
OHOHOOOOHOOOHOHOHHHH
Watch out for that tree
Ik heb heel veel goede voorbeelden dus de lat ligt hoog.quote:Op zondag 29 december 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het verpest door slechte voorbeelden. Dus ik wil geen kinderen.
Briljante filmquote:Op zondag 29 december 2024 21:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowww das een beste trip down memory lane.
Lilly Collinsquote:Op zondag 29 december 2024 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn dochter is actrice in Emily in Paris
Ja zo'n hopeloos geval als vaderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |