Gewoon zeggen: of je gaat slapen of niet I don't care. Woonkamer is na half 10 verboden gebied tot morgenvroeg. Daagquote:Op zondag 29 december 2024 21:27 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb het idee dat ik op moet staan om de Pippies naar bed te delegeren. Geen zin in
Ja, klinkt een beetje als onze opvoeding. Wij zijn ook best vrij gelaten, tot op zekere hoogte uiteraard. Ik kan je zeggen dat ze het erg goed gedaan hebben zoquote:Op zondag 29 december 2024 21:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja garanties zijn er nooit. er is ook geen ideaal handboek voor. Al is het maar omdat elk kind anders is. Wat wij proberen mee te geven, zijn in elk geval wel dingen als niet te snel oordelen, een beetje eigenwijs zijn mag best, maar ook dat je soms simpelweg minder leuke dingen moet doen. En zelf ook beslissingen laten nemen, ook al zijn dat soms niet onze keuzes. We hebben ze binnen bepaalde grenzen ook altijd wel redelijk vrij gelaten. Kennelijk werkte dat voor onze kinderen goed.
Truste Niznoquote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
ja de deuren hebben gelijk... dit is het einde... voor vandaag
Geniet nog lekker en truste voor wanneer de ogen dicht gaat
quote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
Die heb ik vanmiddag totaal gemist omdat het geluid op dat zogenaamde Top 2000 feestje veel te zacht stondquote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze ff 40 seconden inkorten en Blue Öyster Cult had een albumversie kunnen krijgen
Nog 2 daagjes en dan moet je je weer gaan gedragenquote:
Mja maar dit is LEGENDARISCH. Het Popplagid van 1967quote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze ff 40 seconden inkorten en Blue Öyster Cult had een albumversie kunnen krijgen
Het is op zn end nuquote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef peaceman het volgende:
@:kopiko kom je nog weer terug? Het is inmiddels bijna afgelopen.
quote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Als jezelf een leuke ouder bent is de opvoeding al geslaagd. Groetjes van iemand die iets mindere leuke ouders had.
Dus volgens mij doen jullie het allemaal prima
quote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes en dan moet je je weer gaan gedragen
quote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef Nizno het volgende:
Was toch de knipversiequote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag totaal gemist omdat het geluid op dat zogenaamde Top 2000 feestje veel te zacht stond
Ik hoop het wel. We horen het vast wel een keerquote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, klinkt een beetje als onze opvoeding. Wij zijn ook best vrij gelaten, tot op zekere hoogte uiteraard. Ik kan je zeggen dat ze het erg goed gedaan hebben zoIk denk dat je er zo wel goed instaat.
Ze hadden ook gewoon 40 seconden minder kunnen lullen. Of minder reclame.quote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat is een verrassend goede vergelijking.quote:Op zondag 29 december 2024 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja maar dit is LEGENDARISCH. Het Popplagid van 1967
Ik denk dat ze zelf ook weleens van die groenerij wat geprobeerd hebben tijdens het schrijven van deze nummersquote:Op zondag 29 december 2024 21:25 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Het was ook een bewuste keuze vanwege The End bij mij
Perfecte muziek ervoor
Geprobeerd. Pippie 1 blijft op de grond liggen en zegt ‘this is the end’quote:Op zondag 29 december 2024 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon zeggen: of je gaat slapen of niet I don't care. Woonkamer is na half 10 verboden gebied tot morgenvroeg. Daag
Waar hangt @Kopiko uit eigenlijk?quote:Op zondag 29 december 2024 21:29 schreef peaceman het volgende:
@:kopiko kom je nog weer terug? Het is inmiddels bijna afgelopen.
Vergelijkbare lengte qua opbouwstukken jaquote:Op zondag 29 december 2024 21:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is een verrassend goede vergelijking.
Kan niet anders, meen ook dat Meneer Morrison ook wel van de psychedelica wasquote:Op zondag 29 december 2024 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zelf ook weleens van die groenerij wat geprobeerd hebben tijdens het schrijven van deze nummers
Dat vindt Google adsense niet leukquote:
Nooit genoeg.quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geprobeerd. Pippie 1 blijft op de grond liggen en zegt ‘this is the end’
Ik heb geen idee of ik een falende of geniale opvoeder ben
Ik weet niet zo goed wat ik met deze situatie aan moet. Ik wens je succes.quote:Op zondag 29 december 2024 21:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Geprobeerd. Pippie 1 blijft op de grond liggen en zegt ‘this is the end’
Ik heb geen idee of ik een falende of geniale opvoeder ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |