Ook daar is dit kabinet bijzonder zwak in. Ik herinner me nog het gesprek met Schoof op paarse vrijdag, waarin zijn lijn vooral was: 'Ja, het is heel fijn dat scholen daar aandacht aan besteden en we moeten elkaar ook niet discrimineren en elkaar gunnen invulling te geven aan ons leven zoals we willen, maar het moet toch niet zo zijn dat we die scholen gaan dwingen om die boodschap ook uit te dragen, want dan is Wilders - die dat allemaal maar onzin vindt en dat 'kinderen gewoon kinderen moeten zijn' (d.w.z.; dan wel zich volkomen onbewust van enige vorm van seksualiteit, of, als je dan toch geen hetero bent, je daar je bek maar over te houden hebt tot je eenmaal van school bent, o.i.d.?) weer op zijn pik getrapt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tenzij je een meisje of homo bent, ook in NL.
De zwartrokken en Calvinistische dominees hadden we getemd. Nu de nieuwste aanwinsten nog.
Kijk hier, @nostra . Ook iemand met wie ik het vaak roerend oneens ben. Welkom in de PvdA/GL-echokamer!quote:
Als de maatschappij er slechter van wordt of niet aan heeft.quote:Op maandag 30 december 2024 19:41 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Toetsen? Waarom zou je dat willen toetsen? En zolang je binnen de grenzen van de wet blijft kan er toch nauwelijks sprake zijn van een slecht effect, of zie jij dat anders?
Precies, homohaat is alleen erg wanneer het van die blonde idioot komt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook daar is dit kabinet bijzonder zwak in. Ik herinner me nog het gesprek met Schoof op paarse vrijdag, waarin zijn lijn vooral was: 'Ja, het is heel fijn dat scholen daar aandacht aan besteden en we moeten elkaar ook niet discrimineren en elkaar gunnen invulling te geven aan ons leven zoals we willen, maar het moet toch niet zo zijn dat we die scholen gaan dwingen om die boodschap ook uit te dragen, want dan is Wilders - die dat allemaal maar onzin vindt en dat 'kinderen gewoon kinderen moeten zijn' (d.w.z.; dan wel zich volkomen onbewust van enige vorm van seksualiteit, of, als je dan toch geen hetero bent, je daar je bek maar over te houden hebt tot je eenmaal van school bent, o.i.d.?) weer op zijn pik getrapt.
Nou ja, volgens mij zijn er weleens peilingen gedaan hier waaruit naar voren kwam dat de meerderheid daar wel op had gestemd.quote:
Homohaat is alle gevallen ronduit verschrikkelijk. Het is alleen wat opmerkelijk dat de conservatieve blonde idioot die maar lastig meer dan vijf zinnen aan een kan rijgen zonder dat er een tussen zit over hoe veschrikkelijk en haatdragend de Islam wel niet is, er zelf op vele vlakken vergelijkbare denkbeelden op nahoudt.quote:Op maandag 30 december 2024 20:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Precies, homohaat is alleen erg wanneer het van die blonde idioot komt.
Iets veiliger ook, qua hoofdbehoud.
Dat bedoel ik, een en al woede en frustratie. Er komt geen zinnig woord meer uit je, alleen nog verzinsels en laster….quote:Op maandag 30 december 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier hebben we daar een mooi voorbeeld van.
KareldeStoute, die werkelijk nog nooit ook maar iets van een inhoudelijke post heeft weten te vervaardigen, en zich tevreden stelt met het bestempelen van mensen waar hij 't niet mee eens is als racisten, extreem-rechts en, voor 7 oktober, antisemieten.
Toon me aan waar in het PVV programma staat dat homo's de doodstraf verdienen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:35 schreef JAM het volgende:
[..]
Homohaat is alle gevallen ronduit verschrikkelijk. Het is alleen wat opmerkelijk dat de conservatieve blonde idioot die maar lastig meer dan vijf zinnen aan een kan rijgen zonder dat er een tussen zit over hoe veschrikkelijk en haatdragend de Islam wel niet is, er zelf op vele vlakken vergelijkbare denkbeelden op nahoudt.
Hier en daar een gebbetje wellicht. Maar meestal probeer ik inderdaad wel inhoudelijk te reageren.quote:Op maandag 30 december 2024 20:23 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, de man is veel te links, maar niet-inhoudelijk kan je hem niet verwijten.
Daar ben ik me allemaal van bewust. Het is daarentegen dan toch ook wel op zijn minst gezegd opmerkelijk dat iemand die daar zo faliekant tegen is het dan aan de andere kant ook weer 'overdreven' vindt (ik weet niet precies welke woorden hij daarvoor kiest) om daar verder, op een positieve manier, zoals iets als Paarse Vrijdag, in het geheel geen aandacht aan te willen besteden?quote:Op maandag 30 december 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toon me aan waar in het PVV programma staat dat homo's de doodstraf verdienen.
Lees vervolgens even wat Bijbel en Koran daar van vinden.
Ga vervolgens even googelen waar op deze globe homoseksualiteit op de doodstraf kan rekenen.
Oh, dat is wel uit te houden hoor. Sic transit gloria mundi.quote:Op maandag 30 december 2024 20:28 schreef JAM het volgende:
[..]
Kijk hier, @:nostra . Ook iemand met wie ik het vaak roerend oneens ben. Welkom in de PvdA/GL-echokamer!,
.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 20:38 schreef JAM het volgende:
[..]
Daar ben ik me allemaal van bewust. Het is daarentegen dan toch ook wel op zijn minst gezegd opmerkelijk dat iemand die daar zo faliekant tegen is het dan aan de andere kant ook weer 'overdreven' vindt (ik weet niet precies welke woorden hij daarvoor kiest) om daar verder, op een positieve manier, zoals iets als Paarse Vrijdag, in het geheel geen aandacht aan te willen besteden?
En dat maakt POL meteen een PvdA/GL klankkamer? Er zijn hier genoeg vaste posters die anders stemmen.quote:Op maandag 30 december 2024 20:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij zijn er weleens peilingen gedaan hier waaruit naar voren kwam dat de meerderheid daar wel op had gestemd.
De NVU, hoeveel zetels heeft die?quote:Op maandag 30 december 2024 20:45 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij ontkent niemand dat het niet fijn is als homo in een islamitisch milieu. Maar de islam wordt nog wel makkelijk als schaamdoekje gebruikt door extreemrechtse lui om hun eigen homovijandigheid te verbloemen.
Ja, ik zie zo in deze reeks al mensen die geregeld stemmen op SP, D66, CU, VVD.quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dat maakt POL meteen een PvdA/GL klankkamer? Er zijn hier genoeg vaste posters die anders stemmen.
De PVV/FvD hebben er best veel.quote:Op maandag 30 december 2024 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De NVU, hoeveel zetels heeft die?
Noem hun homo- en vrouwenstandpunten eens.quote:
Die stoppen dat soort standpunten liever weg in hondenfluitjes zoals dat we de hele dag gebukt zouden gaan onder "regenboog gedram" en dat soort nonsens.quote:Op maandag 30 december 2024 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Noem hun homo- en vrouwenstandpunten eens.
FvD stelt overigens geen flikker voor (gelukkig).
Gaan ze homo's van flatgebouwen gooien?quote:Op maandag 30 december 2024 20:51 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die stoppen dat soort standpunten liever weg in hondenfluitjes zoals dat we de hele dag gebukt zouden gaan onder "regenboog gedram" en dat soort nonsens.
Dat zie je ook bij zoiets als Paarse Vrijdag. Dat is een dag die zich op iedereen richt, dus ook op moslims. Maar dat willen die clubs natuurlijk niet, want zelf houden ze er ook gewoon niet van.
quote:Op maandag 30 december 2024 20:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
En dat maakt POL meteen een PvdA/GL klankkamer? Er zijn hier genoeg vaste posters die anders stemmen.
Nee, niet echt. En Hanca is nimmer naar de slachtbank gebracht.quote:Op maandag 30 december 2024 20:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het waren antwoorden waar de doorgaans oh zo progressieve-mijn-goedheid-wat-afschuwelijk-al-die-extreemrechtse-vrouwen--en homohaat-en-ongelijkheid-en-achterlijk-verwijzen-naar-eeuwenoude-door-mannen--en-dus-patriarchaal-geschreven-teksten-neanderthalers-en-hun-intolerantie-samengebald-in-Trump-Orban-Wilders-ideologie discipel compleet door van de leg raakt, maar thans even niet.
Baudet. Jakkie. Wilders. Bah. Trump. Afschuwelijk. Orban. Hitler 2.0.
1500 jaar oude teksten om allerlei ritualistische nonsens te rechtvaardigen? Tolerantie, begrip, inclusie.
Hanca is voor minder naar de slachtbank gebracht.
Dat is wat stoort.
Ach hou toch op. Dan kijk je heel selectief naar de discussies hier.quote:Op maandag 30 december 2024 20:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Het is alsof je Joop leest
Henk en Ingrid hurdurrrrrrrrrr
Je legt de lat wel hoog voor een homovriendelijk klimaat in ons land.quote:Op maandag 30 december 2024 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gaan ze homo's van flatgebouwen gooien?
Vertel eens...quote:Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. En Hanca is nimmer naar de slachtbank gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |