De pret kon niet te lang aanhouden helaas, maar afwachten hoe ze erbij staan na die rechtszaakquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 17:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ja @:peaceman ik weet dat dit Queen is.
Wanneer is die uitspraak eigenlijk?quote:Op zondag 29 december 2024 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De pret kon niet te lang aanhouden helaas, maar afwachten hoe ze erbij staan na die rechtszaak
Een wat?quote:Op zondag 29 december 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
Ik had nog een sarpassiootje over... tht eigenlijk gisteren... ruik kijk proef.... smaakte prima nu
hij is gefixt zie ik nuquote:
Zou niet veel langer meer moeten duren denk ikquote:Op zondag 29 december 2024 17:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wanneer is die uitspraak eigenlijk?
Rijden die treinen nog zo laat terug dan?quote:Op zondag 29 december 2024 17:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja en van daaruit dan met de trein.
Ha, dat klinkt een stuk beter! Dat zou ik dan weer niet doenquote:Ja, alleen de eerste gemist. Laatste jaren wel op de Glamping.
carpaccioquote:
Van the Man gaat nog niet heel lekker bij Leicester nee.quote:
waar gaat dit over?quote:Op zondag 29 december 2024 17:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De pret kon niet te lang aanhouden helaas, maar afwachten hoe ze erbij staan na die rechtszaak
WAT ZEI JE OVER MIJ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Even in de magnetron dan maarquote:Op zondag 29 december 2024 17:05 schreef Nizno het volgende:
Ik had nog een sarpassiootje over... tht eigenlijk gisteren... ruik kijk proef.... smaakte prima nu
Manchester City, voetbal. Er is een rechtszaak over eventuele financiële gebroken regels van de clubquote:
Ik heb het lekker koelkastfris opgegetenquote:
In Nederland gaat dat never nooit gebeuren . Bij jullie in Zweden natuurlijk welquote:Op zondag 29 december 2024 17:09 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Hearts on Fire van Hammerfall kunnen staan ja.
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 17:09 schreef Isorden het volgende:
En ik weet zeker dat @:essnhills dit gewoon kent.
Dat weekend in elk geval wel. We zijn in elk geval altijd terug gekomen (wat best een wonder is)quote:Op zondag 29 december 2024 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rijden die treinen nog zo laat terug dan?Dat doen ze goed daar in Limburg!
[..]
Minder snel rugklachten, want slapen op een matras. Sauna, geen tent hoeven opzetten. Dat laatste scheelt weer een hoop gesleep.quote:Ha, dat klinkt een stuk beter! Dat zou ik dan weer niet doenWat is het grootste voordeel aan Glamping?
Chan chan?quote:
Ik snap die verheerlijking echt niet. Veel te veel make upquote:
Ah oke. Is aan mij voorbij gegaan.quote:Op zondag 29 december 2024 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Manchester City, voetbal. Er is een rechtszaak over eventuele financiële gebroken regels van de club
Dat hoeft niet per se te helpen. Mijn rug weet daar alles vanquote:Op zondag 29 december 2024 17:10 schreef peaceman het volgende:
Minder snel rugklachten, want slapen op een matras
Ze hebben slechts in 115 gevallen de regels overtreden, aldus de aanklager. Zullen dus wel vrijgesproken worden.quote:Op zondag 29 december 2024 17:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke. Is aan mij voorbij gegaan.
True, maar als je het vergelijkt met zo'n dun slaapmatje is het al snel beter.quote:Op zondag 29 december 2024 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se te helpen. Mijn rug weet daar alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |