In Nederland gaat dat never nooit gebeuren . Bij jullie in Zweden natuurlijk welquote:Op zondag 29 december 2024 17:09 schreef Evenstar het volgende:
Hier had ook Hearts on Fire van Hammerfall kunnen staan ja.
Jaquote:Op zondag 29 december 2024 17:09 schreef Isorden het volgende:
En ik weet zeker dat @:essnhills dit gewoon kent.
Dat weekend in elk geval wel. We zijn in elk geval altijd terug gekomen (wat best een wonder is)quote:Op zondag 29 december 2024 17:08 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Rijden die treinen nog zo laat terug dan?Dat doen ze goed daar in Limburg!
[..]
Minder snel rugklachten, want slapen op een matras. Sauna, geen tent hoeven opzetten. Dat laatste scheelt weer een hoop gesleep.quote:Ha, dat klinkt een stuk beter! Dat zou ik dan weer niet doenWat is het grootste voordeel aan Glamping?
Chan chan?quote:
Ik snap die verheerlijking echt niet. Veel te veel make upquote:
Ah oke. Is aan mij voorbij gegaan.quote:Op zondag 29 december 2024 17:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Manchester City, voetbal. Er is een rechtszaak over eventuele financiële gebroken regels van de club
Dat hoeft niet per se te helpen. Mijn rug weet daar alles vanquote:Op zondag 29 december 2024 17:10 schreef peaceman het volgende:
Minder snel rugklachten, want slapen op een matras
Ze hebben slechts in 115 gevallen de regels overtreden, aldus de aanklager. Zullen dus wel vrijgesproken worden.quote:Op zondag 29 december 2024 17:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah oke. Is aan mij voorbij gegaan.
True, maar als je het vergelijkt met zo'n dun slaapmatje is het al snel beter.quote:Op zondag 29 december 2024 17:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se te helpen. Mijn rug weet daar alles van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |