quote:Op zondag 29 december 2024 17:01 schreef peaceman het volgende:
Laatste kerstplaat in de lijst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Niet meer hetzelfde als "vroeger"quote:
een Wii is niet hetzellufdequote:Op zondag 29 december 2024 17:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet meer hetzelfde als "vroeger"
Geen idee eigenlijk.quote:
Is het voor jou niet ook ver reizen?quote:Op zondag 29 december 2024 17:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk ga ik die dag wel.
Nee, dat is wel weer zo.quote:Op zondag 29 december 2024 17:02 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Niet meer hetzelfde als "vroeger"
Wham staat rond 250 meen ikquote:
er was een sneeuwstorm op de routequote:Op zondag 29 december 2024 17:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
598 Driving Home For Christmas Chris Rea heeft ie iin de file gestaan?
Ja, maar een vriend van mij woont bij Roermond.quote:Op zondag 29 december 2024 17:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is het voor jou niet ook ver reizen?
Gezellig! Diaan en ik zijn er ook.quote:Samen met een vriendin hebben we een paar dagen terug besloten dat we naar DTRH willen.
die ken je bestquote:Op zondag 29 december 2024 17:03 schreef essnhills het volgende:
605 Hammer To Fall Queen![]()
604 Chan Chan Buena Vista Social Club
603 Where Did You Sleep Last Night Nirvana
602 Shape Of My Heart Sting
601 Morgen Wordt Fantastisch Acda en De Munnik
600 A Gentleman's Excuse Me Fish
599 Feel Good Inc. Gorillaz
598 Driving Home For Christmas Chris Rea![]()
597 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers
596 'k Heb Je Lief Paul de Leeuw
595 Teardrop Massive Attack
594 Hier Kom Ik Weg Daniël Lohues
Vannacht nog genoten van Mariah Carey. Wham zal nog wel komenquote:
597 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppersquote:
Hoe kun jij dat nu weten?quote:Op zondag 29 december 2024 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wham staat rond 250 meen ik
ja daar zat ie achter vastquote:Op zondag 29 december 2024 17:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
597 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers
Dat krijg je met de Peppers er meteen na.
Als jij het zegtquote:
Dat scheelt een hoop! Dan ben je al op driekwartquote:Op zondag 29 december 2024 17:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, maar een vriend van mij woont bij Roermond.
Jeej! Jullie gaan elk jaar toch?quote:Gezellig! Diaan en ik zijn er ook.
Ik had deze totaal niet gemist als ie er niet instond, dus ja.quote:
Ja en van daaruit dan met de trein.quote:Op zondag 29 december 2024 17:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop! Dan ben je al op driekwart
[..]
Ja, alleen de eerste gemist. Laatste jaren wel op de Glamping.quote:Jeej! Jullie gaan elk jaar toch?
Daar is een hamer op gevallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |