Dit gaat spannend wordenquote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan zijn wij hen?
Ik ben nog niet ingelicht merk ik.
Opgenomen in 1993 hoor ik net.quote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh deze staat best laag. Op zich wel terechte positie, deze leeft toch een beetje op de clip.
ah... ik snapte het al nietquote:
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 29 december 2024 10:45 schreef MadMaster het volgende:
Ben ik de enige die die zeikstem van Leonard niet waardeert?
Ze hebben Freddy nog even opgegraven?quote:
Weer eens wat anders dan partnerruilquote:Op zondag 29 december 2024 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan zijn wij hen?
Ik ben nog niet ingelicht merk ik.
Wat heeft die K-Pop band hier mee te maken?quote:Op zondag 29 december 2024 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
De BTS van deze clip is zo verdrietigÜberhaupt deze clip
Nee daar vier ik geen Oudejaarsavond mee. Hen = buurvrouw en buurmanquote:Op zondag 29 december 2024 10:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet bij Suzanne dus, maar bij Hen.
Die andere buuf…
Dat wordt een swingend feest rond Oud en Nieuw…quote:Op zondag 29 december 2024 10:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan partnerruil
Maar krijgt Suzanne wel een oliebol?quote:Op zondag 29 december 2024 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar vier ik geen Oudejaarsavond mee. Hen = buurvrouw en buurman
nee, die krijgt appelflappenquote:Op zondag 29 december 2024 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar krijgt Suzanne wel een oliebol?
Behind the scènesquote:Op zondag 29 december 2024 10:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wat heeft die K-Pop band hier mee te maken?
Ja en appelbeignets.quote:Op zondag 29 december 2024 10:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar krijgt Suzanne wel een oliebol?
Wel lastig tegenwoordig met die pronounsquote:Op zondag 29 december 2024 10:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee daar vier ik geen Oudejaarsavond mee. Hen = buurvrouw en buurman
wat een duur woord voor een appelflapquote:
Nee ik heb van MadMaster geleerd dat dat wat anders is.quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
wat een duur woord voor een appelflap
Net als een haricoverts gewoon boontjes zijnquote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja bedankt Hans, dat is de grap.quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Behind the scènes
Waarom leg ik dit uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Een appelflap is wat anders.quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
De vele oliebollen perikelen in de afgelopen decennia hier hebben toch nog nut gehad…quote:Op zondag 29 december 2024 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik heb van MadMaster geleerd dat dat wat anders is.
Mag best gezegd worden. Zeker omdat dat alleen bij deze kan.quote:
Zijn niet gewoon boontjes. Zijn Franse boontjes.quote:Op zondag 29 december 2024 10:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Net als een haricoverts gewoon boontjes zijn
Niet te verwarren met Thijs Boontjes…quote:Op zondag 29 december 2024 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zijn niet gewoon boontjes. Zijn Franse boontjes.
Maar is het nu friet of patat, MM?quote:Op zondag 29 december 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vele oliebollen perikelen in de afgelopen decennia hier hebben toch nog nut gehad…
Zekerquote:Op zondag 29 december 2024 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vele oliebollen perikelen in de afgelopen decennia hier hebben toch nog nut gehad…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |