quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat wil je je dochter meegeven?
Respect.
Blood and Thunder in de Top2000, dat zou ik heel geestig vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Gretzl het volgende:
Nu vind ik ASBNH juist niet overrated, in tegenstelling tot die anderen die ik ken
[ afbeelding ]
"Dat ze flink uit elkaar getrokken mag worden" zou wel eens leuk zijnquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat wil je je dochter meegeven?
Respect.
Schop ze er uitquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
Echt waar, hele 1e wachtruimte zit vol met ongeïntereseerde personen en te donkere cams en ik kom er niet door. Pff...
Die van mij ookquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef houdjemond het volgende:
Oh we moeten weer even sentimenteel doen?
Mijn pa is een lamlul. Einde bericht.
quote:Op zondag 29 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dat ze flink uit elkaar getrokken mag worden" zou wel eens leuk zijn
Ach, die van mij ook.quote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef houdjemond het volgende:
Oh we moeten weer even sentimenteel doen?
Mijn pa is een lamlul. Einde bericht.
Opeth luister ik dan weer niet, neigt me iets te veel naar death metal soms vrees ikquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Opeth moet ik voor in de stemming zijn, terwijl ik Tool altijd wel kan hebben
Moet ook zeggen dat ik nieuwere werk van Opeth niet echt goed ken. Volgend jaar komen ze op Sweden Rock, dus moet wel even mijn kennis bijspijkeren
Said no father ever.quote:Op zondag 29 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dat ze flink uit elkaar getrokken mag worden" zou wel eens leuk zijn
Wijze woorden.quote:Op zondag 29 december 2024 00:43 schreef Gretzl het volgende:
Zou liever deze Daughtereens voorbij horen komen in de T2000
Bekijk deze YouTube-video
En dochters.quote:Op zondag 29 december 2024 00:43 schreef Redefine het volgende:
Op zich wel makkelijk scoren. Schrijf een kabbelend 'verstild' liedje over dochters en je hebt opeens heel stemmen erbij van vaders...
't Is een man die ouwehoeren kan.quote:
Ze hebben een paar jaar terug een album uitgebracht (Sorceress) dat meer stoner rock achtig was, volgens mij vrij weinig van die death metal elementen meer te vindenquote:Op zondag 29 december 2024 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Opeth luister ik dan weer niet, neigt me iets te veel naar death metal soms vrees ik
Niet echt.quote:
Die kans lijkt mij klein.quote:Op zondag 29 december 2024 00:43 schreef Gretzl het volgende:
Zou liever deze Daughtereens voorbij horen komen in de T2000
Bekijk deze YouTube-video
en dan als je denkt "wat is dit voor een kut lied" zeggen ze "wacht maar totdat je een dochter krijgt"....quote:Op zondag 29 december 2024 00:43 schreef Redefine het volgende:
Op zich wel makkelijk scoren. Schrijf een kabbelend 'verstild' liedje over dochters en je hebt opeens heel stemmen erbij van vaders...
Tja, iedereen in dit land heeft natuurlijk overgewicht tegenwoordig.quote:Op zondag 29 december 2024 00:44 schreef Redefine het volgende:
Waarom een liedje over dotters nou zo hoog staat.
Als die 3 mannen vooral elkaar interessant vinden zal ze onbevlekt terugkerenquote:Op zondag 29 december 2024 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet echt.
Mijn 18 jarige dochter gaat komende maandag met 3 mannelijke vrienden naar Milaan om daar oud en nieuw te vieren. Tja..
Leuk toch?quote:Op zondag 29 december 2024 00:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet echt.
Mijn 18 jarige dochter gaat komende maandag met 3 mannelijke vrienden naar Milaan om daar oud en nieuw te vieren. Tja..
What he saidquote:Op zondag 29 december 2024 00:43 schreef Evenstar het volgende:
Ik heb een dochter.
Dit nummer is kut.
Einde bericht.
Oh bedankt voor de tip, zal eens wat rondsnuffelen dan.quote:Op zondag 29 december 2024 00:44 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ze hebben een paar jaar terug een album uitgebracht dat meer stoner rock achtig was, volgens mij vrij weinig van die death metal elementen meer te vinden
Jup, ben eigenlijk al behoorlijk content met #902 in de Snob (2024)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |