quote:
quote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat wil je je dochter meegeven?
Respect.
Blood and Thunder in de Top2000, dat zou ik heel geestig vinden.quote:Op zondag 29 december 2024 00:35 schreef Gretzl het volgende:
Nu vind ik ASBNH juist niet overrated, in tegenstelling tot die anderen die ik ken
[ afbeelding ]
"Dat ze flink uit elkaar getrokken mag worden" zou wel eens leuk zijnquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat wil je je dochter meegeven?
Respect.
Schop ze er uitquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Dagoduck het volgende:
Echt waar, hele 1e wachtruimte zit vol met ongeïntereseerde personen en te donkere cams en ik kom er niet door. Pff...
Die van mij ookquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef houdjemond het volgende:
Oh we moeten weer even sentimenteel doen?
Mijn pa is een lamlul. Einde bericht.
quote:Op zondag 29 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dat ze flink uit elkaar getrokken mag worden" zou wel eens leuk zijn
Ach, die van mij ook.quote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef houdjemond het volgende:
Oh we moeten weer even sentimenteel doen?
Mijn pa is een lamlul. Einde bericht.
Opeth luister ik dan weer niet, neigt me iets te veel naar death metal soms vrees ikquote:Op zondag 29 december 2024 00:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Opeth moet ik voor in de stemming zijn, terwijl ik Tool altijd wel kan hebben
Moet ook zeggen dat ik nieuwere werk van Opeth niet echt goed ken. Volgend jaar komen ze op Sweden Rock, dus moet wel even mijn kennis bijspijkeren
Said no father ever.quote:Op zondag 29 december 2024 00:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"Dat ze flink uit elkaar getrokken mag worden" zou wel eens leuk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |