De Python is sowieso de eeuwige nummer 1 vanwege de nostalgiequote:Op zondag 29 december 2024 00:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Lang wachten voor 30 seconde adrenaline.
Doe mij maar gewoon de Python
Dit is een typisch exponent van de door ons zo genoemde Eftelingmetal.quote:
Tikfoutje, fixedquote:Op zondag 29 december 2024 00:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jij was er klaar mee en dacht, streep die hele kolere zooi maar af?
Nee. DIt liedje stamt zelfs nog uit de tijd dat Eftelingmetal niet eens bestondquote:
Oh op die fietsquote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een typisch exponent van de door ons zo genoemde Eftelingmetal.
Doe maar gewoon Beyond The Matrix. Nog liever Reverence maar die is niet bekend genoeg denk ik.quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Over de Efteling gesproken, die Dance Macabre-song van Epica mag er volgend jaar wel in
quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Over de Efteling gesproken, die Dance Macabre-song van Epica mag er volgend jaar wel in
en Phantom Agony pleasequote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Ja, die is wel echt geslaagd, Epica hoort er sowieso wel in. Al zou ik zelf voor Consign to Oblivion kiezen.quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Dat maakt m juist zo lekker. Dit is veel zwaarder dan een Within Temptation of Nightwish. Echt nog een beetje in die oude goth metal traditie van Paradise Lost enzoquote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik vind de coupletjes hiervan altijd te veel trekken eigenlijk
Lood om oud ijzer.quote:
Die vind ik net iets minder maar zou alsnog ervoor tekenenquote:Op zondag 29 december 2024 00:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, die is wel echt geslaagd, Epica hoort er sowieso wel in. Al zou ik zelf voor Consign to Oblivion kiezen.
Dat valt wel mee.quote:
Valt nog reuze mee.quote:
Vooralsnog alleen geruchten, vanuit de Efteling wel bevestigd dat ze aan het kijken zijn wat de toekomst is, maar nog geen officieel besluit.quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit stopt ermee toch? Of is al gestopt?
Ja, Nederlandse bands zijn snel de meer symfonische kant opgegaan. Dan mis ik dit wat rauwige toch af en toe bij die bands.quote:Op zondag 29 december 2024 00:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat maakt m juist zo lekker. Dit is veel zwaarder dan een Within Temptation of Nightwish. Echt nog een beetje in die oude goth metal traditie van Paradise Lost enzo
quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
Ja waarheid als een koe iddquote:Op zondag 29 december 2024 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Eefje heeft niet echt één nummer waar iedereen automatisch op zou stemmen. Buiten het feit dat ze überhaupt volledig genegeerd wordt in Nederland, in België is de kans groter dat je haar eens op de radio hoort.
Eefje is overigens wel vele malen beter dan Froukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Liever het origineel van Camille Saint-Saënsquote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2024 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Python is sowieso de eeuwige nummer 1 vanwege de nostalgie![]()
@:hamlapjes leest deze post hoofdschuddend.
Ja ik vind Enter ook het leukste album van Within Temptationquote:Op zondag 29 december 2024 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse bands zijn snel de meer symfonische kant opgegaan. Dan mis ik dit wat rauwige toch af en toe bij die bands.
Epica is zeker ook nog wel aan de hardere kant vergeleken met Nightwish en WT (en Delain).quote:Op zondag 29 december 2024 00:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, Nederlandse bands zijn snel de meer symfonische kant opgegaan. Dan mis ik dit wat rauwige toch af en toe bij die bands.
Never Forget.quote:
Ik ook niet, maar een aantal nummers van haar vind ik prachtig ( met Danny Cavanagh)quote:
Die is af en toe wel even heerlijk luisteren jaquote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind Enter ook het leukste album van Within Temptation
Anathema mag er ook inquote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar een aantal nummers van haar vind ik prachtig ( met Danny Cavanagh)
Daarom vind ik die echt chill om te luisteren.quote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Epica is zeker ook nog wel aan de hardere kant vergeleken met Nightwish en WT (en Delain).
Gatekeeperquote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik vind Enter ook het leukste album van Within Temptation
ze heeft het wel goed opgelost!quote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Desiree komt heel perfectionistisch over al de hele week... die slaapt niet van zo'n verkeerde instart.
Als je Joris zo geweldig vindt, stemmen we volgend jaar Troy - De Sensatie er wel inquote:Op zondag 29 december 2024 00:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]![]()
![]()
Joris en de Draak is de leukste baan van het park, Baron is het beste totaalpakketje
Candles is ook mooiquote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gatekeeper
En Restless, maar die is dan weer vrij rustig.
que?quote:
Daar krijg je net zo veel hoofdpijn van als die baan zelf tegenwoordig!quote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als je Joris zo geweldig vindt, stemmen we volgend jaar Troy - De Sensatie er wel in
Ik zou niet kunnen slapen als ik twee uur lang heel gekunsteld zou moeten praten. Er zit geen oprecht woord bij.quote:Op zondag 29 december 2024 00:12 schreef TheVulture het volgende:
Desiree komt heel perfectionistisch over al de hele week... die slaapt niet van zo'n verkeerde instart.
Je vergeet de G en dat is in het Nederlands best een fout, en omdat je geen Nederlander bent vergeef ik het jequote:
Waar het hart vol van is..quote:
heb je m laten liften?quote:
En elke keer dat ze om redenen even niet een voorbereid praatje kan doen, klinkt ze meteen zoveel leukerquote:Op zondag 29 december 2024 00:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen slapen als ik twee uur lang heel gekunsteld zou moeten praten. Er zit geen oprecht woord bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |