abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 januari 2025 @ 20:08:35 #176
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216164015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2025 17:37 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat is in Amerika toch met alles dat het een veel groter spektakel is dan hier?

Tenminste op mij komt het wel zo over, Maar ik weet niet zeker of dat de echte reden is hoor.

Ik ben ook heel benieuwd wie het volkslied gaat zingen. Bij Biden was het Lady Gaga, geloof ik. Haar stem is echt prachtig, vind ik.

Bekijk deze YouTube-video
Ik zie hier een mooie taak voor Mr. Pillow.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 3 januari 2025 @ 20:17:27 #177
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216164156
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 20:07 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Nee, zijn vrouw of vriendin was toch van hem weggegaan?
Klopt. Toch is hij niet voor de Amtrack van Colorado Springs gesprongen maar heeft hij een Tesla gehuurd, 4 keer opgeladen, 1300 km gereden, de container volgestopt met gasflessen en vuurwerk en heeft hij zich voor de ingang van Trump Tower Vegas van het leven beroofd waarna de boel ontploft is...daar had hij vast een reden voor ;)
  vrijdag 3 januari 2025 @ 20:20:30 #178
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216164206
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 20:17 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Klopt. Toch is hij niet voor de Amtrack van Colorado Springs gesprongen maar heeft hij een Tesla gehuurd, 4 keer opgeladen, volgestopt met gasflessen en vuurwerk en heeft hij zich voor de ingang van Trump Tower Vegas van het leven beroofd waarna de boel ontploft is...daar had hij vast een reden voor ;)
Nee, die Tesla had ie natuurlijk al. Misschien is ie door zijn liefde voor Trump de realiteit en zijn gezin kwijtgeraakt, kan ook. Of misschien was ie tegen het vuurwerkverbod in Nederland en wilde hij dat aan zijn vriend Trump vertellen. Of Trump was net op het spoor gekomen van human trafficing in zijn pizzeria.
pi_216164982
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 19:43 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat is toch de grondwet?
Dat DC is toch een hele aparte staat in het politieke systeem.

Wel eens gezien bij John Oliver :P
Niet alleen DC maar ook Puerto Rico en aanverwante gebieden. En ze vroeg juist netjes aandacht voor dit onderwerp op een moment dat stemmen heel belangrijk zijn. En de Grondwet hoort gewoon aangepast te worden. Ze vertegenwoordigt 4 miljoen stemmen. Terecht punt dus.
pi_216166553
De eerste crimineel veroordeelde president die ingehuldigd wordt.

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3leui3xsbns2z

“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216167024
Supreme Court to the rescue?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_216167160
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 22:33 schreef Sabata het volgende:
Supreme Court to the rescue?
Die kan daar voor de inauguratie iig niets aan veranderen.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_216167500
De rechter heeft wel aangegeven dat Trump niet gevangenis in hoeft, ivm regels mbt immuniteit
Hell To The Liars
pi_216167803
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
De rechter heeft wel aangegeven dat Trump niet gevangenis in hoeft, ivm regels mbt immuniteit
Niet ivm immuniteit maar ivm zijn presidentschap.
pi_216167928
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3leujimqkuk24

quote:
Merchan said that "a sentence of an unconditional discharge appears to be the most viable solution to ensure finality and allow Defendant to pursue his appellate options," but he would not grant Trump's request to vacate the verdict.

"Here, 12 jurors unanimously found Defendant guilty of 34 counts of falsifying business records with the intent to defraud, which included an intent to commit or conceal a conspiracy to promote a presidential election by unlawful means," he wrote.

Trump was convicted in May on 34 felony counts of falsifying business records related to a hush money payment his then-attorney Michael Cohen paid to adult film star Stormy Daniels in the closing days of the 2016 presidential election.

"It was the premediated and continuous deception by the leader of the free world that is the gravamen of this offense," Merchan wrote.

"To vacate this verdict on the grounds that the charges are insufficiently serious given the position Defendant once held, and is about to assume again, would constitute a disproportionate result and cause immeasurable damage to the citizenry's confidence in the Rule of Law," the judge added.
  vrijdag 3 januari 2025 @ 23:21:43 #186
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_216167976
quote:
Schuldigverklaring zonder strafoplegging voor dit boekhoudkundige delict lijkt me inderdaad een gerechtvaardigde en ook de meest pragmatische oplossing.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_216168056
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2025 23:21 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Schuldigverklaring zonder strafoplegging voor dit boekhoudkundige delict lijkt me inderdaad een gerechtvaardigde en ook de meest pragmatische en oplossing.
De meest pragmatische oplossing ok, gerechtvaardigd is het natuurlijk niet. Boekhoudkundige vervalsingen met als doel de verkiezingen te beinvloeden waar Michael Cohen gevangenisstraf voor kreeg onder Trump.
pi_216168751
Musk wordt met de dag gekker en gevaarlijker.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 4 januari 2025 @ 10:22:22 #189
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_216170147
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 01:10 schreef KoosVogels het volgende:
Zeg dat ja...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 4 januari 2025 @ 11:35:44 #190
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216170754
twitter

Man, man, wat een mongool.Zo een beetje president Fauci aanvallen.
pi_216171275
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 11:35 schreef Vis1980 het volgende:
[ x ]

Met een structureel verkeerde benaming.
pi_216171494
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 11:35 schreef Vis1980 het volgende:
[ x ]

Alsof Fauci de autoriteit heeft om de noodtoestand uit te roepen :7
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  zaterdag 4 januari 2025 @ 14:30:59 #193
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216172087
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 01:10 schreef KoosVogels het volgende:
Let op! Ik keur dit absoluut niet goed, maar het is iets waar ik een beetje bang voor ben. Ik heb echt het gevoel dat er iemand in de USA het heft in eigen hand gaat nemen mbt Musk. Ik denk dat dit drie redenen heeft:

1. Het is de USA waar de aanvalswapens tegenwoordig bijna naast de dure eieren liggen.

2. Musk radicaliseert in een heel hoog tempo en maakt daarmee veel vijanden.

3. Luigi Magnione wordt door veel mensen als held gezien.

Ik vrees het ergste...
pi_216172104
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 13:04 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alsof Fauci de autoriteit heeft om de noodtoestand uit te roepen :7
Hij riep de noodtoestand niet uit, maar heeft het Marshall-plan nieuw leven ingeblazen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zaterdag 4 januari 2025 @ 14:36:34 #195
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216172124
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 14:30 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Let op! Ik keur dit absoluut niet goed, maar het is iets waar ik een beetje bang voor ben. Ik heb echt het gevoel dat er iemand in de USA het heft in eigen hand gaat nemen mbt Musk. Ik denk dat dit drie redenen heeft:

1. Het is de USA waar de aanvalswapens tegenwoordig bijna naast de dure eieren liggen.

Ik vrees het ergste...
Musk zal zich vast goed beveiligen, overal en altijd.
En hij lijkt me sowieso niet een type wat zich veel over straat of op feestjes laat zien, maar meer veilig thuis achter z’n schermpje. :')
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 4 januari 2025 @ 14:39:11 #196
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_216172142
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Musk zal zich vast goed beveiligen, overal en altijd.
En hij lijkt me sowieso niet een type wat zich veel over straat of op feestjes laat zien, maar meer veilig thuis achter z’n schermpje. :')
Het beste wat iedereen kan doen, media, journalisten en politici voorop, is Musk de aandacht geven die hij verdient...niks dus :')
  zaterdag 4 januari 2025 @ 14:42:09 #197
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216172157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 14:39 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Het beste wat iedereen kan doen, media, journalisten en politici voorop, is Musk de aandacht geven die hij verdient...niks dus :')
Beetje lastig aangezien hij de eigenaar van X is, z’n mening daar continu verkondigd en vertrouweling van de komende president van de USA is.
Je hoort meer over Musk de laatste tijd dan over Trump, en ik vind Trump steeds meer een mak en lief lammetje naast Musk. :o
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216172379
quote:

[..]

Ik vrees het ergste...
Musk zou strafrechtelijk vervolgd moeten worden voor het verspreiden van leugens en misinformatie. Hij is miljardair en heeft met X een van de grootste megafoons ter wereld. Wat hij doet kan niet door de beugel.

Maar ja, Musk is miljardair en de facto president van de VS, dus hij is feitelijk onaantastbaar. We gaan een extreem gevaarlijke periode in.

Elon Musk Is Posting Nonstop Falsehoods About Grooming Gangs

quote:
Musk is also using the report to call, once again, for Starmer’s removal as prime minister.

“Starmer was complicit in the RAPE OF BRITAIN when he was head of Crown Prosecution for 6 years,” Musk wrote on now pinned to the top of his timeline. “Starmer must go and he must face charges for his complicity in the worst mass crime in the history of Britain.”

Starmer, in his role as director of public prosecutions over a decade ago, actually initiated the prosecution of a grooming gang in Rochdale and introduced new rules aimed at allowing sexual abuse cases to be prosecuted.
Ook opmerkelijk is dat Musk zich positioneert achter Europese partijen die heel erg pro-Rusland, tegen de stroom in: AfD en Reform. Zelfs voor populistisch rechtse begrippen zijn deze partijen extreem Poetingezind. Zit daar meer achter? Musk heeft het afgelopen jaar immers herhaaldelijk contact gehad met Poetin.

Heel gevaarlijk dat Musk een prominente rol op begint te eisen op het politieke wereldtoneel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216172431
quote:

[..]

Ik vrees het ergste...
Daarom laat 'ie zich tegenwoordig vrijwel alleen in het openbaar zien met 1 van z'n kinderen op de schouders...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216172767
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2025 15:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Musk zou strafrechtelijk vervolgd moeten worden voor het verspreiden van leugens en misinformatie. Hij is miljardair en heeft met X een van de grootste megafoons ter wereld. Wat hij doet kan niet door de beugel.

Maar ja, Musk is miljardair en de facto president van de VS, dus hij is feitelijk onaantastbaar. We gaan een extreem gevaarlijke periode in.

Elon Musk Is Posting Nonstop Falsehoods About Grooming Gangs
[..]
Ook opmerkelijk is dat Musk zich positioneert achter Europese partijen die heel erg pro-Rusland, tegen de stroom in: AfD en Reform. Zelfs voor populistisch rechtse begrippen zijn deze partijen extreem Poetingezind. Zit daar meer achter? Musk heeft het afgelopen jaar immers herhaaldelijk contact gehad met Poetin.

Heel gevaarlijk dat Musk een prominente rol op begint te eisen op het politieke wereldtoneel.
'Maar beide kanten liegen!'

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lejc4m3rtc2a

Retired general explains why he believes Elon Musk is a national security risk.

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')