abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216103801
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 21:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Volgens haarzelf wel, getuige de post op X.
Op Bluesky zie ik gewoon een actief account met 0 posts en 300+ volgers.

Ze is dus aan het aandacht trekken.

Misschien probeert ze Musk te paaien?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_216104658
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 20:56 schreef Repentless het volgende:

[..]
Is haar account weer geopend?
Die vraag kan jij waarschijnlijk het best beantwoorden aangezien jij even hierboven nog stelde dat het een feit is dat ze niet kan posten op bluesky.
pi_216105273
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 20:09 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, gif. Ik ken de persoon verder niet goed genoeg om daar iets zinnigs over te zeggen.

De feiten zijn echter: ze kan ondanks de beef met Musk nog gewoon op X posten. Op Bluesky heeft ze die mogelijkheid bij voorbaat al niet. Dus: op X kun je haar mening wel lezen, op Bluesky is die afwezig omdat het niet mag.
Nog afgezien van de feitelijke juistheid van het laatste pretendeert Bluesky ook geen absolute vrijheid van meningsuiting voor te staan volgens mij. Zo te zien hebben ze redelijk restrictieve richtlijnen. Het hele idee dat een account beperkt zou worden vanwege de kleinzerigheid van Musk, terwijl hij zich zo beklaagd over censuur is wat het grappig maakte. Daarbij lijkt Bluesky me totaal niet relevant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 30 december 2024 @ 22:02:48 #104
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216105791
quote:
1s.gif Op maandag 30 december 2024 21:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Op Bluesky zie ik gewoon een actief account met 0 posts en 300+ volgers.

Ze is dus aan het aandacht trekken.

Misschien probeert ze Musk te paaien?
Ja, wellicht.
  maandag 30 december 2024 @ 22:04:43 #105
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216105852
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 21:35 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Die vraag kan jij waarschijnlijk het best beantwoorden aangezien jij even hierboven nog stelde dat het een feit is dat ze niet kan posten op bluesky.
Ik ging uit van haar eigen X-post met screenshot, daar was mijn stelling op gebaseerd. Dat het in de tussentijd is veranderd, kan altijd. Ik zit zelf niet op Bluesky.
pi_216106210
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 22:04 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ik ging uit van haar eigen X-post met screenshot, daar was mijn stelling op gebaseerd. Dat het in de tussentijd is veranderd, kan altijd. Ik zit zelf niet op Bluesky.
Dat weerhield je er niet van om een Chivazje te doen, waar je je in alle mogelijke bochten wrong om maar zo min mogelijk kritisch te zijn ten opzichte van X/Musk was 1 X-post van deze vrouw voldoende om je oordeel over Bluesky klaar te hebben.
  maandag 30 december 2024 @ 22:19:26 #107
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216106469
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 21:49 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nog afgezien van de feitelijke juistheid van het laatste pretendeert Bluesky ook geen absolute vrijheid van meningsuiting voor te staan volgens mij. Zo te zien hebben ze redelijk restrictieve richtlijnen. Het hele idee dat een account beperkt zou worden vanwege de kleinzerigheid van Musk, terwijl hij zich zo beklaagd over censuur is wat het grappig maakte. Daarbij lijkt Bluesky me totaal niet relevant.
Mijn punt was ook niet dat Bluesky absolute VvmU pretendeert voor te staan en dat vervolgens niet doet. Het is hun goed recht om hun eigen richtlijnen te hanteren.

Ik bedoelde slechts dat het volledig blokkeren van accounts het daadwerkelijk onmogelijk maakt om je stem te laten horen op een bepaald platform. Je kunt dan niet posten en mensen kunnen je posts niet lezen. Dat is wat anders dan niet betaald worden voor je content maar wel gewoon vindbaar blijven en kunnen posten op X.
  maandag 30 december 2024 @ 22:25:04 #108
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216106718
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 22:13 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]
Dat weerhield je er niet van om een Chivazje te doen, waar je je in alle mogelijke bochten wrong om maar zo min mogelijk kritisch te zijn ten opzichte van X/Musk was 1 X-post van deze vrouw voldoende om je oordeel over Bluesky klaar te hebben.
Het punt was helemaal niet om een oordeel over Bluesky te hebben. Zie ook de post hierboven.

Leuk hoor, dat je het over "in bochten wringen" hebt. Ik geef slechts mijn mening over dit onderwerp. Daar kun je het mee eens of oneens zijn en daar kun je over discussiėren, helemaal prima. Laten we het niet op persoonlijke motieven gooien, nergens voor nodig.
pi_216110565
quote:
0s.gif Op maandag 30 december 2024 22:19 schreef Repentless het volgende:

[..]
Mijn punt was ook niet dat Bluesky absolute VvmU pretendeert voor te staan en dat vervolgens niet doet. Het is hun goed recht om hun eigen richtlijnen te hanteren.

Ik bedoelde slechts dat het volledig blokkeren van accounts het daadwerkelijk onmogelijk maakt om je stem te laten horen op een bepaald platform. Je kunt dan niet posten en mensen kunnen je posts niet lezen. Dat is wat anders dan niet betaald worden voor je content maar wel gewoon vindbaar blijven en kunnen posten op X.
Dat blokkeren is nooit zonder reden. Ook bij Twitter gebeurt dat. Het punt is natuurlijk op welke gronden dat aanvaardbaar is. Wat Musk bij Twitter doet is 'meningen' (des-/misinformatie/complottheorien) toelaten (en verspreidt) waarvan je weet dat het de verkiezingen beinvloedt in een (politieke) richting waar hij vervolgens zelf van profiteert. Moreel buitengewoon verwerpelijk vind je niet?

Bij Buesky zijn daar nog enigszins regels voor. Als Musk die zou hanteren zou hij zelf geband moeten worden en een groot deel van zijn conservatieve aanhang daar die hij aanmoedigt.

quote:
K. Do not engage in voter suppression or share misleading content about election processes. Do not encourage or glorify the intimidation of election participants or real-world disruption of the election processes.

L. Do not share misleading content falsely attributed to candidates in elections.

Bluesky Community Guidelines

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 31-12-2024 01:01:46 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 31 december 2024 @ 00:40:04 #110
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216110915
quote:
82s.gif Op dinsdag 31 december 2024 00:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat blokkeren is nooit zonder reden. Ook bij Twitter gebeurt dat. Het punt is natuurlijk op welke gronden dat aanvaardbaar is. Wat Musk bij Twitter doet is 'meningen' (des-/misinformatie/complottheorien) toelaten (en verspreidt) waarvan je weet dat het de verkiezingen beinvloedt in een (politieke) richting waar hij vervolgens zelf van profiteert. Moreel buitengewoon verwerpelijk vind je niet?
Laat nu dat "aanvaardbaar" buitengewoon arbitrair zijn zolang het geen juridisch strafbare feiten betreft.
pi_216110939
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 00:40 schreef Repentless het volgende:

[..]
Laat nu dat "aanvaardbaar" buitengewoon arbitrair zijn zolang het geen juridisch strafbare feiten betreft.
Nee hoor. Leugens zijn gewoon aan te tonen maar zijn niet strafbaar.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 31 december 2024 @ 00:45:15 #112
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216110981
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 00:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee hoor. Leugens zijn gewoon aan te tonen maar zijn niet strafbaar.
Klopt. Maar leugens vinden we aan beide zijden van het politieke spectrum. De aanvaardbaarheid blijft dan alsnog arbitrair.
pi_216111031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 00:45 schreef Repentless het volgende:

[..]
Klopt. Maar leugens vinden we aan beide zijden van het politieke spectrum. De aanvaardbaarheid blijft dan alsnog arbitrair.
Bij lange na niet in dezelfde mate. Daarom werden er ook bij het oude Twitter veel meer conservatieven geband waar idd ook wel eens een links account werd geband. Niks mis mee.
  dinsdag 31 december 2024 @ 00:49:31 #114
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216111053
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 00:47 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bij lange na niet in dezelfde mate. Daarom werden er ook bij het oude Twitter veel meer conservatieven geband.
Ja, dat vind jij. En dat vond de oude Twitter-leiding ook. Prima hoor, maar dat maakt het niet automatisch de waarheid.
pi_216111079
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 00:49 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, dat vind jij. En dat vond de oude Twitter-leiding ook. Prima hoor, maar dat maakt het niet automatisch de waarheid.
Zoals ik al zei: leugens en misinformatie zijn gewoon aan te tonen (aan de hand van feiten wat nog niet wil zeggen dat het strafbaar is) net zoals complottheorieen debunked kunnen worden. Musk laat dat op Twitter lekker toe (en doet daar zelf aan mee) onder het mom van free speech/'dat is gewoon mijn mening!' :')

Daar kan je heel goed op modereren en mensen voor bannen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 31-12-2024 00:58:56 ]
  dinsdag 31 december 2024 @ 01:01:18 #116
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216111199
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 00:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zoals ik al zei: leugens en misinformatie zijn aan te tonen net zoals complottheorieen debunked kunnen worden. Musk laat daat dat lekker zijn gang gaan onder het mom van free speech :')
Klopt, die zijn vaak aan te tonen. Maar er zijn natuurlijk genoeg voorbeelden waarbij er allerlei uitspraken uit hun context werden gehaald om een bewering te doen over wat een persoon bedoelde. En dat mocht rustig blijven staan.

De discussie is dan op het niveau: "die persoon heeft daadwerkelijk dit zinnetje uitgesproken, dus dat is feitelijk juist!" Door de gehele context verder in zijn geheel weg te laten, vertel je echter niet het eerlijke verhaal.
pi_216111232
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:01 schreef Repentless het volgende:

[..]
Klopt, die zijn vaak aan te tonen. Maar er zijn natuurlijk genoeg voorbeelden waarbij er allerlei uitspraken uit hun context werden gehaald om een bewering te doen over wat een persoon bedoelde. En dat mocht rustig blijven staan.

De discussie is dan op het niveau: "die persoon heeft daadwerkelijk dit zinnetje uitgesproken, dus dat is feitelijk juist!" Door de gehele context verder in zijn geheel weg te laten, vertel je echter niet het eerlijke verhaal.
Het gaat natuurlijk ook niet om incidenten maar om het voortdurend en doelbewust posten van leugens.
  dinsdag 31 december 2024 @ 01:05:38 #118
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216111250
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het gaat natuurlijk ook niet om incidenten maar om het voortdurend en doelbewust posten van leugens.
Zoals ik al zei: dat gebeurt aan beide kanten van het politieke spectrum.
pi_216111267
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:05 schreef Repentless het volgende:

[..]
Zoals ik al zei: dat gebeurt aan beide kanten van het politieke spectrum.
En zoals ik al zei: bij lange na niet in dezelfde mate. Niet zo gek met een presidentskandidaat die aan de lopende band liegt.
  dinsdag 31 december 2024 @ 01:08:44 #120
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216111298
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
En zoals ik al zei: bij lange na niet in dezelfde mate. Niet zo gek met een presidentskandidaat die aan de lopende band liegt.
En zoals ik daarna weer zei: dat vind jij.
  dinsdag 31 december 2024 @ 01:09:07 #121
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216111301
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Die nu een antivaxxer neerzet op een positie dat ie eventueel vaccins aan banden kan leggen, want hij is zogenaamd kritisch en geeft om kinderen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216111304
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:08 schreef Repentless het volgende:

[..]
En zoals ik daarna weer zei: dat vind jij.
Nee zoals ik zei: dat is aantoonbaar.
  dinsdag 31 december 2024 @ 01:11:49 #123
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216111331
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee zoals ik zei: dat is aantoonbaar.
Tja, dit is een discussie waar je niet uitkomt. Er zijn aan beide zijden talloze leugens, halve waarheden en verdraaiingen geweest.
pi_216111361
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:11 schreef Repentless het volgende:

[..]
Tja, dit is een discussie waar je niet uitkomt. Er zijn aan beide zijden talloze leugens, halve waarheden en verdraaiingen geweest.
Oh ik ben er wel uit hoor. Nee er zijn niet aan beide zijden talloze leugens, halve waarheden en verdraaiingen geweest. Not even close.
  dinsdag 31 december 2024 @ 01:15:03 #125
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_216111373
quote:
81s.gif Op dinsdag 31 december 2024 01:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh ik ben er wel uit hoor. Nee er zijn niet aan beide zijden talloze leugens, halve waarheden en verdraaiingen geweest. Not even close.
Mooi dat je eruit bent. Ik bedoelde dat we het niet eens gaan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')