Mega eens!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Nickelback is cool om te haten, maar dit is gewoon een prima nummer.
Weet ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Hij is niet voor niets voor het 3e jaar op rij aan het stijgenquote:
Ja hierna hadden ze mogen stoppenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef jcdragon het volgende:
Deze van Nickelback is toch wel prima?
Die foto ligt eruit inderdaad. Dat had ik niet eens opgemerkt.quote:
Ik heb de Nickelback haat ook nooit helemaal begrepen. De muziek is vooral middelmatig maar niet per se slecht. En dit gaat nog prima idd. Het is een beetje kuddegedrag geworden op een gegeven moment denk ik.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Nickelback is cool om te haten, maar dit is gewoon een prima nummer.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef Felagund het volgende:
Volgens mij heb ik deze nog een keer bij muziek op de middelbare school gezongen.Beste! Mijn kids vinden dat nu ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Precies dit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb de Nickelback haat ook nooit helemaal begrepen. De muziek is vooral middelmatig maar niet per se slecht. En dit gaat nog prima idd. Het is een beetje kuddegedrag geworden op een gegeven moment denk ik.
Deze plaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op deze nummer, waar kom jij vandaan?
Volgens mij heb ik deze nog een keer bij muziek op de middelbare school gezongen.Ik was toen al van de middelbare schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Sorry. Kon hem niet laten liggen! Daarna de echte reden alsnog gepostquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wals ontstond tijdens corona om voor wat sociale cohesie te zorgen
Volgens mij heb ik deze nog een keer bij muziek op de middelbare school gezongen.Die hoort ook in de lijst. Schandalig dat die er nog nooit in heeft gestaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouders hebben gezopen. 'DIT IS EEN SPEZIALE AVONT!'quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:23 schreef Melleyn het volgende:
Moeten die zoom kinderen niet naar bed ofzo
Ik was bij The Unforgiven III ongeveeer het hele nummer in beeld. Dat zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Was je nu nog vaker in beeld bij BAP, Go withe the Flow of III?
+ tijdens Rammstein die daarna kwamquote:Op zaterdag 28 december 2024 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik echt niet tegelijk doen.
Misschien kan @:Gretzl was beelden schieten? Ik was tussen ongeveer 0.45 (Like a Rolling Stone) en 0.55 uur (Live Forever) in beeld en van Queens of the Stone Age t/m Metallica.
Ja die vond ik toen ook erg leukquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Burn it to the Ground vind ik wel onironisch echt een goed nummer.
Tot nu toe vrij makkelijk. Maar goede oefening. Eigenlijk moet ik weer verder met Vietnamees, maar dat is zoooo lastig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dat wiskunde een beetje een uitdaging? Ik ben bang dat dat veel te makkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |