Moest toch even opzoeken wie dat was.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zou Willie Batenburg de lijst dan ook halen?
Ik wil eigenlijk Spaans weer oppakken, goed excuus maar weer te beginnen ditquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oh ja, heb ik altijd op de top 2000 week![]()
Ik moet even wat van Italiaans een beetje grinden, daar ben ik nog niet ver mee. Maar ik moet er wel even een kwartiertje voor zitten of zo
Voor de mentaal minder bedeelde onder ons.quote:
Op de pan!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef Melleyn het volgende:
Waar slaat de wals op eigenlijk? Luister normaal niet naar van Inkel
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef Melleyn het volgende:
Waar slaat de wals op eigenlijk? Luister normaal niet naar van Inkel
inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Behoorlijke korte waltz. Erg jammer.
Bij elke tik wordt mijn alcoholprobleem groterquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef Tussle266 het volgende:
Je hoort met elke tik gewoon een ziel gekraakt worden he?
Plaatselijke ster in Dordrechtquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moest toch even opzoeken wie dat was.
Op deze nummer, waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef MTheBassman het volgende:
Oh ja, ik had ook technisch gezien op deze kunnen stemmen. Stond volgens mij op GH6.
Maar ja, zo'n geweldig nummer vind ik het nou ook niet per se
Morgen weer nieuwe kansenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:20 schreef Dagoduck het volgende:
Behoorlijke korte waltz. Erg jammer.
dit dusquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Nickelback is cool om te haten, maar dit is gewoon een prima nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |