Lars Ümlaütquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Isorden het volgende:
Toch jammer van die matige drummer.
Had zo mooi kunnen wezen.
Been there, done that.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Even dit liedje nog afluisteren en dan mijn dagelijkse duolingolesjes doen. Ik heb deze week een pak minder punten gehaald dan vorige week en moet nog tegen degradatie strijden
Hup Billy!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
mijn dagelijkse duolingolesjes doen. Ik heb deze week een pak minder punten gehaald dan vorige week en moet nog tegen degradatie strijden
gelukkig kan ik Fade to Black zo vaak horen als ik zelf welquote:
Zijn broer kon wel aardig fietsen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Isorden het volgende:
Toch jammer van die matige drummer.
Had zo mooi kunnen wezen.
Niet eerst een prequel?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
Na de trilogie is het natuurlijk wachten op de reboot.
Dat geld voor de andere 1999 platen ook....quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gelukkig kan ik Fade to Black zo vaak horen als ik zelf wel![]()
![]()
![]()
Zo erg is het gelukkig ook weer nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Anders degradeer je naar de keuken kampioendivisie?
Welke taal ben je mee bezig?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Even dit liedje nog afluisteren en dan mijn dagelijkse duolingolesjes doen. Ik heb deze week een pak minder punten gehaald dan vorige week en moet nog tegen degradatie strijden
Zooey Godinquote:
Dat heb ik een tijdje via Duo geprobeerd...quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke taal ben je mee bezig?
Leer zelf Japans, maar niet via Duo, alleen de laatste dagen is het drie keer niks geweest
Welke taal/talen leer je?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zo erg is het gelukkig ook weer niet
Of toch nog een deel 4? The Unforgiven: The Reckoning of The Unforgiven in Space.quote:
Dat kost dan wel weer tijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
gelukkig kan ik Fade to Black zo vaak horen als ik zelf wel![]()
![]()
![]()
Radio Tirol met 2000 lokale heldenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef spapaars het volgende:
Hé Mario.
Hebben ze in Oostenrijk iets vergelijkbaar op de radio?
Duits, want Noors heb ik nu wel klaar. Maar voor het gemak doe ik nu dus een paar lesjes Noors herhalen, omdat dat lekker snel gaatquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Welke taal ben je mee bezig?
Leer zelf Japans, maar niet via Duo, alleen de laatste dagen is het drie keer niks geweest
Ik vind haar als actrice leuker, She & Him is net wat te zoet voor mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zooey Godin![]()
500 Days of Summer Genot![]()
Ze maakte ook erg leuke muziek begin jaren 10
Bekijk deze YouTube-video
Ik ben ondertussen bezig met de nummers uit de lijst die ik niet mooi vind af te strepen om te kijken hoeveel nummers ik van de 2000 de moeite waard vind om vaker te luisteren..quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat geld voor de andere 1999 platen ook....
En toch blijven we er elk jaar weer aan vastplakken
Ja, en soms lijken ze echt verrekte op elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Duits, want Noors heb ik nu wel klaar. Maar voor het gemak doe ik nu dus een paar lesjes Noors herhalen, omdat dat lekker snel gaat
Japans is mooi, maar ook verrekte lastig! Dan moet je die tekens ook natekenen, toch?
Fjordenneuker!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Duits en Noors, maar die laatste had ik al afgerond.
Noors uitgespeeld!quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Anton op 1, 2 en 3?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Radio Tirol met 2000 lokale helden
Oh ja, heb ik altijd op de top 2000 weekquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Die heb ik vaak wel, Ook tijdens het werk, want ik bepaal zelf wat ik hoor tijdens het bezorgen van de postquote:
Ik doe Vietnamees, maar de laatste tijd ook wat wiskundelesjes. Goed voor het hoofdrekenen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Sierraquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:17 schreef Viv het volgende:
[..]
Onze shotjes staan klaar! Cheers to good times with good company!![]()
[ afbeelding ]
Mja Duo is voor Japans ook totaal niet geschikt van wat ik heb begrepenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje via Duo geprobeerd...
Man das pittig
Nice! specifieke reden ook?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Duits, want Noors heb ik nu wel klaar. Maar voor het gemak doe ik nu dus een paar lesjes Noors herhalen, omdat dat lekker snel gaat
Japans is mooi, maar ook verrekte lastig! Dan moet je die tekens ook natekenen, toch?
DIt is beter dan Froukje, S10 en Merol opgeteld mafklapper ....quote:
Vooral op grote hoogte, maar alles is allemaal ondergesneeuwd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Radio Tirol met 2000 lokale helden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |