Was vandaag in het caféquote:
Klinkt niet meer zo leuk als vroeger.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Even dit liedje nog afluisteren en dan mijn dagelijkse duolingolesjes doen. Ik heb deze week een pak minder punten gehaald dan vorige week en moet nog tegen degradatie strijden
quote:
Gelachen.quote:
Degradatie spook in huizen Bill?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Even dit liedje nog afluisteren en dan mijn dagelijkse duolingolesjes doen. Ik heb deze week een pak minder punten gehaald dan vorige week en moet nog tegen degradatie strijden
Nou, in deze weken vind ik het wel een opgave inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klinkt niet meer zo leuk als vroeger.
Onze Napster beulquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Isorden het volgende:
Toch jammer van die matige drummer.
Had zo mooi kunnen wezen.
Tijd is maar een concept.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom komt Fade to Black zo laat
Stemplaat enzo![]()
![]()
![]()
Anders degradeer je naar de keuken kampioendivisie?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |