Van 22:00 tot 6:00 om vervolgens te gaan werken in de fabriek?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zijn normale slaaptijden?
Deze bedoelde ik:quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de Zwarte Cross zo te zien wel
Bekijk deze YouTube-video
Hoi 10CC.quote:
Geen problemen mee hoor, ik zou het alleen niet kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van 22:00 tot 6:00 om vervolgens te gaan werken in de fabriek?
Waarom ook daar gaan staan danquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Godsamme…allemaal hetzelfde shirt aangedaan en dan gezellig playbacken op een nummer waarvan je de tekst niet kent….
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vóór 12 uur naar bed gaan is voor weirdo's.
Ook een manier van opvallen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Godsamme…allemaal hetzelfde shirt aangedaan en dan gezellig playbacken op een nummer waarvan je de tekst niet kent….
Camerageil, iets anders kan ik niet bedenken.quote:
Ik ook niet, mijn ritme is meer 0:00-8:00.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, ik zou het alleen niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werk niet in een fabriek maar op de sociale werkplaats![]()
PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |