Van 22:00 tot 6:00 om vervolgens te gaan werken in de fabriek?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat zijn normale slaaptijden?
Deze bedoelde ik:quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de Zwarte Cross zo te zien wel
Bekijk deze YouTube-video
Hoi 10CC.quote:
Geen problemen mee hoor, ik zou het alleen niet kunnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Van 22:00 tot 6:00 om vervolgens te gaan werken in de fabriek?
Waarom ook daar gaan staan danquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Godsamme…allemaal hetzelfde shirt aangedaan en dan gezellig playbacken op een nummer waarvan je de tekst niet kent….
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vóór 12 uur naar bed gaan is voor weirdo's.
Ook een manier van opvallen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:10 schreef Knutknuttsson het volgende:
Godsamme…allemaal hetzelfde shirt aangedaan en dan gezellig playbacken op een nummer waarvan je de tekst niet kent….
Camerageil, iets anders kan ik niet bedenken.quote:
Ik ook niet, mijn ritme is meer 0:00-8:00.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Geen problemen mee hoor, ik zou het alleen niet kunnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik werk niet in een fabriek maar op de sociale werkplaats![]()
PrimaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Was vandaag in het caféquote:
Klinkt niet meer zo leuk als vroeger.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Even dit liedje nog afluisteren en dan mijn dagelijkse duolingolesjes doen. Ik heb deze week een pak minder punten gehaald dan vorige week en moet nog tegen degradatie strijden
quote:
Gelachen.quote:
Degradatie spook in huizen Bill?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Even dit liedje nog afluisteren en dan mijn dagelijkse duolingolesjes doen. Ik heb deze week een pak minder punten gehaald dan vorige week en moet nog tegen degradatie strijden
Nou, in deze weken vind ik het wel een opgave inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klinkt niet meer zo leuk als vroeger.
Onze Napster beulquote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Isorden het volgende:
Toch jammer van die matige drummer.
Had zo mooi kunnen wezen.
Tijd is maar een concept.quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Waarom komt Fade to Black zo laat
Stemplaat enzo![]()
![]()
![]()
Anders degradeer je naar de keuken kampioendivisie?quote:Op zaterdag 28 december 2024 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |