SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ordinairquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 17:42 schreef FlippingCoin het volgende:
Lieve bondage ik hoop dat ze je heerlijk vastbinden en met een veer over je tepels strelen zoals in goede bondage films
Dat geldt niet voor die lijstjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
FB / Fok stats
Zooi gaat op zwart.
Geen idee daar ben ik te dom voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef hollandia02 het volgende:
Kan je zo’n site niet volledig automatiseren
Wat heeft dit met darten te maken zakazuluquote:
Hij moet toch gewoon werken voor zn kkgeld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
@:bondage stopt ermee. Wat is dat voor een act. Waarom?
Vraag het hem, hoe moeten wij dit nou weer weten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Hoe gaat DTS dan door ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee daar ben ik te dom voor.
Reageert ook hequote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vraag het hem, hoe moeten wij dit nou weer weten.
Dit zijn ''problemen'' waar ik niet over nadenk sorryquote:
moet die KK weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij moet toch gewoon werken voor zn kkgeld?
Heeft een nieuwe fetish.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Lekker tegen jezelf pratenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij moet toch gewoon werken voor zn kkgeld?
Hij zal toch wel met iemand gecommuniceerd hebben lijkt mij. Danny is weer shag haole, die hed gin tijd. Blijven donerenquote:Op zaterdag 28 december 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Vraag het hem, hoe moeten wij dit nou weer weten.
Akkoord.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zal toch wel met iemand gecommuniceerd hebben lijkt mij. Danny is weer shag haole, die hed gin tijd. Blijven doneren
Heeft eindelijk zijn handboeien los gekregen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:58 schreef Poepz0r het volgende:
Zo’n site en stats moet tegenwoordig toch bijna gratis kunnen met al die automatisering en ai haha.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij zal toch wel met iemand gecommuniceerd hebben lijkt mij. Danny is weer shag haole, die hed gin tijd. Blijven doneren
Iddquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zo’n site en stats moet tegenwoordig toch bijna gratis kunnen met al die automatisering en ai haha.
Krioelt hier ineens van de blauwe. Waarom is dat?quote:
Danny maakt liever AI liedjes.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zo’n site en stats moet tegenwoordig toch bijna gratis kunnen met al die automatisering en ai haha.
Komen populair doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Krioelt hier ineens van de blauwe. Waarom is dat?
DTS mag opgedoekt worden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dit zijn ''problemen'' waar ik niet over nadenk sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Notes uitdelen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je zegt nu iets heel zinnigs.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
DTS mag opgedoekt worden.
Ik wil iemand een ban aannaaien vanavond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Soort COVID, kwam ook ineens.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Allemaal wasseneus die notes, kun je niks meequote:
quote:28-12-2024 @ 21:03:35
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #74 D3 bagger"
in dit topic moet je mij als een zwarte zienquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij 100 notes krijg je een abo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Allemaal wasseneus die notes, kun je niks mee
Geen idee. Maar ze voeren niet veel uit. Lopen alleen maar tegen die Belg te schreeuwen dat ie wat moet gaan doenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Oh ja? Oh ja? Waarom zou ik jou discrimineren en een ander niet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
in dit topic moet je mij als een zwarte zien
Je moet je collega's scherp houden, dan is onderdeel van ons zware werkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze voeren niet veel uit. Lopen alleen maar tegen die Belg te schreeuwen dat ie wat moet gaan doen
Is dit een banaankondiging?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil iemand een ban aannaaien vanavond.
Slavendrijversquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze voeren niet veel uit. Lopen alleen maar tegen die Belg te schreeuwen dat ie wat moet gaan doen
OMG dankjewel dankjewelquote:
ik las negertjequote:
een lijk voor je zware werkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet je collega's scherp houden, dan is onderdeel van ons zware werk
Poep eens niet zoveel in dit bad, wil jequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik las negertje
dacht bij mezelf wat voor een racistische post is dat.
zwarte naam hequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja? Oh ja? Waarom zou ik jou discrimineren en een ander niet?
In België is dat geil.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Poep eens niet zoveel in dit bad, wil je
Wanneer ga je er aan wennen dat wij Nederlanders onszelf een stuk minder serieus nemen dan Belgen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik las negertje
dacht bij mezelf wat voor een racistische post is dat.
Ze houdt kennelijk van bruin.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwke hed weer stiekem chocolade gekocht.
Veel te veel blauwe namen hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit topic dreigt te ontsporen.
@capuchon_jongen is een goede jongen die wat moeite heeft met de SFEER van een topic aan te voelen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Poep eens niet zoveel in dit bad, wil je
quote:Like Alert
28-12-2024 @ 21:07:15
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #74 D3 bagger"
Ben ik de enige dit dit zo verschrikkelijk irritant vind. steeds die meldingen van ikgeefenkellikes.quote:
Je bent gewoon jellyquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben ik de enige dit dit zo verschrikkelijk irritant vind. steeds die meldingen van ikgeefenkellikes.
In KLB lees ik iedere post die is gepost om maar te kijken of al dan niet iets tegen de forumregels is gepost.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Kopiko het volgende:
Capu loopt nummerborden te checken in de hoop een foutparkeerder aan te treffen.
Zon?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Anneloos het volgende:
Vakantie geboekt. Finale kijken we niet in Nederland. Zon zuipen ziekenhuis
Lekker negerlullen verstoppen in Gambia jatogggquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Anneloos het volgende:
Gokje Curaçao genot? Uitwonen op t strand allenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Anneloos het volgende:
Zo vaak naar een bord gekeken dat je het uiteindelijk wel weet?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rekenen niet. Zien gewoon verbanden
Neequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Wordt deze wedstrijd uitgezonden op het open kanaal van ViaPlay?
Wat ordinairquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Anneloos het volgende:
Ik ben zelf scheidsrechter van het Nederlands team geweest paar jaar lang. Je weet gewoon alle combinaties vanaf 400 al ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Zo vaak naar een bord gekeken dat je het uiteindelijk wel weet?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker negerlullen verstoppen in Gambia jatoggg
Stukje Rainman.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben zelf scheidsrechter van het Nederlands team geweest paar jaar lang. Je weet gewoon alle combinaties vanaf 400 al ofzo
Zingen, Zuipen en Zie maar hoe je thuiskomt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:08 schreef Anneloos het volgende:
Kon je gemiddeldes ook berekenen tot 2 decimalen ha haquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben zelf scheidsrechter van het Nederlands team geweest paar jaar lang. Je weet gewoon alle combinaties vanaf 400 al ofzo
Die vliegtuig?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
En waarschijnlijk weer met die vervuilende vliegtuig
Wereldgozer sleept me wel of een sleepwagenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Zingen, Zuipen en Zie maar hoe je thuiskomt.
Wereldgozer ziet maar hoe hij thuiskomt boh bohquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Zingen, Zuipen en Zie maar hoe je thuiskomt.
Nee. Wel via VTM GO.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:10 schreef Shreyas het volgende:
Wordt deze wedstrijd uitgezonden op het open kanaal van ViaPlay?
Wel als het die Boeing of die Airbus isquote:
Nee maar je weet wel dat 15-darter 100.2 is en 12 120 etcquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kon je gemiddeldes ook berekenen tot 2 decimalen ha ha
Waar gaat de reis heen allenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Wereldgozer sleept me wel of een sleepwagen
Oke prof dr mr ir Poepz0rquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja okéquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee maar je weet wel dat 15-darter 100.2 is en 12 120 etc
Stukje matchfixing.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben zelf scheidsrechter van het Nederlands team geweest paar jaar lang.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:13 schreef Szura het volgende:
Het cringe hypefilmpje van MvG wordt opgewarmd bij ViaPlay
That’s footballquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo gek lang geleden stond Rock nog op 1 pijl van een 3-2 voorsprong in sets
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Rock is 10 jaar jonger ofzo maar hij lijkt 10 jaar ouder lol
Wanneer gaat de Heer Van Gerwen eens weer zijn beste niveau halen.....quote:
Zijn vGerwen en vdVoort inmiddels al samengesmolten tot één persoon?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:13 schreef Szura het volgende:
Het cringe hypefilmpje van MvG wordt opgewarmd bij ViaPlay
Speelde vorige ronde primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wanneer gaat de Heer Van Gerwen eens weer zijn beste niveau halen.....
Zodra zijn bek en tepels weer werken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Brothers in Darts.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vGerwen en vdVoort inmiddels al samengesmolten tot één persoon?
Waar ga je naartoe op vakantie halloquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij zijn kunstgebit uit heeft
Nadat hij zijn hbo-studie afgerond heeft.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rekenen niet. Zien gewoon verbanden
Jammer dat van der Voort zijn hbo heeft stopgezet voor het darten.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nadat hij zijn hbo-studie afgerond heeft.
Geen ideequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waar ga je naartoe op vakantie hallo
Deed Jan Dekker geen ingenieursstudies?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:17 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jammer dat van der Voort zijn hbo heeft stopgezet voor het darten.
Een jongen opgegroeid met de pijl
Ja, wel balen dat Searle net verloor vanmiddag. Maar per saldo dan toch +1 vandaag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker voor je pick' em @:wheeledwarrior
Fiscaal. Inmiddels eigen bedrijfquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Deed Jan Dekker geen ingenieursstudies?
Praten als van Gerwenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:16 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij zijn kunstgebit uit heeft
Nee. Er is wel een vraag over tops tops finishenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Scoren we daar iets mee in de Nostradamus?
Financieel adviseur genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Deed Jan Dekker geen ingenieursstudies?
makkiekeuzegewoonklaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Praten als van Gerwen
of
Eruit zien als van Gerwen.
Je moet kiezen.
Filmpjes maakt pdc pikquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef Szura het volgende:
Daar is het filmpje
En dan straks verliezen zoals vorig jaar tegen Sjekkie
quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]Hup Dolan. [ afbeelding ]
Vandaag tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Morgen gaat er een vraag over tops tops finishen
jackpotquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:19 schreef PSVCL het volgende:
tijd voor de beste darter ooit (na adrian lewis)
hup mvg
Poh.. je maakt het me moeilijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Praten als van Gerwen
of
Eruit zien als van Gerwen.
Je moet kiezen.
Voel mn eiges goedquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Szura het volgende:
Voelt zich goed, hard gewerkt
Maggewoonniegebeure
Nou nou nouquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Juich maar lekker voor die mongool dan.
Ik zie het jaquote:
en ikquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
Er juichen 3 users voor Gerwen.
Poepzor, Woud en ik.
Bord hing op de kopquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie het ja![]()
Maar goed, dat is dit dus niet
Zeer korte piek. Mokerluiquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In zn piek niet te stoppen en had schijt aan iedereen
Kloptquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een amateurvraagje.
Er was toch ook een toernooi waarbij je leg moet starten met een dubbel?
Ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een amateurvraagje.
World Grand Prixquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Even een amateurvraagje.
quote:We zijn er weer
quote:Denk dak me eige goed voel
quote:tis geen koekenbakker
quote:ik moe gewoon wedstrijd voor wedstrijd bekijke
quote:zorgen dajje der staat
quote:niemand hoeft ze eige druk te make
die wil ik volgend jaar zeker bekijken. Moet speciaal zijn. ideetje voor dit WK trouwensquote:
Kom jij van oorsprong uit 073 ha ha haquote:
Hou op met je ideetjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ideetje voor dit WK trouwens
As ik gewoon me ding doe ken niemand mij verslaanquote:
Ik ook als het mag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:20 schreef Coco het volgende:
Er juichen 3 users voor Gerwen.
Poepzor, Woud en ik.
Jazeker. 20 jaar gewoondquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kom jij van oorsprong uit 073 ha ha ha
Heulemaal niet.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
ideetje voor dit WK trouwens
Graafsewijk ha haquote:
Dat moet je even aan de tegenstander van van Gerwen vragen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je wel een 9 darter gooien als je moet openen op de dubbel?
John de Bever 10 jaar lang mn achterbuurman geweest genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:22 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kom jij van oorsprong uit 073 ha ha ha
Ga maar naar de voedselbank.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef Zipportal het volgende:
Dagjesvolk begint ook al te schooien om streams.
Eerst 6 gooien met een dobbelsteen voordat je aan je leg mag beginnen!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die wil ik volgend jaar zeker bekijken. Moet speciaal zijn. ideetje voor dit WK trouwens
Mooi hè, dat kan gewoon samen bestaan!quote:
Dan zeg je wel erg weinig "kut!", kut.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Ik ben een trotse Bosschenaar. Maggewoongebeureklaar
Dit moet jij zelf ook kunnen uitrekenenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
www.klompvoet-darts.nl/slopendiehapquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand zo vriendelijk zijn om in m'n DM te sliden met een linkje voor die kale brabander? SBS9 zend het blijkbaar niet uit?
Zoals iedere dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef Szura het volgende:
Vincent heeft contact gehad met Maikol
Zucht. Kun jij niet lekker in onz blijvenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
ja hoor. Smerig is het niet. Maar daar is dan ook alles wel mee gezegd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Viel dat allemaal wel goed @:dr_flash ?
Kan je nog lopen dan ha ha haquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
John de Bever 10 jaar lang mn achterbuurman geweest genot
Elleboog op tafel, jack in the box! en dan startenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Eerst 6 gooien met een dobbelsteen voordat je aan je leg mag beginnen!
Je loopt dan wel een half uur achter op het topicquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef RipCity het volgende:
Kan iemand zo vriendelijk zijn om in m'n DM te sliden met een linkje voor die kale brabander? SBS9 zend het blijkbaar niet uit?
Kwam altijd via de achterdeur binnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kan je nog lopen dan ha ha ha
(Van het kontje knal in de zaal uiteraard)
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kankerdebiel heeft het hele toernooi bagger gegooid, van Gerwen gooide fantastisch en wint niet. Kut darten is het ook
Tyfus tyfus tyfus
VPN op België en dan vtm go.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:21 schreef RipCity het volgende:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen kanker taylor gezegd, en verder niets geks. Ik ben er dood ziek van dat die Kut Taylor het hele toernooi bagger gooit, en die Van Gerwen gewoon téringgoed staat te gooien en niet zijn verdiende prijs krijgt
VAN GERWENVAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
VAN GERWEN
He.. dit is een warm badquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zucht. Kun jij niet lekker in onz blijven
Viezerikquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Kwam altijd via de achterdeur binnen
Of voor deze ene maand abbo op ViaPlayquote:
Ik mis hem zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mrstylo nog in dat topic @:de_kraam
D20+T20+T20 = 160quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit moet jij zelf ook kunnen uitrekenen
Mooi werk!quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
D20+T20+T20 = 160
3x T20 = 180
T20 + T17 + Bull
Gevonden!
Letterlijk elke vraag van mij.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Klopt maar voor noob vragen is een apart topic
Harvard klant @klaasweetallesquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
D20+T20+T20 = 160
3x T20 = 180
T20 + T17 + Bull
Gevonden!
En de man die dat ooit lukte ... die zie je zometeen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
D20+T20+T20 = 160
3x T20 = 180
T20 + T17 + Bull
Gevonden!
2010-2014 Stijn was echt heel erg goed.quote:
Das 501quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
D20+T20+T20 = 160
3x T20 = 180
T20 + T17 + Bull
Gevonden!
Wadey en Thornton deden het in 2014 ook. Tegen elkaar in dezelfde partijquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En de man die dat ooit lukte ... die zie je zometeen.
Was dat ook die periode dat Helpmefok zogezegd duizenden euro's won in het betten op darts?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mrstylo nog in dat topic @:de_kraam
Als het bij Wade loopt...quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wadey en Thornton deden het in 2014 ook. Tegen elkaar in dezelfde partij
Heb je ook nog die met die ballon?quote:
Gewoon via de engelsen kijken joh. Professionaliteit ten top.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:31 schreef DKUp het volgende:
Filosofische teksten weer in de studio, water is nat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |