Je moet je collega's scherp houden, dan is onderdeel van ons zware werkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze voeren niet veel uit. Lopen alleen maar tegen die Belg te schreeuwen dat ie wat moet gaan doen
Is dit een banaankondiging?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik wil iemand een ban aannaaien vanavond.
Slavendrijversquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ze voeren niet veel uit. Lopen alleen maar tegen die Belg te schreeuwen dat ie wat moet gaan doen
OMG dankjewel dankjewelquote:
ik las negertjequote:
een lijk voor je zware werkquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je moet je collega's scherp houden, dan is onderdeel van ons zware werk
Poep eens niet zoveel in dit bad, wil jequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik las negertje
dacht bij mezelf wat voor een racistische post is dat.
zwarte naam hequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh ja? Oh ja? Waarom zou ik jou discrimineren en een ander niet?
In België is dat geil.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Poep eens niet zoveel in dit bad, wil je
Wanneer ga je er aan wennen dat wij Nederlanders onszelf een stuk minder serieus nemen dan Belgen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik las negertje
dacht bij mezelf wat voor een racistische post is dat.
Ze houdt kennelijk van bruin.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef Poepz0r het volgende:
Vrouwke hed weer stiekem chocolade gekocht.
Veel te veel blauwe namen hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit topic dreigt te ontsporen.
@capuchon_jongen is een goede jongen die wat moeite heeft met de SFEER van een topic aan te voelen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Poep eens niet zoveel in dit bad, wil je
quote:Like Alert
28-12-2024 @ 21:07:15
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Darts / 2025 PDC World Darts Championship #74 D3 bagger"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |