SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt ook users die morgen met een gesponsorde muts op in Thialf zitten, zoals @:Slobeend
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom steekt er niemand een dartpijl in zn nek
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit morgen de hele dag in Thialf maar die muts ga ik niet opdoen.
En een vakantie naar Amerika een paar dagen voor het WK?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel letterlijk dat ik hem te veel in de studio vind zitten.
Of het invloed had op zijn prestaties weet ik niet, als ik zelf een WK zou spelen zou ik denk ik liever niet te vaak in de studio er zitten.
Zeker. Een echte Duitser.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Pietreczko zijn pijlen steeds in dezelfde volgorde wegooit?
Zwart rood geel
Zou pas raar zijn als ze op zijn vlag in een andere volgorde staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Pietreczko zijn pijlen steeds in dezelfde volgorde wegooit?
Zwart rood geel
Ja, want dat doet hij altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwart rood geel
Nooit een Lada in de aanbieding gvdquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tonny keijzers @:powerloungen
Schaatsen kun je prima volgen via Teletekst.quote:
Stukje autismequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwart rood geel
Wie deed dit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een vakantie naar Amerika een paar dagen voor het WK?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is Adam Gawlas? Die ken ik niet.
#dagjesmens
Ik denk niet dat iemand die de Pokémon theme song als walk-on heeft autistisch isquote:
Geen hakenkruis op zijn flights, imitatie mofquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker. Een echte Duitser.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerde nieuwste tiktok rage !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerDit ziet er vreselijk goor uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Williams mag zich gaan focussen op de modus superseriequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot in 2026 maar weer, Wiljems.
Tenzij die knakker eens door het jaar heen ook daadwerkelijk goed gaat gooien.
Beau. En Dirty Harry (we mogen blijven dromen).quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op Q-School behalve Jimmy van Schie nog geen voorkeuren.
Waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef wimderon het volgende:
Ik waarschuw alvast voor een kaartwinnende Devon.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn standaard Dubai Chocoladebol is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met pistachecreme (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het chocoladebollenapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
In Thialf gaan zitten voor schaatsje rijden. Stukje zelfkastijding.quote:
witbroodquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan precies?
Williams moet even aanvallend gaan dartenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:12 schreef hollandia02 het volgende:
Nog 1 leg winnen en t spel ligt weer open
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Williams moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige flights die het bord niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar scherpe punten. Puntvaste pijlen, snelle flights op de dubbels, pijlen die er de beuk in gooien (á la Jaws). De PDC is vechtdarten, maar als je wat leuke pijltjes kunt halen is er een grote kans dat hij gewoon bovenin meedoet. Moet je wel pijlen hebben die de sizzle opvreten, desnoods de buitenring, en Williams kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het nooit geproefd
Dus ik neem jou bij deze niet serieus
Zou jij mij eens in willen smeren met olie?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dag Skot Williams, met je kutact. Ga maar weer olie in je baard doen, aansteller.
Hupjesworp act. Gilding godquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:15 schreef Bezsen het volgende:
We juichen allemaal voor de sympathieke ASP.
Ik heb daar voorlopig even geen tijd voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou jij mij eens in willen smeren met olie?
Het moet schijnbaar gefrituurde noodles voorstellen. Maar het kan ook wel suiker zijn. Het heet engelenhaar. Maar dan weet ik nog niks.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zit daarin dan
klein gesneden groente? lintwormpjes?
Ach zondequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar voorlopig even geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:15 schreef Bezsen het volgende:
We juichen allemaal voor de sympathieke ASP.
POLLquote:
Een van mn favoriete nummers. Spandau Ballet godenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Vind Gold een beter nummer dan Mr Brightside, dus Gilding
Niemand zit in mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:22 schreef Bezsen het volgende:
Gian voelt de blokkade in z'n hoofd onstaan.
Dat nummer past volledig bij Goldfinger.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Vind Gold een beter nummer dan Mr Brightside, dus Gilding
Top2000quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:26 schreef hollandia02 het volgende:
Waarom staat mr brightside zo hoog in de top2000…
92!quote:
uitgaansnummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:26 schreef hollandia02 het volgende:
Top 3000 van nostalgie is 100 x beterquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:26 schreef hollandia02 het volgende:
Niet in de kroegen waar ik kom, en kom in veel haha.quote:
Mooie kerel wel. Maakt zich niet zo snel druk heb ik het ideequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Andrew heeft het er ook van genomen met kerst zo te zien.
lijkt mij een snuiver.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooie kerel wel. Maakt zich niet zo snel druk heb ik het idee
Maakte het vorig jaar Littler best lastig.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mooie kerel wel. Maakt zich niet zo snel druk heb ik het idee
Oerdegelijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maakte het vorig jaar Littler best lastig.
Ziedendquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:31 schreef wimderon het volgende:
Aspinall moet lekker met ander ordinair kampvolk ruzie gaan zoeken in het uitgaansleven en daar tough guy die alleen wat durft als hij met zijn groep is uithangen.
Jeetje.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:31 schreef wimderon het volgende:
Aspinall moet lekker met ander ordinair kampvolk ruzie gaan zoeken in het uitgaansleven en daar tough guy die alleen wat durft als hij met zijn groep is uithangen.
Heeft hij in het verleden veel gedaan is weleens vertelt. Niet geheel verrassendquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:31 schreef wimderon het volgende:
Don te Kloesequote:
Getatoeëerd genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit een baard in elkaar gezet door een Turk bij Asp?
Lmquote:
Zeg maar 90% van fokquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gilding was een kluizenaar, goh.
Laat m het maar bij darten houden, humor of iets gaat misquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik dacht dat kippen uit een ei kwamen
Wel een dikke kettingquote:
First to 1 leg, hele tournooi dezelfde dag. Gewoonquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wedstrijden duren echt te lang. Finale gewoon bo3. Gewoon
Account sharing met Anneloos wordt aan banden gelegd. BETOALEN.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
@:wereldgozer ook nergens te bekennen. Allemaal nep supporters
CUCKEDquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:41 schreef Poepz0r het volgende:
@:wereldgozer ook nergens te bekennen. Allemaal nep supporters
Jaaaaaa. Trap er niet inquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Account sharing met Anneloos wordt aanbanden gelegd. BETOALEN.
Synonymous with "cuckolded." One whose wife has had sexual relations with another man (in modern use, often with the husband's approval) has been cucked.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:58 schreef Kopiko het volgende:
Kan iemand Joyce het haar van Searle geven? #dtv
Die bovenste kan zo in het bataljon van Legolasquote:
Cobus rookt geen joint meer met Bartquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:46 schreef maxi-mus het volgende:
Koos en Bart moeten niet meer samen worden gezet.
Koekoekquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Te veel credits voor een schaatskijker. OP moet schoon blijven.
Sow!quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stukje zuivering.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dit kan weer een zevenzetter worden.
Diep in de middag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
4-0 aspquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb eten besteld allen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Topic bloedt dood. Iedereen piepers aan het jassen.
Ik ga straks eigenlijk even naar de supermarkt.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Topic bloedt dood. Iedereen piepers aan het jassen.
Oke dan laten we nu wel alleen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn dochter verplichte mij tot het meespelen met de pop
Ff sloapequote:[
Op zaterdag 28 december 2024 17:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Oke dan laten we nu wel alleen.
Stront wedstrijd dit. Parels voor de zwijnen.
Dat is eerder een gevolg dan een oorzaak.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:14 schreef Janneke141 het volgende:
Zou voor Asp toch best goed zijn als ie die schijnbewegingen een keer afleert.
Is toch nooit een speler van spectaculaire gemiddeldes geweest. Beetje tussen de 95 en 100, daar zit hij nu drie punten onder. Kan erger.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit niveau van Aspinall doet me een beetje pijn
Darteritus moet wel weg anders krijgen we van peer 2.0quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Is toch nooit een speler van spectaculaire gemiddeldes geweest. Beetje tussen de 95 en 100, daar zit hij nu drie punten onder. Kan erger.
Na een kutjaar met een armoperatie heeft hij vooral vertrouwen nodig.
Oké bruhquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2161280/last
Graag hier vragen om advies en duiding
Benieuwd nu naar gilding vs aspinall.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:14 schreef Poepz0r het volgende:
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2161280/last
Graag hier vragen om advies en duiding
En dan zo’n zaadpot.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Benieuwd nu naar gilding vs aspinall.
Toch wel fan van gilding geworden ook vorig jaar had hij het niet slecht gedaan.
Wedstrijd waar ik wel heel erg naar uitgekeken heb !
Bij 3-0 achterquote:
Mooiquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zonder de Matchplay-gelden zou Aspinall nu buiten de top-32 vallen.
Dan komen ze tijdens Van Gerwen weer leuk doen, ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
Vanavond komen al die zogenaamde fans weer dit topic bevuilen. Ach ach wat een act
Ff Gilding alles laten winnen dan kan je dartend tot 8 uur kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
Vanavond komen al die zogenaamde fans weer dit topic bevuilen. Ach ach wat een act
Weg ermeequote:Op zaterdag 28 december 2024 17:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dan komen ze tijdens Van Gerwen weer leuk doen, ja.
Opdoeken die boel, uit dat licht.
Goed ideequote:Op zaterdag 28 december 2024 17:26 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ff Gilding alles laten winnen dan kan je dartend tot 8 uur kijken
DAGJESVOLKEDquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:25 schreef Poepz0r het volgende:
50 pond.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Even 50 pond bier in tien seconden in je bast gieten
Maat van mij was twee jaar geleden bij de finale. Enkel eerste set gezien, kachellam genotquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Even 50 pond bier in tien seconden in je bast gieten
Wel Ally Pally danquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:30 schreef Bezsen het volgende:
Zullen we een keer met DRT naar het darten gaan
Newcastle 2010 genot met Baxter en Jenkinsquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maat van mij was twee jaar geleden bij de finale. Enkel eerste set gezien, kachellam genot
Ik was Rotterdam maar vind Lakeside meer hebben als liefhebber want ik drink nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Newcastle 2010 genot met Baxter en Jenkins.
Nee helaasquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou de zon ooit nog gaan schijnen in Nederland?
Ja dat was vriend van de show @fetX onniedanquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maat van mij was twee jaar geleden bij de finale. Enkel eerste set gezien, kachellam genot
Wright tegen hump tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 17:32 schreef The_Undertone het volgende:
Neiten tegen Pieteraait, daar kijk ik niet naar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |