SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je hebt ook users die morgen met een gesponsorde muts op in Thialf zitten, zoals @:Slobeend
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom steekt er niemand een dartpijl in zn nek
quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit morgen de hele dag in Thialf maar die muts ga ik niet opdoen.
En een vakantie naar Amerika een paar dagen voor het WK?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik bedoel letterlijk dat ik hem te veel in de studio vind zitten.
Of het invloed had op zijn prestaties weet ik niet, als ik zelf een WK zou spelen zou ik denk ik liever niet te vaak in de studio er zitten.
Zeker. Een echte Duitser.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Pietreczko zijn pijlen steeds in dezelfde volgorde wegooit?
Zwart rood geel
Zou pas raar zijn als ze op zijn vlag in een andere volgorde staanquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Is het jullie opgevallen dat Pietreczko zijn pijlen steeds in dezelfde volgorde wegooit?
Zwart rood geel
Ja, want dat doet hij altijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwart rood geel
Nooit een Lada in de aanbieding gvdquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tonny keijzers @:powerloungen
Schaatsen kun je prima volgen via Teletekst.quote:
Stukje autismequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zwart rood geel
Wie deed dit?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
En een vakantie naar Amerika een paar dagen voor het WK?
quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Wie is Adam Gawlas? Die ken ik niet.
#dagjesmens
Ik denk niet dat iemand die de Pokémon theme song als walk-on heeft autistisch isquote:
Geen hakenkruis op zijn flights, imitatie mofquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker. Een echte Duitser.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerde nieuwste tiktok rage !!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik heb dus net de "Dubai chocoladebol" geprobeerd. Weten we dat ook weerDit ziet er vreselijk goor uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Williams mag zich gaan focussen op de modus superseriequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tot in 2026 maar weer, Wiljems.
Tenzij die knakker eens door het jaar heen ook daadwerkelijk goed gaat gooien.
Beau. En Dirty Harry (we mogen blijven dromen).quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Op Q-School behalve Jimmy van Schie nog geen voorkeuren.
Waarom?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef wimderon het volgende:
Ik waarschuw alvast voor een kaartwinnende Devon.
Doe dit maar niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn standaard Dubai Chocoladebol is vaak met twee sneetjes witbrood. Dan smeer ik de beide kanten in met pistachecreme (voorkeur de extra heet variant). Daarna op één kant satésaus en op de andere kant boursin en mosterd. Dan leg ik plakjes bacon en plakjes jonge Beemsterkaas erop. Waarna ik er nog uitjes (bij voorkeur rode uitjes) opgooi en daarna nog wat provencaalse kruiden en peper en zout erbij.
Daarna in het chocoladebollenapparaat waarna ik het consumeer met een dot Zaanse mayo en een dot Heinz Ketchup.
Dit is hemels voer echt waar.
In Thialf gaan zitten voor schaatsje rijden. Stukje zelfkastijding.quote:
witbroodquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is er smerig aan precies?
Williams moet even aanvallend gaan dartenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:12 schreef hollandia02 het volgende:
Nog 1 leg winnen en t spel ligt weer open
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:12 schreef Zipportal het volgende:
Williams moet nu al bezig zijn met het komende seizoen. Haal een bult stevige flights die het bord niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar scherpe punten. Puntvaste pijlen, snelle flights op de dubbels, pijlen die er de beuk in gooien (á la Jaws). De PDC is vechtdarten, maar als je wat leuke pijltjes kunt halen is er een grote kans dat hij gewoon bovenin meedoet. Moet je wel pijlen hebben die de sizzle opvreten, desnoods de buitenring, en Williams kan komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt het nooit geproefd
Dus ik neem jou bij deze niet serieus
Zou jij mij eens in willen smeren met olie?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Dag Skot Williams, met je kutact. Ga maar weer olie in je baard doen, aansteller.
Hupjesworp act. Gilding godquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:15 schreef Bezsen het volgende:
We juichen allemaal voor de sympathieke ASP.
Ik heb daar voorlopig even geen tijd voor.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou jij mij eens in willen smeren met olie?
Het moet schijnbaar gefrituurde noodles voorstellen. Maar het kan ook wel suiker zijn. Het heet engelenhaar. Maar dan weet ik nog niks.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat zit daarin dan
klein gesneden groente? lintwormpjes?
Ach zondequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar voorlopig even geen tijd voor.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:15 schreef Bezsen het volgende:
We juichen allemaal voor de sympathieke ASP.
POLLquote:
Een van mn favoriete nummers. Spandau Ballet godenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Vind Gold een beter nummer dan Mr Brightside, dus Gilding
Niemand zit in mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:22 schreef Bezsen het volgende:
Gian voelt de blokkade in z'n hoofd onstaan.
Dat nummer past volledig bij Goldfinger.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:22 schreef hollandia02 het volgende:
Vind Gold een beter nummer dan Mr Brightside, dus Gilding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |