Waarom steekt er niemand een dartpijl in zn nekquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:51 schreef Poepz0r het volgende:
Niels blijft maar praten och och och
En er was ook een leraar, er was een leraar was op een gegeven moment in slaap gevallen en hadden we hem met kabels zo zn handen bij elkaar gebonden, en van die passers in zn nek gestoken tot hij helemaal dood was man. Ja en dat kon in die tijd helemaal nog niet he. Nee een leraar doodsteken in die tijd, daar kwam je niet mee weg. Ik zal je zeggen, als je in die tijd een leraar doodstak waren de rapen gaarquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom steekt er niemand een dartpijl in zn nek
Hansgodquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En er was ook een leraar, er was een leraar was op een gegeven moment in slaap gevallen en hadden we hem met kabels zo zn handen bij elkaar gebonden, en van die passers in zn nek gestoken tot hij helemaal dood was man. Ja en dat kon in die tijd helemaal nog niet he. Nee een leraar doodsteken in die tijd, daar kwam je niet mee weg. Ik zal je zeggen, als je in die tijd een leraar doodstak waren de rapen gaar
Spreekwoordelijke raapjes hequote:Op zaterdag 28 december 2024 14:52 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En er was ook een leraar, er was een leraar was op een gegeven moment in slaap gevallen en hadden we hem met kabels zo zn handen bij elkaar gebonden, en van die passers in zn nek gestoken tot hij helemaal dood was man. Ja en dat kon in die tijd helemaal nog niet he. Nee een leraar doodsteken in die tijd, daar kwam je niet mee weg. Ik zal je zeggen, als je in die tijd een leraar doodstak waren de rapen gaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |