SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 28-12-2024 12:57:44 ]Smile, it's free therapy.![]()
[quote]Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 28 december 2024 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FaalSPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef JustinK het volgende:
Birdie die geen TT verneuktWonderen bestaan nog
![]()
nu nog prutsen met een foto
Smile, it's free therapy.![]()
'Moderne' techniek is niet echt jouw ding he?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nu nog prutsen met een foto
![]()
![]()
neee vond het al raar.. zag de foto niet in de opquote:
pfff voorlopig maar niet meer openenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
'Moderne' techniek is niet echt jouw ding he?![]()
ben nog geen uur wakker telt dat ook
Dat maakt bij jou niet uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ben nog geen uur wakker telt dat ook
![]()
![]()
Dacht dat er regels zijn voor foto's. Voor de tere zieltjesquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
tieten mogen toch.. geen piemol te zienquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht dat er regels zijn voor foto's. Voor de tere zieltjes
vind het een nette fotoSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tieten mogen toch.. geen piemol te zien
vind het een nette fotoUh-huh!
![]()
![]()
Ow dat was je nog niet verteld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF die swinger party pic![]()
![]()
Ja toen ik hier tegen kree zei dat er voor hem misschien wel wat te neuken viel op het feestje, kreeg ik gelijk de eerste afmelding binnen die naar die post refereerde!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
Ja toen ik hier tegen kree zei dat er voor hem misschien wel wat te neuken viel op het feestje, kreeg ik gelijk de eerste afmelding binnen die naar die post refereerde!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tieten mogen toch.. geen piemol te zien
vind het een nette foto
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja toen ik hier tegen kree zei dat er voor hem misschien wel wat te neuken viel op het feestje, kreeg ik gelijk de eerste afmelding binnen die naar die post refereerde!
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
FOK! is dan ook voor 18+ als ik me niet vergis
Ik zat hier al op mijn 14de
Nu 20 jaar op fokvoel me oud
:')![]()
Haha ja, maar om een of andere reden toch niet zo geschikt voor jonge kijkertjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat die wel mag hoor.. geen vagina of piemel te zien.
Meen dat bij het aanmaken van een account zoiets gevraagd wordtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik zat hier al op mijn 14de
Nu 20 jaar op fokvoel me oud
WAT je zat hier op je 14de al![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja sinds 2004. Nu bijna 35quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meen dat bij het aanmaken van een account zoiets gevraagd wordt
WAT je zat hier op je 14de al
die horen hier niet te komen.. mini heeft niks gezien ..dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar om een of andere reden toch niet zo geschikt voor jonge kijkertjes
daarbij.. worden hier regelmatig tieten foto's gepost.. daar hoor ik dan verder niks over.. dus........Smile, it's free therapy.![]()
In de nacht worden er idd veel van dat soort plaatjes gepost
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Swinger partyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
jeetje dat weet je ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Lovely het volgende:
Ik zit dinsdag nog maar 10 jaar op FOK!geen idee wanneer ik mijn andere account heb aangemaakt.
ook overdag.. regelmatig is wel eens wat door werkende mensen over gezegd hier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:06 schreef Lovely het volgende:
In de nacht worden er idd veel van dat soort plaatjes gepost
dat het minder handig is.
Werd gezegd door mod dat het gewoon mag
Staat er wel bij héquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jeetje dat weet je ook noggeen idee wanneer ik mijn andere account heb aangemaakt.
Ik zie het probleem ook niet zo hoor, lijkt me een mooie gelegenheid voor ToT om te vertellen wat die mensen op de foto aan het doen zijn en dat dat heel normaal is, zolang het maar met consent isquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die horen hier niet te komen.. mini heeft niks gezien ..dus niks aan de hand.
daarbij.. worden hier regelmatig tieten foto's gepost.. daar hoor ik dan verder niks over.. dus........
Ach idd zolang er niet te ordinaire plaatjes zijn.. ik scrol wel lekker doorquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook overdag.. regelmatig is wel eens wat door werkende mensen over gezegd hier.
dat het minder handig is.. werd gezegd door mod dat het mag
Reisgenotquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalte
Koud wel zeker, hier is t nog -1 brrquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalte"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goede reis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushaltesinterklaaskapoentje
![]()
Heb een boek meequote:
Ga niet de hele reis bolken want dan krijg ik vierkante oogjes:')![]()
f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
16 jaar! dacht 18 jaar.Smile, it's free therapy.![]()
Dat doe je vanavond maar dat bolkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb een boek mee
Ga niet de hele reis bolken want dan krijg ik vierkante oogjes![]()
![]()
fijne reis in ieder geval hoop dat alles aansluit en er weinig vertraging is. Altijd maar afwachten met het OV.Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja die bus mag wel komenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Koud wel zeker, hier is t nog -1 brr
Jouw feestje, jouw huis, jouw regels.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.Feestjes waarbij de mobieltjes constant in aanslag zijn vind ik vreselijk!
![]()
Busje komt zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die bus mag wel komen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dan heb ik twee jaar illegaal hier gezetenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
16 jaar! dacht 18 jaar.
En dan daarna met de trein verder reizen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die bus mag wel komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha ja als je op je werk zit en dat plaatje groot in beeld verschijnt, kijken mensen misschien wat vreemd op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Werd gezegd door mod dat het gewoon mag
Maar goed, dan moet je maar niet op je werk pc fokken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan word je account geblokkeerd met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan heb ik twee jaar illegaal hier gezeten
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef Lovely het volgende:
Bij binnenkomst moeten ze de mobieltjes inleveren
Dan zou ik me wel af gaan vragen op wat voor soort feestje ik beland ben
Heb ook geen idee hoe lang ik hier zit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jeetje dat weet je ook noggeen idee wanneer ik mijn andere account heb aangemaakt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
precies...quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja als je op je werk zit en dat plaatje groot in beeld verschijnt, kijken mensen misschien wat vreemd op.
Maar goed, dan moet je maar niet op je werk pc fokken.risico van onder werktijd op FOK! gaan posten.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalteMooi, man!
![]()
Blote tieten mag. Geslachtsdelen niet. En als je werkt hoor je hier ook niet te zitten 🤣quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Werd gezegd door mod dat het gewoon magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ja eerst naar Zwolle en dan overstappenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan daarna met de trein verder reizen?:')![]()
Dat doe je snel. Ik ben ondertussen bijna in lochemquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Zit hier een gast in dr bus goedkoop bier te drinken en rare bewegingen te maken. Volgens mij nu al dronken
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hij zit nu tegen mensen aan te leuteren
Gelukkig niet tegen mij
Nou dan zitten mensen niet op hun mobielquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zou ik me wel af gaan vragen op wat voor soort feestje ik beland ben
Ah ok, veilige reis dan maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja eerst naar Zwolle en dan overstappen
Jij gaat ook naar ToT ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je snel. Ik ben ondertussen bijna in lochem"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan zijn mensen wel lekker met elkaar bezigquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zitten mensen niet op hun mobiel![]()
![]()
Ja daaromquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan zijn mensen wel lekker met elkaar bezig![]()
![]()
En is er minder kans op belastend beeldmateriaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan zijn mensen wel lekker met elkaar bezig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En is er minder kans op belastend beeldmateriaal![]()
![]()
TENZIJ er een camera ophangt![]()
Haha, verstopt in zo'n teddybeer. "Ja, dat is de nannycam hoor"quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
TENZIJ er een camera ophangt![]()
@ToT, is er ook ergens een livestream die we kunnen volgen?
Nieuwe kookplaat uittestenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu hopen dat deze het goed blijft doen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eindelijk!quote:
Ga je gelijk een groot uitgebreid maal maken?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Eerst eitje bakken vanavond er wel op koken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ga je gelijk een groot uitgebreid maal maken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hopelijk gaat alles goed dan!quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerst eitje bakken vanavond er wel op koken.Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
quote:
Hele station hangt vol met flyers van die vermiste demente man. Is nu al dagen vermist. Vrees het ergste. Hij schijnt het niveau van een tweejarige te hebben:')![]()
Zag het op tv, heel veel mensen die helpen. Om die man te vindenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hele station hangt vol met flyers van die vermiste demente man. Is nu al dagen vermist. Vrees het ergste. Hij schijnt het niveau van een tweejarige te hebben"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hele station hangt vol met flyers van die vermiste demente man. Is nu al dagen vermist. Vrees het ergste. Hij schijnt het niveau van een tweejarige te hebben![]()
![]()
Vreselijk tochquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hele station hangt vol met flyers van die vermiste demente man. Is nu al dagen vermist. Vrees het ergste. Hij schijnt het niveau van een tweejarige te hebben
My age is very
Inappropriate
for my behaviorsinterklaaskapoentje
![]()
Bushaltes hingen ook flyersquote:
Ze hebben inmiddels ook een zoektocht in Ede gedaan want daar was hij blijkbaar gesignaleerd:')![]()
Hopelijk wordt hij snel gevonden.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bushaltes hingen ook flyers
Ze hebben inmiddels ook een zoektocht in Ede gedaan want daar was hij blijkbaar gesignaleerd![]()
Ja, dat hoop ik ook.
Weet nooit hoeveel iemand er zelf van meekrijgt, maar zal toch ook best angstig zijn voor zo iemand, niet weten waar je bent of wat je overkomt.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ja toen ik hier tegen kree zei dat er voor hem misschien wel wat te neuken viel op het feestje, kreeg ik gelijk de eerste afmelding binnen die naar die post refereerde!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, verstopt in zo'n teddybeer. "Ja, dat is de nannycam hoor"
@:ToT, is er ook ergens een livestream die we kunnen volgen?![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Hier twee frikandelbroodjes maar nog steeds trekquote::')![]()
Eitje gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik had net toastjes met filet americainquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier twee frikandelbroodjes maar nog steeds trek
Eindelijk in de trein die in zwolle stopt. Dat had 2 uur geleden al gemoeten![]()
Kom trouwens opzelfde tijdstip aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2024 13:58:55 ]![]()
![]()
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
GezelligThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lol ik zit ook in de trein naar zwolle, komt heel dichtbij zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Heb je niet gezien in Utrechtquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:03 schreef sp3c het volgende:
Lol ik zit ook in de trein naar zwolle, komt heel dichtbij zo![]()
![]()
Is ook nog niet vertrokkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je niet gezien in UtrechtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Terugleesgenotjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je zit terug te lezen![]()
En goooedesmiddags MAA![]()
![]()
Ga niet helemaal naar zwolle maar komt wel akelig dichtbij zoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ook welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik niet, ik hou niet zo van onbekende mensen ontmoetenquote:
Lekker dutje doen danquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou ik zou wel een dutje willen doen ja
ik ga zo eens met de hond lopen, gister hele dag mist gehad en nu gelukkig zon
Misschien welquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lekker dutje doen dan
ik ga zo eens met de hond lopen, gister hele dag mist gehad en nu gelukkig zon
Gisteren was het hier ook mistig en vandaag ook bah![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Wij zijn toch niet onbekendquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou niet zo van onbekende mensen ontmoeten
Oh gister en vandaag weer bij jou daar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien wel
Gisteren was het hier ook mistig en vandaag ook bah![]()
Ja ik vind het maar niks.. dat grauwe grijze.. al vind ik wel de natuur mooi met mist..![]()
heeft ook wel weer wat.Smile, it's free therapy.![]()
Beetje wel..quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wij zijn toch niet onbekend
Ja in de ochtend ff mist en daarna zon is niet erg..quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh gister en vandaag weer bij jou daar.
Ja ik vind het maar niks.. dat grauwe grijze.. al vind ik wel de natuur mooi met mist..![]()
heeft ook wel weer wat."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik vond mijn eerste FoK meet ook wat eng maar dat verdween eigenlijk direct toen ik die mensen ontmoettequote::')![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik ga alleen maar om die verschrikkelijke bolkers eens een lesje te leren..quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik niet, ik hou niet zo van onbekende mensen ontmoeten![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dat kan maar is niks voor mijquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik vond mijn eerste FoK meet ook wat eng maar dat verdween eigenlijk direct toen ik die mensen ontmoette![]()
Heb je een zweep mee dan?quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:15 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar om die verschrikkelijke bolkers eens een lesje te leren..
Nee hoor niet nodigquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee hoor niet nodigJa dat schrikt wel afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:18 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee hoor niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Gefeliciteerd @ToTThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig zie je haar wel van veraf al aankomen door de signaalkleurenquote:
Helaas. Ik ben incognito deze weekquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gelukkig zie je haar wel van veraf al aankomen door de signaalkleuren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Veel te weinig eurodance in die lijst![]()
![]()
Heb alleen een setje neon gele veters in m'n sporttas zitten. En aan m'n handtas hangt een gelukspooje gemaakt door pleegmoeder aan zo'n zelfde gele veter.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Daar is ze toch
![]()
WAT je hebt niks van neon geel aangetrokken!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Zie je nu toch iets van geelquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heb alleen een setje neon gele veters in m'n sporttas zitten. En aan m'n handtas hangt een gelukspooje gemaakt door pleegmoeder aan zo'n zelfde gele veter.![]()
Maar niet aangetrokken
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4384 / +113 / +45 / 15932 / 16794
2. FreshFruit / 1630 / +7 / +20 / 3828 / 4595
3. Dr.Mikey / 1194 / +42 / +8 / 1759 / 2223
4. mario390 / 823 / +3 / +4 / 684 / 1021
5. KillemWieft / 683 / +61 / +12 / 547 / 844
6. _UserName_ / 571 / +44 / +8 / 607 / 782
7. hemarookworst / 559 / +10 / +1 / 1931 / 2304
8. gebrokenglas / 521 / +45 / +0 / 2900 / 3283
9. HappyCharly / 520 / +31 / +2 / 2515 / 2798
10. AardappelSchotel / 443 / +33 / +0 / 2409 / 2709
11. Lovely / 391 / +25 / +4 / 3187 / 3572
12. greysbones / 391 / +9 / +5 / 3456 / 3658
13. ToT / 379 / +17 / +2 / 3831 / 4122
14. MizzezAmy / 345 / +22 / +10 / 1744 / 2032
15. Rob / 314 / +78 / +0 / 291 / 390
16. loveyoulongtime / 301 / +2 / +32 / 1457 / 1615
17. mascara-klodder / 295 / +0 / +3 / 781 / 955
18. kree / 255 / +1 / +23 / 1129 / 1289
19. Bally-b / 208 / +33 / +0 / 115 / 159
20. Pinnenmutske / 206 / +10 / +0 / 944 / 1118SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Zitten vandaag weer al de hele dag in tv geluid van die vent sinds de politie is geweest heeft ie nog meer schijt lijkt het wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4384 / +113 / +45 / 15932 / 16794
2. FreshFruit / 1630 / +7 / +20 / 3828 / 4595
3. Dr.Mikey / 1194 / +42 / +8 / 1759 / 2223
4. mario390 / 823 / +3 / +4 / 684 / 1021
5. KillemWieft / 683 / +61 / +12 / 547 / 844
6. _UserName_ / 571 / +44 / +8 / 607 / 782
7. hemarookworst / 559 / +10 / +1 / 1931 / 2304
8. gebrokenglas / 521 / +45 / +0 / 2900 / 3283
9. HappyCharly / 520 / +31 / +2 / 2515 / 2798
10. AardappelSchotel / 443 / +33 / +0 / 2409 / 2709
11. Lovely / 391 / +25 / +4 / 3187 / 3572
12. greysbones / 391 / +9 / +5 / 3456 / 3658
13. ToT / 379 / +17 / +2 / 3831 / 4122
14. MizzezAmy / 345 / +22 / +10 / 1744 / 2032
15. Rob / 314 / +78 / +0 / 291 / 390
16. loveyoulongtime / 301 / +2 / +32 / 1457 / 1615
17. mascara-klodder / 295 / +0 / +3 / 781 / 955
18. kree / 255 / +1 / +23 / 1129 / 1289
19. Bally-b / 208 / +33 / +0 / 115 / 159
20. Pinnenmutske / 206 / +10 / +0 / 944 / 1118Ik kom steeds dichterbij de bovenste lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pfffffquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten vandaag weer al de hele dag in tv geluid van die vent sinds de politie is geweest heeft ie nog meer schijt lijkt het wel.![]()
![]()
rond etenstijd is het hier vaak rustig overdag.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kom steeds dichterbij de bovenste lijst
Ja weet het soms niet meer zo goed wat te doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Snap ik, heel frustrerend ditquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet het soms niet meer zo goed wat te doen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten vandaag weer al de hele dag in tv geluid van die vent sinds de politie is geweest heeft ie nog meer schijt lijkt het wel.Waardeloos weerquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten vandaag weer al de hele dag in tv geluid van die vent sinds de politie is geweest heeft ie nog meer schijt lijkt het wel.![]()
![]()
Pff Wat rot Mikey!quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn er geen andere bewoners daar die er ook last van hebben zodat je samen dingen kunt melden? (als er andere bewoners daar zijn.. een idee hoe je woont.)
Maar als.. dan samenpakken.Smile, it's free therapy.![]()
Ik woon er als enige boven.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Pff Wat rot Mikey!![]()
Zijn er geen andere bewoners daar die er ook last van hebben zodat je samen dingen kunt melden? (als er andere bewoners daar zijn.. een idee hoe je woont.)
Maar als.. dan samenpakken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blijven melden.. steeds maar weer.. is een weg van de langste adem.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja weet het soms niet meer zo goed wat te doen.
Helaas.
Woningbouw kan eigenlijk pas wat doen aan mensen die overlast veroorzaken als er heel veel meldingen zijn.
En als het te erg / hard is, weer melding bij de politie maken ook. Ook al komen ze niet.. dan staat het wel genoteerd ook. (voor dossier opbouw).
Vervelend want dit is echt wel een aantasting op je woongenot.Smile, it's free therapy.![]()
Hmm jammer ,dan sta je er alleen voor.quote:
ja blijven melden.. niet leuk om te doen.. maar wel nodig.
heb het half meegekregen hier maar is er geen begeleiding van hem ook? meen ik gelezen te hebben, weet het al niet meer zo goed, sorry. Anders daar contact mee opnemen een optie ook?Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik wilde vannacht rond half 2 scoren maar toen waren er ook nog anderenquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
rond etenstijd is het hier vaak rustig overdag.
ja uh weekend dan zitten er wel vaak meer mensen in de nachtquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wilde vannacht rond half 2 scoren maar toen waren er ook nog anderen
Gaan er meerdere per dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 14:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Oh omdat je zei dat je ook in de trein zatOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Minstens 2 of 3quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Thanksquote:
Kijken of we mijn cadeau aan ToT gelijk kunnen nuttigen:')![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Thanks
Kijken of we mijn cadeau aan ToT gelijk kunnen nuttigen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ja is niet leuk meer zo staat op in zijn herrie en gaat ermee naar bed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Blijven melden.. steeds maar weer.. is een weg van de langste adem.
Helaas.
Woningbouw kan eigenlijk pas wat doen aan mensen die overlast veroorzaken als er heel veel meldingen zijn.
En als het te erg / hard is, weer melding bij de politie maken ook. Ook al komen ze niet.. dan staat het wel genoteerd ook. (voor dossier opbouw).
Vervelend want dit is echt wel een aantasting op je woongenot.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil ookquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha, verstopt in zo'n teddybeer. "Ja, dat is de nannycam hoor"
@:ToT, is er ook ergens een livestream die we kunnen volgen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb geen livestream dus kan je er geen antwoord op gevenquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:20 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het al helemaal los bij Tot?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had er wel bij willen zijn als het dichterbij was en in andere periodeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Jepquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
Had er wel bij willen zijn als het dichterbij was en in andere periode
Same hereThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan had ik eindelijk geweten wie @hemarookworst is
Elke keer als ik contact met die begeleider opneem gaat het een tijdje goed en na een week weer mis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 14:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hmm jammer ,dan sta je er alleen voor.
ja blijven melden.. niet leuk om te doen.. maar wel nodig.
heb het half meegekregen hier maar is er geen begeleiding van hem ook? meen ik gelezen te hebben, weet het al niet meer zo goed, sorry. Anders daar contact mee opnemen een optie ook?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Volhouden Mikeyquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elke keer als ik contact met die begeleider opneem gaat het een tijdje goed en na een week weer mis.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Maar dat mens is moeilijk te bereiken ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mailenquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat mens is moeilijk te bereiken ook.
Appen
BellenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh dan blijf ik toch maar weg, ik moet een mysterie blijven hequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:23 schreef greysbones het volgende:
Dan had ik eindelijk geweten wie @:hemarookworst isUw ADH vitamine Worst
Het dts creampie enigmaquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh dan blijf ik toch maar weg, ik moet een mysterie blijven he
Ik had het van jou niet verwachtquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja je wist eerst niet wat het was
Net op had casavequote:Op zaterdag 28 december 2024 15:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ben je lekker aan het smullen?
Jep, zelfde hierquote:Op zaterdag 28 december 2024 15:22 schreef hemarookworst het volgende:
Had er wel bij willen zijn als het dichterbij was en in andere periode
ik beroep me op mijn zwijgrecht
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Met dit weerquote:
KOm net van buiten maar het is echt vieskoudWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je er al?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ikzag dat Rob en DJMO gingen, Mascara klodder en SInterklaasjequote:Op zaterdag 28 december 2024 16:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie zijn er allemaal eigenlijk?
De rest weet ik ook nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, het is echt vies koud. Was net bij Intratuin was het ook zal zo vies koud binnenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag maar niet buitenspelen met deze temperaturenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk op GG![]()
En pas op verslik je niet
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik pas opquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
Bolk op GG![]()
En pas op verslik je niet
[..]
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zag het wel met je DitBolkquote:
Blij dat ik de tarieven in najaar voor 3 jaar heb vaatgezetUw ADH vitamine Worst
ja, dikke vingers. mobiel fokken.....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja dat krijg je als je snel wil bolken, dan krijg je dit, en dat en zus en zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bokkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, dikke vingers. mobiel fokken.....
jij ziet allesquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jah, handen helemaal koud nu.quote:
Maar moest een gat graven
* gebrokenglas probeert zo foutloos mogelijk te typen nu
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Probeer je dat niet altijd?quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas probeert zo foutloos mogelijk te typen nu
Ja, vaak welquote:
Gelukkig droog, dus ik hoef niet met een natte zak thuis te komen
Uw ADH vitamine Worst
jawel, maar nu extraquote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gezelligquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ikzag dat Rob en DJMO gingen, Mascara klodder en SInterklaasje
De rest weet ik ook nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig maar, een natte zak lijkt mij erg koud om dat nu buiten te hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef hemarookworst het volgende:
Cause there is always a wrong to your right 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: