SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kissingbird op 28-12-2024 12:57:44 ]Smile, it's free therapy.![]()
[quote]Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef Kissingbird het volgende:
quote:[ afbeelding ] Op zaterdag 28 december 2024 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Het DodetopicspeI
Je hoeft er niks voor te doen behalve posten en hopen dat het lang duurt voordat er een reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is, is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld.Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.
[ [url=https://www.thuisserver.net/tools/dt_img/live.png?1234567]afbeelding ]
[/url]SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
[ afbeelding ]
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FaalSPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:49 schreef JustinK het volgende:
Birdie die geen TT verneuktWonderen bestaan nog
![]()
nu nog prutsen met een foto
Smile, it's free therapy.![]()
'Moderne' techniek is niet echt jouw ding he?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]nu nog prutsen met een foto
![]()
![]()
neee vond het al raar.. zag de foto niet in de opquote:
pfff voorlopig maar niet meer openenSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
'Moderne' techniek is niet echt jouw ding he?![]()
ben nog geen uur wakker telt dat ook
Dat maakt bij jou niet uitquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ben nog geen uur wakker telt dat ook
![]()
![]()
Dacht dat er regels zijn voor foto's. Voor de tere zieltjesquote:Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
tieten mogen toch.. geen piemol te zienquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dacht dat er regels zijn voor foto's. Voor de tere zieltjes
vind het een nette fotoSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tieten mogen toch.. geen piemol te zien
vind het een nette fotoUh-huh!
![]()
![]()
Ow dat was je nog niet verteld?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
WTF die swinger party pic![]()
![]()
Ja toen ik hier tegen kree zei dat er voor hem misschien wel wat te neuken viel op het feestje, kreeg ik gelijk de eerste afmelding binnen die naar die post refereerde!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
Ja toen ik hier tegen kree zei dat er voor hem misschien wel wat te neuken viel op het feestje, kreeg ik gelijk de eerste afmelding binnen die naar die post refereerde!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
tieten mogen toch.. geen piemol te zien
vind het een nette foto
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:54 schreef ToT het volgende:
Ja toen ik hier tegen kree zei dat er voor hem misschien wel wat te neuken viel op het feestje, kreeg ik gelijk de eerste afmelding binnen die naar die post refereerde!
Cause there is always a wrong to your right 🎶sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Is dat zo?quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
FOK! is dan ook voor 18+ als ik me niet vergis
Ik zat hier al op mijn 14de
Nu 20 jaar op fokvoel me oud
:')![]()
Haha ja, maar om een of andere reden toch niet zo geschikt voor jonge kijkertjesquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat die wel mag hoor.. geen vagina of piemel te zien.
Meen dat bij het aanmaken van een account zoiets gevraagd wordtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik zat hier al op mijn 14de
Nu 20 jaar op fokvoel me oud
WAT je zat hier op je 14de al![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja sinds 2004. Nu bijna 35quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meen dat bij het aanmaken van een account zoiets gevraagd wordt
WAT je zat hier op je 14de al
die horen hier niet te komen.. mini heeft niks gezien ..dus niks aan de hand.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, maar om een of andere reden toch niet zo geschikt voor jonge kijkertjes
daarbij.. worden hier regelmatig tieten foto's gepost.. daar hoor ik dan verder niks over.. dus........Smile, it's free therapy.![]()
In de nacht worden er idd veel van dat soort plaatjes gepost
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Swinger partyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
jeetje dat weet je ook nogquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Lovely het volgende:
Ik zit dinsdag nog maar 10 jaar op FOK!geen idee wanneer ik mijn andere account heb aangemaakt.
ook overdag.. regelmatig is wel eens wat door werkende mensen over gezegd hier.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:06 schreef Lovely het volgende:
In de nacht worden er idd veel van dat soort plaatjes gepost
dat het minder handig is.
Werd gezegd door mod dat het gewoon mag
Staat er wel bij héquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jeetje dat weet je ook noggeen idee wanneer ik mijn andere account heb aangemaakt.
Ik zie het probleem ook niet zo hoor, lijkt me een mooie gelegenheid voor ToT om te vertellen wat die mensen op de foto aan het doen zijn en dat dat heel normaal is, zolang het maar met consent isquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die horen hier niet te komen.. mini heeft niks gezien ..dus niks aan de hand.
daarbij.. worden hier regelmatig tieten foto's gepost.. daar hoor ik dan verder niks over.. dus........
Ach idd zolang er niet te ordinaire plaatjes zijn.. ik scrol wel lekker doorquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ook overdag.. regelmatig is wel eens wat door werkende mensen over gezegd hier.
dat het minder handig is.. werd gezegd door mod dat het mag
Reisgenotquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalte
Koud wel zeker, hier is t nog -1 brrquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalte"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goede reis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushaltesinterklaaskapoentje
![]()
Heb een boek meequote:
Ga niet de hele reis bolken want dan krijg ik vierkante oogjes:')![]()
f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
16 jaar! dacht 18 jaar.Smile, it's free therapy.![]()
Dat doe je vanavond maar dat bolkenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb een boek mee
Ga niet de hele reis bolken want dan krijg ik vierkante oogjes![]()
![]()
fijne reis in ieder geval hoop dat alles aansluit en er weinig vertraging is. Altijd maar afwachten met het OV.Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja die bus mag wel komenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Koud wel zeker, hier is t nog -1 brr
Jouw feestje, jouw huis, jouw regels.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop van niet.Feestjes waarbij de mobieltjes constant in aanslag zijn vind ik vreselijk!
![]()
Busje komt zo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die bus mag wel komen![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Dan heb ik twee jaar illegaal hier gezetenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:09 schreef Kissingbird het volgende:
f. Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken. Indien blijkt dat een gebruiker bij aanmaak van het profiel deze leeftijd niet had bereikt en geen toestemming van ouders of voogd had kan, kan het account onmiddellijk worden geblokkeerd en ingevorderd en kan de user worden uitgesloten van FOK!
16 jaar! dacht 18 jaar.
En dan daarna met de trein verder reizen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die bus mag wel komen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha ja als je op je werk zit en dat plaatje groot in beeld verschijnt, kijken mensen misschien wat vreemd op.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Werd gezegd door mod dat het gewoon mag
Maar goed, dan moet je maar niet op je werk pc fokken.Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Dan word je account geblokkeerd met terugwerkende krachtquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan heb ik twee jaar illegaal hier gezeten
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef Lovely het volgende:
Bij binnenkomst moeten ze de mobieltjes inleveren
Dan zou ik me wel af gaan vragen op wat voor soort feestje ik beland ben
Heb ook geen idee hoe lang ik hier zit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jeetje dat weet je ook noggeen idee wanneer ik mijn andere account heb aangemaakt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
precies...quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja als je op je werk zit en dat plaatje groot in beeld verschijnt, kijken mensen misschien wat vreemd op.
Maar goed, dan moet je maar niet op je werk pc fokken.risico van onder werktijd op FOK! gaan posten.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalteMooi, man!
![]()
Blote tieten mag. Geslachtsdelen niet. En als je werkt hoor je hier ook niet te zitten 🤣quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Werd gezegd door mod dat het gewoon magWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ja eerst naar Zwolle en dan overstappenquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dan daarna met de trein verder reizen?:')![]()
Dat doe je snel. Ik ben ondertussen bijna in lochemquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik sta inmiddels bij de bushalteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Zit hier een gast in dr bus goedkoop bier te drinken en rare bewegingen te maken. Volgens mij nu al dronken
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Hij zit nu tegen mensen aan te leuteren
Gelukkig niet tegen mij
Nou dan zitten mensen niet op hun mobielquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan zou ik me wel af gaan vragen op wat voor soort feestje ik beland ben
Ah ok, veilige reis dan maarquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja eerst naar Zwolle en dan overstappen
Jij gaat ook naar ToT ?quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je snel. Ik ben ondertussen bijna in lochem"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan zijn mensen wel lekker met elkaar bezigquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zitten mensen niet op hun mobiel![]()
![]()
Ja daaromquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan zijn mensen wel lekker met elkaar bezig![]()
![]()
En is er minder kans op belastend beeldmateriaalquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan zijn mensen wel lekker met elkaar bezig![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En is er minder kans op belastend beeldmateriaal![]()
![]()
TENZIJ er een camera ophangt![]()
Haha, verstopt in zo'n teddybeer. "Ja, dat is de nannycam hoor"quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
TENZIJ er een camera ophangt![]()
@ToT, is er ook ergens een livestream die we kunnen volgen?
Nieuwe kookplaat uittestenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu hopen dat deze het goed blijft doen![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eindelijk!quote:
Ga je gelijk een groot uitgebreid maal maken?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Eerst eitje bakken vanavond er wel op koken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eindelijk!
Ga je gelijk een groot uitgebreid maal maken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: