Dat is wel leuk! Ik wist helemaal niet dat dat bestaat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder deed dat ook altijd, die kocht voor mijn zusje en mij 2 duoloten, dat we allebei 2 dezelfde halve loten hadden.
Mijn vader zette dat niet voort toen mijn moeder overleden was, hij was niet van het gokken, dat was haar afdeling.
Dus ik heb het maar gedaan, en voor mijn oudste ook, klinkt ook lekker: "Als je wat wint hoef je het niet te delen, want ik heb hetzelfde lotnummer".
Met een 7 heb je de meeste kans schijntquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef exode het volgende:
Goede, ik ga zo met B naar het winkelcentrum koop ik meteen een Oudjaarslot.
Daarna gaan we film kijken met popcorn uit de popcorn machine. B heeft gisteren kaartjes gemaakt met dingen om te doen tot maandag. Vandaag trokken we 'Gravitrax kopen' en 'film kijken met popcorn'. Gisteren was het Carcasonne Junior en Mario Party spelen.
Dat kan allang bij 1/5equote:Op zaterdag 28 december 2024 10:59 schreef Leandra het volgende:
Duoloten it is, ene helft voor mij, de anderen met dezelfde nummers weggegeven.
Dat zouden ze vaker moeten doen, de mogelijkheid een duolot te kopen, niet alleen met de oudejaarsloterij.
Of dat je 5 dezelfde eenvijfde loten zou kunnen kopen.
Ik zou dan vaker kopen en weggeven.
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Yoga, daar is mijn lichaam niet geschikt voor
Ik heb altijd 17 als eindgetal nog nooit iets gewonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Met een 7 heb je de meeste kans schijnt
https://www.ad.nl/geld/ma(...)rstrekking~a60b909e/
Kom je nu mee... ik heb een 4.. of eigenlijk een 94 want de kinderen hebben gekozen...quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Oh top!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat kan allang bij 1/5eje moet ze dan alleen bij een goed verkooppunt halen, want in de supermarkt snappen ze dat niet.
Je kan zelfs 3/5e loten kopen met hetzelfde nummer bijv. Alleen moet je dezelfde nummers wel in een koop kopen, want je kan niet later de andere 2/5e alsnog kopen.
Wij moeten nog beginnen aan de decemberkalenders
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.
Mazzel dan van de sloffenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had nog geen sloffen gekocht voor hem nee
Team zellufdoenmodus... maar dat is niet altijd handig en het hoeft ook niet (een ander advies geven is nog altijd makkelijker dan het zelf toepassen). Maar lijkt me een goed voornemen om in het nieuwe jaar naar de huisarts te gaan!
Mooi dat jullie muziekspel ontspannend werkt! Zou ik er vooral inhouden.
Maak je jezelf ook blij met buiten de deur lunchen?
[..]
Ja precies! Gelukkig zit ik nu goed.
Het kost ook vaak tijd voor ik het achterste van mijn tong laat zien, maar ik heb nu wel het idee dat er iets gebeurt, al zijn het maar hele kleine stapjes. Ik hoop dat ze ergens toe gaan leiden uiteindelijk...
@:Mushanga71, ik haal ze bij de bruna. Veel boekhandels hebben ze wel en supermarkten denk ik ook. Volgens mij bij Jumbo in elk geval wel.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat je jezelf daarbij in de meest onmogelijke posities moest wurmen. Gewoon gaan liggen klinkt wel relaxed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Dat is ook alleen bij deze vorm van Yoga. Nidra betekent "slaap van de yogi's" en 1 sessie zou gelijk staan aan meerdere uren slaap.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.
Ja, dat zeggen alle lenige mensen. En dan laat je je overhalen en dan faal je werkelijk in alles en voel je je daarna nog kutter dan tevoren. #mijnpersoonlijkeyogarantquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Ja, en het is echt niks aanvallends tegen liefhebbers van yoga, maar die hebben vaak echt geen idee hoe het is als je in alle sporten alleen maar kunt falen. Ik heb al vanaf mijn jeugd trauma's op dit gebied.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:50 schreef Kyara het volgende:
Die is wel herkenbaar livelinkIk kan nog niet eens met mijn vingertoppen bij mijn tenen dus ik voel hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef exode het volgende:
Mijn hoofd staat werkelijk altijd aan tenzij het fysieke inspanning kost. Als ik mij de pleuris sport of een opgieting doe in de sauna. Dus fysiek behoorlijk inspannend, mentaal ontspannend.
Ja en dus met ademhalingsoefeningen van hoogstens 5 minuten omdat ik echt wel heel bewust moet ademen dan.
En verder word ik gek van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dan heb je het net tegen de verkeerde. Voor mij is een passende sport vinden een hele zoektocht geweest en ik ben er nu ook nog niet. Al bleek het probleem vooral een passende trainer te zijn. Eentje die mijn grensen respecteert en niet vind dat je over je grens moet gaan om vooruitgang te boeken. Met mijn muizenstapjes voortgang duurt het langer maar uiteindelijk kom ik er heus wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:03 schreef livelink het volgende:
Ja, en het is echt niks aanvallends tegen liefhebbers van yoga, maar die hebben vaak echt geen idee hoe het is als je in alle sporten alleen maar kunt falen. Ik heb al vanaf mijn jeugd trauma's op dit gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zeg je heel mooi. Ik roep altijd heel hard dat ik er geen tijd voor heb en het niet 'kan', maar ik ga het binnenkort eens proberen met deze instellingquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Is denk ik ook met welke mindset je er in gaat. (...)
En ga er bij bodyscan of mediteren ook niet vanuit dat je het in 1x 'kan'. Aandacht moet je trainen,
Het huis zou ik denk ik het liefste op willen pakken en Zuidelijker neerzetten. Dit huis voelt voor mij als een warme deken, als een knus thuis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:36 schreef amaranta het volgende:
@:Exode dus gewoon inschrijven en dan zie je tzt dan wel.
Ik ken je niet, maar ik zie je te vaak schrijven dat dat je van je huis houdt en dat je er niet weg wilt, maar toch elke keer tussen de regels lees ik iets anders.
Althans zo komt het op mij over
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:26 schreef exode het volgende:
Het verkoopevenement is 10 januari al dus het gesprek moet wel voor die tijd plaatsvinden.
Ik ga het gesprek ook echt wel aan, maar het is lastig omdat ik zelf dus helemaal niet weet of ik het wil.
Ik werd ook getriggerd door de overburen die vandaag vertelden dat ze gaan verhuizen naar het Noorden. Weg uit de drukte en voor hun kinderen die hoog sensitief zijn naar een andere mentaliteit een andere omgangsvorm.
[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 28-12-2024 18:11:40 ]Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Amarante, wat sneu voor je dochter zeg, die baas klinkt echt niet oke. Zeker bij zo'n jong meisje.
Ik heb vannacht weer de halve nacht overgegeven en voel mij vandaag niet zozeer ziek maar mijn buik is gammel en het maagzuur zit enorm hoog. Is al de 3e keer in 1 maand. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik zwanger was, maar ik vind het knap irritant.
Wat ik ook irritant vind is dat de 8 jarige al zo'n 1,5 week niet meer in haar eigen bed wil slapen. Het kostte ons 7 jaar om haar zover te krijgen en nu ben ik bang dat we weer van voren af aan moeten beginnen. Maar ik houd hoop dat ze weer in haar eigen bed gaat slapen als alle drukte rondom de feestdagen voorbij is.
Morgen gaan we naar het theater met de kinderen, de Kleine Zeemeermin, daar heb ik wel heel veel zin in![]()
Ik heb het eerlijk geprobeerd. Net zoals Pilates, net zoals wintersporten, net zoals zo ontzettend veel zaken omdat mensen me vertelden dat het werkelijk waar niet moeilijk was en dat het niks uitmaakte als je het nog niet zo goed kan. Alleen blijkt dan dat anderen het daadwerkelijk wel kunnen na een paar lessen en gaat het begrip en geduld hard achteruit als dan blijkt dat je het echt niet kunt en nog steeds aan het stuntelen bent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:18 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dan heb je het net tegen de verkeerde. Voor mij is een passende sport vinden een hele zoektocht geweest en ik ben er nu ook nog niet. Al bleek het probleem vooral een passende trainer te zijn. Eentje die mijn grensen respecteert en niet vind dat je over je grens moet gaan om vooruitgang te boeken. Met mijn muizenstapjes voortgang duurt het langer maar uiteindelijk kom ik er heus wel. Mocht je het niet weten ik kom vanaf niet meer dan een paar meter kunnen lopen en nu kan ik ver genoeg om met de kinderen een dag op pad te zijn.
Ik schrijf al heel bewust "niet super lenig" want een beetje lenig is wel handig voor Yin yoga. Ik ben hier helemaal niet om iemand over te halen, wilde alleen uitleggen dat Nidra yoga enkel liggend is dus 0 lenigheid en Yin Yoga voor mij beter werkt. Het is zo jammer dat mensen niet verder kijken dan het woordje Yoga.
Gewoon ontslag nemen zonder gesprek is ook een optie. Ze vragen overal mensen in de horeca, het is uiteindelijk het probleem van de baas en niet van haar. Er zijn leukere plekken, echt waar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef amaranta het volgende:
Uh… mijn kind is dus vandaag gewoon “uitgescholden” door haar baas.
Nu heeft mijn dochter een stressvermogen van -10, dus dat heeft ze niet mee. En is pas (net) 17. Iets wat ze zeker nog moet leren.
Werkt in de keuken van een lunchroom. En de laatste tijd is er weinig/minder personeel en is de baas er dus vaak/altijd, en ook vaak in de keuken.
De baas geeft dan soms kritiek (terecht denk ik) dat het sneller moet of netter…
Maar… het is de toon die de muziek maakt.
Dus als mijn dochter weet dat ze alleen met haar in de keuken staat, dan gaat ze al gespannen naar het werk.
Nu is het zo dat haar baas dus al geruime tijd iedereen loopt af te snauwen: en vandaag moest dochter daarvan huilen.
Blijkbaar heeft baas binnensmonds iets gezegd van. “Heb je d’r weer die jankerd”.
Dochter weet niet of anderen het gehoord hebben. Maar is behoorlijk ontdaan en is naar huis gegaan.
Baas zal natuurlijk ontkennen dat ze dat gezegd heeft, zeker als anderen het niet gehoord hebben.
Dus komende week moetvze maar in gesprek gaan met haar baas , misschien moet man mee. En dan ontslag nemen.
Want erg veilig is de situatie zo niet.
En misschien zou dochter ook ergens melding moeten maken. Maar ze weet niet of er een vertrouwenspersoon is
Dit dus, inschrijven, loten en zelfs als je dan wel ingeloot wordt zit je nog nergens aan vast.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar als je je ervoor inschrijft, dan kan je je weer terugtrekken toch? Jullie hebben dus de tijd om te kijken of het echt wat is.
Maar eerst het gesprek en das lastig
Ik had het je zo gegund om fijnere lessen te hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk geprobeerd. Net zoals Pilates, net zoals wintersporten, net zoals zo ontzettend veel zaken omdat mensen me vertelden dat het werkelijk waar niet moeilijk was en dat het niks uitmaakte als je het nog niet zo goed kan. Alleen blijkt dan dat anderen het daadwerkelijk wel kunnen na een paar lessen en gaat het begrip en geduld hard achteruit als dan blijkt dat je het echt niet kunt en nog steeds aan het stuntelen bent.
Het was echt helemaal niks persoonlijks tegen jou, echt, echt, niet. Het riep alleen jaren van frustraties op en toevallig quote ik jou. Maar het klopt inderdaad dat ik niet meer verder kan kijken dan het woordje yoga en het gevoel van falen dat het bij mij oproept. Ik wou echt dat het anders was. Ik ben jaloers op iedereen die het wel kan of kan leren.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef amaranta het volgende:
Nu heeft mijn dochter een stressvermogen van -10, dus dat heeft ze niet mee. En is pas (net) 17. Iets wat ze zeker nog moet leren.
Werkt in de keuken van een lunchroom. En de laatste tijd is er weinig/minder personeel en is de baas er dus vaak/altijd, en ook vaak in de keuken.
De baas geeft dan soms kritiek (terecht denk ik) dat het sneller moet of netter…
Dus als mijn dochter weet dat ze alleen met haar in de keuken staat, dan gaat ze al gespannen naar het werk.
Nu is het zo dat haar baas dus al geruime tijd iedereen loopt af te snauwen: en vandaag moest dochter daarvan huilen.
Blijkbaar heeft baas binnensmonds iets gezegd van. “Heb je d’r weer die jankerd”.
Dochter weet niet of anderen het gehoord hebben. Maar is behoorlijk ontdaan en is naar huis gegaan.
Baas zal natuurlijk ontkennen dat ze dat gezegd heeft, zeker als anderen het niet gehoord hebben.
Dus komende week moetvze maar in gesprek gaan met haar baas , misschien moet man mee. En dan ontslag nemen.
En misschien zou dochter ook ergens melding moeten maken. Maar ze weet niet of er een vertrouwenspersoon is
Dat spookt dus ook door mijn hoofd. De afgelopen jaren waren heftig en daardoor is mijn beeld gekleurd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:58 schreef livelink het volgende:
@:exode, wat een moeilijke situatie, zeg. Je hebt gewoon zware jaren achter de rug; dat speelt ook een rol. Misschien komt de verbouwing nu net niet op het goede moment. Aan de andere kant hoeft de verbouwing eventueel andere plannen denk ik niet in de weg te staan.
Maar lastig is het wel
Zo'n verbouwing terwijl je er met je gezin woont is ook slopend, ik zou die moeite ook niet doen voor je het verkoopt, dat kan een koper prima doen zoals ze het zelf willen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef exode het volgende:
[..]
Dat spookt dus ook door mijn hoofd. De afgelopen jaren waren heftig en daardoor is mijn beeld gekleurd.
De verbouwing zal deels wel 'moeten', de uitbouw wordt echt slecht dat heeft wel zijn weerslag op verkoop vermoed ik. Maar de rest is zonde van de investering als we vervolgens verhuizen. Dat ga ik echt niet doorzetten als we beslissen binnen 2 jaar te verhuizen.
Dat is waar, de gevel van de uitbouw moet wel, die rot letterlijk weg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n verbouwing terwijl je er met je gezin woont is ook slopend, ik zou die moeite ook niet doen voor je het verkoopt, dat kan een koper prima doen zoals ze het zelf willen.
Dat een verbouwing een ton kost betekent niet dat je huis een ton minder waard is.
Dat zei mijn man ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon ontslag nemen zonder gesprek is ook een optie. Ze vragen overal mensen in de horeca, het is uiteindelijk het probleem van de baas en niet van haar. Er zijn leukere plekken, echt waar.
Ik zou het geld voor de verbouwing en de ellende die je er van hebt echt besparen, de kans dat jij het verbouwt zoals een koper dat zou doen is klein, en kan zelfs kopers er van weerhouden het te kopen, want dan moet je iets slopen wat nieuw is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:15 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar, de gevel van de uitbouw moet wel, die rot letterlijk weg.
Overigens gaat ons huis wel van energielabel E naar B als we de uitbouw vanuit buiten isoleren wat ook in de plannen zit.
Als we doorzetten of serieus nadenken over verhuizen, gaan we advies inwinnen bij de lokale makelaar hier.
Thanks voor jullie lieve reacties!!
Ik zou dochter lekker een andere baan laten zoeken, keuze genoeg als 17-jarige, en als ze een 0 uren contract heeft, haar 5 minuten voor aanvangstijd van de eerst volgende dienst met dat mens per laten opzeggen. Altijd fijn als je dat soort mensen een rotavond kunt bezorgen! Indien het gewoon een leidinggevende is zou ik het bij de eigenaar aangeven, dat dochter om die reden ontslag heeft genomen, en anders geen energie in steken, hooguit een review op Google dat het een slechte werkgever is (maar met 3/4 sterren als het verder een prima restaurant is, dat maakt het geloofwaardiger).quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef amaranta het volgende:
Kun je de letters geven die je had?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:30 schreef Hupje het volgende:
Wij deden mee aan een lichtjestocht en daar kon je letters verzamelen om een zin mee te maken. We hebben kennelijk 2 letters gemist en het is werkelijk onmogelijk om er zo iets van te maken. Daar kan ik dus écht niet tegen
Toen ik vroegah Wordfeud speelde had je van die handige woorden generatoren. Die bestaat vast nog wel op googlequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:30 schreef Hupje het volgende:
Wij deden mee aan een lichtjestocht en daar kon je letters verzamelen om een zin mee te maken. We hebben kennelijk 2 letters gemist en het is werkelijk onmogelijk om er zo iets van te maken. Daar kan ik dus écht niet tegen
Ja, die ken ik. Maar het moet dus een zin van 5 woorden worden, dus daar heb ik niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:51 schreef Schanu het volgende:
[..]
Toen ik vroegah Wordfeud speelde had je van die handige woorden generatoren. Die bestaat vast nog wel op google
Post ze eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Maar het moet dus een zin van 5 woorden worden, dus daar heb ik niet zo veel aan.
Echt. Kind ligt op bed en vriend is die letters al láng weer vergeten. Ik niet![]()
Ik heb nu alle letters op een briefje geschreven om ze te kunnen schuiven.![]()
Mwah, je ziet wel dat er op woningen waar je zo in kan echt significant meer overboden wordt. Veel kopers hebben zelf ook echt geen zin in het gedoe van een verbouwing, en dubbele lasten enzo als dat moet voordat je verhuist.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het geld voor de verbouwing en de ellende die je er van hebt echt besparen, de kans dat jij het verbouwt zoals een koper dat zou doen is klein, en kan zelfs kopers er van weerhouden het te kopen, want dan moet je iets slopen wat nieuw is.
Een koper kan ook meer hypotheek krijgen als ze het huis naar label A verbouwen.
Echt hequote:Op zondag 29 december 2024 10:46 schreef Hupje het volgende:
Dat gaat lekker met vliegtuigen de laatste dagen
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 december 2024 15:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Amaranta wat een eikel zeg! Ik zou er zeker wat van zeggen en/of ontslag nemen.
Tyler is na een paar dagen in zijn proeftijd bij Domino's ontslagen per app, Vind ik niet netjes gedaan,
En dan mooi nieuws! We zijn opa en (bonus) oma geworden!![]()
![]()
Van een tweeling.
Wat een rijkdom!
Erg ***** dat we er nu niet heen kunnen ivm Richs gebroken been.
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 december 2024 15:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Amaranta wat een eikel zeg! Ik zou er zeker wat van zeggen en/of ontslag nemen.
Tyler is na een paar dagen in zijn proeftijd bij Domino's ontslagen per app, Vind ik niet netjes gedaan,
En dan mooi nieuws! We zijn opa en (bonus) oma geworden!![]()
![]()
Van een tweeling.
Wat een rijkdom!
Erg ***** dat we er nu niet heen kunnen ivm Richs gebroken been.
Dank je!quote:Op zondag 29 december 2024 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
En wat ontzettend jammer dat jullie er niet heen kunnen
Ze hebben daar van die stoelverhogers voor kinderen. Gaat prima. Ik kom daar regelmatig, ook als kind al.quote:Op zondag 29 december 2024 19:27 schreef TolstoiFan het volgende:
Gefeliciteerd, Ingrid!
Is er iemand hier wel eens naar Theater Figi in Zeist geweest? Ik wil voor een voorstelling kaartjes boeken, op rij 10 helemaal aan het begin/uiteinde van de rij . Is dat een beetje OK met een kind? Of beter wat rijen naar achter, maar wel in het midden van de rij? Nevermind, kaartjes zijn al besteld, in het midden van de rij.
Ik heb nog een Römer Kid stoel staan op zolder.quote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht (zowel tips als iemand die er een of twee verkoopt): groep 2/3 stoelen voor in de auto. Liefst op isofix, maar da's geen keiharde eis. Ik vind bij de anwb een mooie aanbieding op classfix casual, maar kan die nergens vinden in tests... We hebben voor prul een 1-2-3 stoel van prenatal die matig bevalt en een maxi cosi stoel 2-3 die best bevalt, maar we te duur vinden (mocht hem toen testen en met 70% korting ofzo houden via reviewclub).
Dus kom maar door met die tips en ervaringen of afraders.
Ik had nog gechat op tijd! En die link naar die pagina ligt er nog steeds! Uit. En nog steeds 100000 uur in de wacht. Aaaaaaargh!!!!!quote:Op maandag 30 december 2024 09:06 schreef oh-oh het volgende:
@:_ingrid_ machtiging vervoer had je online gewoon kunnen regelen, nu is dat idd laat.
Succes met bellen!
En gefeliciteerd met de bonuskleinkids!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef LeSage het volgende:
Laatste stukje van het jaar had op zich wel leuker gemogen.Oh he bah dat was niet de afspraak na een goed onderzoek... hebben ze een richting die ze op denken? Iets wat ze willen uitsluiten? Of is t allemaal nog gokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Misschien een alvleesklierontsteking, maar daar horen we als het goed is morgen dus meer over.quote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh he bah dat was niet de afspraak na een goed onderzoek... hebben ze een richting die ze op denken? Iets wat ze willen uitsluiten? Of is t allemaal nog gokken?
Ik heb van mijn broer op 1e Kerstdag zijn code van HBO gekregen om weer een keer alle HP-films te kijken. Alleen nog absoluut niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Daar gaat je besparing dan, @:FlyingFish Heb je geen vaste lijn meer? Ik nog wel, alleen geen telefoon want dies stuk![]()
Waar gaan jullie heen?
Straks oliebollen en appelbeignets halen, nog wat dingen én Harry Potter 7 en 8 kijken. How?Tis traditie om op oudejaarsavond HP 8 af te kijken...
Kost idd véél tijd om ze te kijken, sommige ruim 2 uur per film. Maar het blijft leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb van mijn broer op 1e Kerstdag zijn code van HBO gekregen om weer een keer alle HP-films te kijken. Alleen nog absoluut niet aan toegekomen
Ik denk dat voor c het vooral een issue gaat zijn om met een jas aan te zwemmen en die dan te moeten uittrekken en op de kant slingeren... Ik zie prul dat niet doen en ik geloof ook niet dat het zin heeft om dat tien weken ofzo te doen, een diploma te halen en het dan nooit meer te oefenen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kost idd véél tijd om ze te kijken, sommige ruim 2 uur per film. Maar het blijft leuk![]()
Yay @:Tink89, afzwemmenB gaat trouwens een stuk sneller. C daarentegen... Als een koprol een no go is, dan
Oeh, dat wordt lastig dan. Bij zoon had ik het na de 13e C les wel gehad. Besproken en toen besloten om hem een C certificaat te laten halen, dus zonder koprol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor c het vooral een issue gaat zijn om met een jas aan te zwemmen en die dan te moeten uittrekken en op de kant slingeren... Ik zie prul dat niet doen en ik geloof ook niet dat het zin heeft om dat tien weken ofzo te doen, een diploma te halen en het dan nooit meer te oefenen.
Ik heb gisteren ook nog zitten kijken. Ben ietwat in twijfel over mn aanvullende.. het verschil tussen wat ik nu heb en de variant ervoor is vrij groot, zowel in prijs als in vergoeding. Maar uiteindelijk heb ik dit jaar nul keer fysio gebruikt. Beetje stom want ik heb wel last van m’n rug en ik had gewoon moeten gaan en ze allemaal op moeten maken. Maar goed nu twijfel ik dus of ik hem terug moet zetten of niet. Denk dat ik het maar gewoon zo laat.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:22 schreef oh-oh het volgende:
@:LeSage wat een ellende, sterkte![]()
De mensen dachten zaterdag allemaal fuck die verzekering, dat doen we maandag en dinsdag wel.
Het werkt wel lekker, het is zo volgend jaar
Weet ik.. ik heb hem vorig jaar ook pas op 31-1 aangepastquote:Op dinsdag 31 december 2024 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Het kan vanaf half november maar de laatste dag van het jaar beginnen de mensen er pas naar te kijken![]()
Je aanvullende verzekeringen mag je nog aanpassen tot 31-1, maar alleen aanpassen, niet stopzetten.
Met Nikki gaat het hartstikke goed, die lijkt niet eens echt bang voor vuurwerk te zijnquote:Op dinsdag 31 december 2024 11:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh Schanu, hoe gaat het met dat leuke hondje??
Voor kinderen die zoveel stabiliteit en rust nodig hebben os deze vakantie echt niet tof! Hier ook veel ruzie en huilen... bijna nieuwjaar...quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:49 schreef Schanu het volgende:
Wat een onzekerheid voor jullie @:LeSage, en wat een moeilijke periode. Hopelijk is er heel snel iets bekend en valt het allemaal mee![]()
@:exode, heel veel plezier in Beekse Bergen![]()
@:Tink89, wat fijn dat Prul mag afzwemmen voor A! B diploma erachteraan duurde hier maar zo'n twee maanden extra zwemlessen, dat gaat vaak extra snel omdat de basis er al in zit. Hopelijk geldt dat voor Prul ook en is ze snel 'helemaal' klaar!![]()
Ik kan hier niet wachten tot de kerstvakantie voor de kinderen weer voorbij is en we terug kunnen naar rust en regelmaat. We worden he-le-maal gek van de 8 jarige (en zij van zichzelf), ze terroriseert het hele gezin (inclusief haar zusje en de hond) en we zijn gewoon echt op. Het begint met het opstaan, alles is of huilen of boos worden, we lopen de hele dagen op eieren om haar heen maar één verkeerde blik of toon en ze wordt des duivels. 's Avonds wil ze niet meer slapen dus dat is ook steevast ellende. En wij proberen maar gewoon rustig te blijven, haar te troosten, te balanceren met en voor haar. Maar ondertussen krijgen wij de grootste scheldtirades over ons heen, schopt/slaat/bijt ze ons, gilt ze dat ze ons haat en liegt ze dat wij haar zouden slaan (en geloof mij als ik zeg dat ik het soms zou willen, maar we slaan haar zéker niet), liegt ze over nog veel meer dingen, zijn alle leuke dingen die we doen teveel voor haar maar is elke minuut rust een struggle omdat ze zich verveelt en er werkelijk niks is wat haar interesseert. Ik wil rust.
Adem in, adem uit.
Maar contracten met individuele zorgverleners waren half november pas voor een klein deel afgesloten, dus als je daarvan afhankelijk bent is wachten tot half december wel noodzakelijk. Was laatst nog op het nieuws dat ze nog zoveel in onderhandeling waren.quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Het kan vanaf half november maar de laatste dag van het jaar beginnen de mensen er pas naar te kijken![]()
Je aanvullende verzekeringen mag je nog aanpassen tot 31-1, maar alleen aanpassen, niet stopzetten.
Dit jaar is er zowaar al voor de jaarwisseling bekend dat mijn apotheek een contract heeft met mijn zorgverzekering. Vorig jaar was dat pas er na.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:29 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar contracten met individuele zorgverleners waren half november pas voor een klein deel afgesloten, dus als je daarvan afhankelijk bent is wachten tot half december wel noodzakelijk. Was laatst nog op het nieuws dat ze nog zoveel in onderhandeling waren.
Ik heb het vrijdag geregeld.
Dat vind ik altijd zo krom. de prijzen moeten voor een vastgestelde datum bekend zijn maar de contracten niet.quote:Op dinsdag 31 december 2024 12:29 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar contracten met individuele zorgverleners waren half november pas voor een klein deel afgesloten, dus als je daarvan afhankelijk bent is wachten tot half december wel noodzakelijk. Was laatst nog op het nieuws dat ze nog zoveel in onderhandeling waren.
Ik heb het vrijdag geregeld.
Wat een droppiequote:Op dinsdag 31 december 2024 11:28 schreef Schanu het volgende:
[..]
Met Nikki gaat het hartstikke goed, die lijkt niet eens echt bang voor vuurwerk te zijn![]()
Waaide laatst wel bijna weg met die harde windstoten steeds
Knapperd toch?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 december 2024 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Bekende struggles (van eerdere tijden).quote:Op dinsdag 31 december 2024 10:49 schreef Schanu het volgende:
Ik kan hier niet wachten tot de kerstvakantie ***
Ik wil rust.
Adem in, adem uit.
Nope, zeker met die budgetverzekeringen kun je simpelweg niet naar ieder ziekenhuis, wel voor spoed, niet voor reguliere afspraken, dan moet in een ziekenhuis zijn dat een contract heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:09 schreef Bami het volgende:
Maar het gebeurt dus echt dat een regulier ziekenhuis of apotheek geen contract krijgt met een bepaalde zorgverzekeraar? Zeg maar, voor fysio en verloskundigen en alternatieve geneeswijzen enzo kan ik het me nog wel voorstellen. Maar voor zulke grote dingen als een ziekenhuis, huisarts of apotheek nam ik altijd soort van stilletjes aan dat die altijd wel met elke verzekeraar een contract hadden.
Nou, dan krijg je slechts een deel vergoed, als je in het jaar ervoor ook al gebruik maakte van die specifieke medicijnen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nope, zeker met die budgetverzekeringen kun je simpelweg niet naar ieder ziekenhuis, wel voor spoed, niet voor reguliere afspraken, dan moet in een ziekenhuis zijn dat een contract heeft.
Het is idd een fantastische vooruitgang, die marktwerking in de zorg
Bij mijn apotheek zag ik ook al een "reclame" dat ze met iedere zorgverzekeraar een contract hadden voor 2025.
Het is overigens ook de enige apotheek in het dorp, dus ik vraag me af wat er gebeurt als ze geen contract met een verzekeraar hebben.
https://www.tubantia.nl/a(...)erzekeraar~a6068f9d/quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:09 schreef Bami het volgende:
Maar het gebeurt dus echt dat een regulier ziekenhuis of apotheek geen contract krijgt met een bepaalde zorgverzekeraar? Zeg maar, voor fysio en verloskundigen en alternatieve geneeswijzen enzo kan ik het me nog wel voorstellen. Maar voor zulke grote dingen als een ziekenhuis, huisarts of apotheek nam ik altijd soort van stilletjes aan dat die altijd wel met elke verzekeraar een contract hadden.
Belachelijk toch. Dan weet je niet eens waarvoor je betaaltquote:Op dinsdag 31 december 2024 13:28 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo krom. de prijzen moeten voor een vastgestelde datum bekend zijn maar de contracten niet.
Ach vervelend zeg, wat heeft ie? Beterschap!quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:29 schreef Hupje het volgende:
Kind is zojuist ziek naar bed gegaan. Ik ben benieuwd of hij de jaarwisseling mee gaat maken dit keer![]()
Gelukkig waren we gewoon rustig thuis dit jaar.
Klaagde over hoofdpijn en buikpijn en heeft al 4x gespuugd. Nu ligt ie in ieder geval te slapen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 21:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ach vervelend zeg, wat heeft ie? Beterschap!
Oh balen! Er heerst wel echt buikgriep ook overal.. ik lees het zoveel momemteel... hopenlijk snel weer beterquote:Op dinsdag 31 december 2024 21:57 schreef Hupje het volgende:
[..]
Klaagde over hoofdpijn en buikpijn en heeft al 4x gespuugd. Nu ligt ie in ieder geval te slapen.
Dit is de derde keer in 3 maanden dat hij ziek isNormaal heeft hij nooit wat eigenlijk. Misschien toch ook minder weerstand door stress ofzo
Die traditie heb ik ookquote:Op woensdag 1 januari 2025 01:23 schreef Vicky het volgende:
Happy Newyear!
Hier enorm veel vuurwerk in de wijk.. we hebben het vanaf boven staan kijken.
Om 1.00 London gekeken. Dat is al jaren wen traditie.
Ja, hier in de regio in ieder geval wel. Huisarts niet, maar voor de kinderen heb ik vorig bewust gekozen om ze bij te schrijven op mijn verzekering en niet die van m'n man omdat zijn verzekering geen contract had met het ziekenhuis in de buurt.quote:Op dinsdag 31 december 2024 16:09 schreef Bami het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Ik zag je posts op Insta en ben niet normaal jaloers op jullie reisquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:12 schreef Quoi het volgende:
Happy New Year vanaf een fjorden cruise. We zijn om 10:00 uur op de boot gestapt in Bergen. Bergen zelf is sinds eergisteren compleet besneeuwd. Gister strandden we dus in een sneeuwstorm en besloten we maar om 16:00 uur te gaan borrelen en eten en hebben we met volle buikjes op hotelbed tv gekeken![]()
@:Viv zijn jullie inmiddels een beetje geacclimatiseerd daar? Al is het niet bij je in de buurt, ik krijg alweer emigratiedrang nu ik hier ben (kreeg ik in Denemarken en Zweden ook al).
@:LeSage hang in there![]()
@:exode Fijn dat jullie het goed hebben samen daar!
Later weer echt bijlezen!
quote:Opwoensdag 1 januari 2025 12:25 schreef amaranta het volgende:
Oh Quoi wat gaaf. Wij deden de fjordencruise in de zomer, maar nu moet wel echt next level zijn met de sneeuw.
Le Sage. Wat spannend zo. Heel veel sterkte. Is je vader in mijn woonplaats opgenomen of in Eindje?Bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ons wel fijn dichtbij gelukkig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op woensdag 1 januari 2025 18:17 schreef LeSage het volgende:
[..]
Bij jou.
Voor ons wel fijn dichtbij gelukkig!Sterkte met je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat verwacht je niet! Met mijn vader altijd hetzelfde bedrijf gehad en dit nooit eerder meegemaakt, je wordt er wel voorzichtig van!quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:40 schreef TolstoiFan het volgende:
Sterkte met je vader @:LeSage!
@:_Ingrid_, wat een gedoe zo met die taxi. Gelukkig was het uiteindelijk een vriendelijke behulpzame chauffeur!
Klacht indienen?quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:59 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Ja dat verwacht je niet! Met mijn vader altijd hetzelfde bedrijf gehad en dit nooit eerder meegemaakt, je wordt er wel voorzichtig van!
Dat heen en weer kruip en sluip door is niet goed voor zijn kwetsbare been. De eerste 2 weken zijn cruciaal. En een operatie zit hij niet op te wachten. Zet hem minstens 3 weken terug.
Dat gaan we zeker doen!quote:Op woensdag 1 januari 2025 22:00 schreef TolstoiFan het volgende:
[..]
Klacht indienen?
Veel sterkte en beterschap!!
Hier sneeuwde het vanmorgenquote:
Voorjaarsvakantie een midweek Efteling, in die vakantie zijn we 20 jaar samen. Eerst was het plan naar Disneyland maar dat is iets te riskant denk ik qua prikkels en we willen eigenlijk pas terug als de verbouwingen en Frozenland klaar is.quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:09 schreef Kyara het volgende:
Leuke plannen Exode. Waar gaan jullie naar toe?
Ik moet ook gaan puzzelen. Gezinsvakantie zit er niet echt in (misschien een last minute naar Centerparcs). Dus ik ga twee keer. Een keer een paar dagen zon, zee, strand (en waterparken) met twee kinderen en een keer met oudste een citytrip met de trein.
Hebben jullie al een gesprek gehad over het huis? Ben benieuwd!quote:Op donderdag 2 januari 2025 14:01 schreef exode het volgende:
Heerlijk FF! Het is deze week inderdaad absurd duur.
Wij telden net tot B zijn verjaardag en de Voorjaarsvakantie. Maar 7 weken....dat is snel. En dan gaan we gewoon weer op vakantie.
Daarna is het 7 weken tot de meivakantie en gaan we weer.
Dit is zelfs voor ons veel. 2025 wordt een funyear dus nou ja.
Hoe gaat het met jou LeSage? Pak tijd voor jezelf he.
Stuur hem lekker naar buiten om een ronde te fietsen of zoiets!quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Film was meh... Omdat ik lui was, zette ik de auto in de garage onder Pathé. 9,40 euro![]()
Vakantie duurt laaang dit keer en ik word gestoord van zoon. Clash na clash na clash. De oeverloze discussies, continue weerwoorden. Ik ben het zoo zat
Gatver, ¤9,40 voor parkeren vanwege de bios.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Film was meh... Omdat ik lui was, zette ik de auto in de garage onder Pathé. 9,40 euro![]()
Vakantie duurt laaang dit keer en ik word gestoord van zoon. Clash na clash na clash. De oeverloze discussies, continue weerwoorden. Ik ben het zoo zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging vandaag de jongens uitlaten in Monkeytown. Zelf lekker zitten lezen, dus prima zo.
Morgen wel 9,5 uur werken en daarna nog naar papa toe![]()
Lekkere dagen zijn dat wel
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Je hoeft je zoon niet meer een hele vakantie te vermaken, he.quote:Op donderdag 2 januari 2025 17:57 schreef Mushanga71 het volgende:
Wat een bedragquote:Op donderdag 2 januari 2025 17:57 schreef Mushanga71 het volgende:
quote:Op donderdag 2 januari 2025 18:49 schreef LeSage het volgende:
Wat fijn van je vader! Scheelt een hoop stress, zeker als hij zich zo goed voeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging vandaag de jongens uitlaten in Monkeytown. Zelf lekker zitten lezen, dus prima zo.
Morgen wel 9,5 uur werken en daarna nog naar papa toe![]()
Lekkere dagen zijn dat wel![]()
Monkeytown, ballorig. Heerlijk, kindjes stuiteren en s'avonds kapot hun bedje in
If they say
Maar kun je dat dan niet met 'm bespreken? Dat jullie het allebei vinden om af en toe alleen thuis te zijn, dus dat jullie afspreken dat jij een keer de deur uit gaat zodat hij alleen is, maar dat hij dan ook een keer de deur uit gaat zodat jíj even alleen thuis kan zijn.quote:Op donderdag 2 januari 2025 19:40 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik weet het, maar meneer vindt het gezellig om samen met mij dingen te doen. Zijn vrienden zijn ook niet veel beschikbaar deze vakantie. Normaal zit ie online te gamen maar dat vindt ie dan weer niks in zn uppie![]()
Ben wél 2x met een vriendin op stap geweest, dus nog een beetje me-time gehadNou vraagt ie de laatste tijd wel of ik niet met haar kan gaan lunchen ofzo, want zowaar vindt ie alleen thuis zijn ineens cool. Maar als ik datzelfde wil...
![]()
Morgen zou hij naar een vriend maar dat gaat niet door. Denk dat ik hem met zn pa naar de zaak schop, even het huis voor mij alleen.
Maar, tijd dat school weer begint idd.
Ik zou het wel weten Nijna en das niet de kou in
Had ik mn auto verderop geparkeerd, had het me een paar euro gekost. Maar luiheid heeft zn prijs![]()
Dat probeerde ik dus net. Dat ie een dagje met zn pa meegaat? Krijg ik als commentaar: het lijkt wel of je me weg wil hebben...quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:03 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Maar kun je dat dan niet met 'm bespreken? Dat jullie het allebei vinden om af en toe alleen thuis te zijn, dus dat jullie afspreken dat jij een keer de deur uit gaat zodat hij alleen is, maar dat hij dan ook een keer de deur uit gaat zodat jíj even alleen thuis kan zijn.
Ik ben ook benieuwd @:exode of jullie al gepraat hebben over huis, en/of jij zelf al wat verder bent in jouw eigen denkproces erover!
Hij buigt gewoon steeds de andere kant op en das vermoeiend.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:00 schreef Vanyel het volgende:
Het is voor een kind ook niet gek als zijn moeder niet buigt als ie even wat tegengas geeft hè
Was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik erger me al de hele tijd aan de fout in de TT.
Wil ik er eindelijk iets van zeggen, realiseer ik me plots dat het ws bewust is gedaan
Probeer eens sarcasme.quote:Op donderdag 2 januari 2025 21:11 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Hij buigt gewoon steeds de andere kant op en das vermoeiend.
Zeg ik ja, zegt hij nee, zeg ik vervolgens nee, zegt hij doodleuk ja en das maar 1 voorbeeld![]()
Alles maar dan ook écht met alles is ie tegendraads.
Ik moet gewoon leren het omgekeerde te vragen. Zal het straks proberen, vraag ik of hij morgen alsjeblieft thuis wil blijven
Oh, dan ben ik wel zo eerlijk om te zeggen dat ik hem inderdaad weg wil hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus net. Dat ie een dagje met zn pa meegaat? Krijg ik als commentaar: het lijkt wel of je me weg wil hebben...![]()
Hij niet want ik ben een sarcast. Maaam, was dat sarcastisch bedoeld?! En dan gaat het gewoon dooor. Het kutte is dat we hetzelfde sterrenbeeld hebben en dan zou je denken dat ik weet hoe ik hem moet behandelen, maar niets is minder waarquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Probeer eens sarcasme.![]()
Zijn ze in no time hartstikke beu.
Dat heb ik ook gezegd maar het boeide hem dus niksquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik wel zo eerlijk om te zeggen dat ik hem inderdaad weg wil hebben.
Een stokstaartje voor thuisquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:20 schreef exode het volgende:
Echt, wat is de Beekse Bergen toch een heerlijk park. Zeker voor ons, de hele dag dieren voor de deur, heerlijke wandelingen, de kinderen vermaken zich opperbest, de sfeer is relaxt en een fijne omgeving zonder teveel prikkels maar wel genoeg om je niet te vervelen.
Vandaag stallenbezoek gedaan, de giraffen eten gegevenen net de lightsafari gelopen met zijn 4en, mijn moeder, zus en neefje. Heel gaaf om te zien maar wel bizar druk.
Morgen weer naar huis en dat is ook prima.
'Het' gesprek is al geweest en die was heel fijn. Het zette voor mij veel dingen op een rijtje.
Nu op mijn mobiel niet het hele verhaal maar de conclusie is
- we blijven voorlopig wonen waar we nu wonen, in dit huis.
- Als we ooit verhuizen, wordt het geen nieuwbouwhuis.
Ik voel me er meer dan goed bij, heb er ook over gesproken met een paar vriendinnen.
Heb echt mijn hart kunnen luchten, ook hier. Jullie zijn lief!
Bijna net zo lief als het stokstaartje wat hier ontsnapt is en ik stiekem hoop te vinden want wat je vindt mag je houden.
Volgens mij ben jij soms een veel te lieve moeder voor je dwarse puberquote:Op donderdag 2 januari 2025 21:30 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gezegd maar het boeide hem dus niks![]()
Hij zit nu te gamen, even rust.
Dat zegt zoon ook wel, vandaag zelfs nog: mam, je bent veel te lief...quote:Op donderdag 2 januari 2025 22:13 schreef LeSage het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij soms een veel te lieve moeder voor je dwarse puber![]()
Vuist op tafel slaan (in de spreekwoordelijke zin) mag best hè. Het hoeft hem ook niet te boeien, maar als jij hem vraagt om rust moet hij dat gewoon respecteren.
Zoals het hier klinkt doe je hem daar geen plezier mee. Kinderen hebben grenzen nodig om goed op te groeien. Als zijn voorbeeld (jij dus) haar eigen grenzen niet respecteert en bewaakt, leert dat hem dat ook hij jouw grenzen (en die van een ander) niet hoeft te respecteren. Met een beetje pech vergeet ie ook nog zijn eigen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat zegt zoon ook wel, vandaag zelfs nog: mam, je bent veel te lief...
Denk dat het komt omdat zn vader amper aandacht voor hem heeft en ik dat probeer te compenseren. Das ook de reden dat ie niet mee wil naar de zaak. Ookal is hij dan met zn vader en verdient hij geld, hij krijgt geen aandacht. Dus 'offer' ik mezelf op.
Maar soms is het ff too much.
Als lurker is het waarschijnlijk niet mijn plek. Maar wat voor voorbeeld geef je aan je zoon? Gewoon maar altijd over grenzen van een vrouw heen te gaan?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Denk dat het komt omdat zn vader amper aandacht voor hem heeft en ik dat probeer te compenseren. Das ook de reden dat ie niet mee wil naar de zaak. Ookal is hij dan met zn vader en verdient hij geld, hij krijgt geen aandacht. Dus 'offer' ik mezelf op.
Als hij daar geld verdient kan hij het zien als een bijbaantje toch? Daar krijg je normaal geen aandacht van je ouders. Of zou je jezelf daarvoor ook opofferen?quote:Op donderdag 2 januari 2025 23:04 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat heel typisch puber...quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:43 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik dus net. Dat ie een dagje met zn pa meegaat? Krijg ik als commentaar: het lijkt wel of je me weg wil hebben...Maar mij wél vragen of ik morgen niet ff met een vriendin kan gaan lunchen zodat hij het huis voor zichzelf heeft
Draai ik dat om, komt het pubberige zeikstemmetje tevoorschijn. Echt, shoot me.
Nouja, nog 3 dagen vakantie.
Mijn dochter heeft nóóit gepuberd, gewoon niet. Krijg het nu driedubbel voor mn harses.
Het was niet bewust, ik zie het pas nu je het zegt. Maar het is wel een grappige vertyping voor het ouder bankjequote:Op donderdag 2 januari 2025 21:02 schreef Vanyel het volgende:
Ik erger me al de hele tijd aan de fout in de TT.
Wil ik er eindelijk iets van zeggen, realiseer ik me plots dat het ws bewust is gedaan
Ik bedoelde vooral dat hij met een andere insteek daar naartoe kan gaan; Werken omdat hij achter de kassa leuk vindt niet om met zijn vader mee te gaan. Het is niet perfect maar zoals je al schrijft ergens anders mag hij dat nog niet, dat komt nog wel (en dan kan zijn vader door het gebrek aan aandacht vast fluiten naar de extra werknemer).quote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:32 schreef Mushanga71 het volgende:
@Elleska, hij wil met zn vader mee, juist vanwege de aandacht. Die krijgt hij ook wel, als ie wat verkeerd heeft gedaan Kwam ie er laatst wel mee dat ie graag bij een andere winkel zou willen werken omdat hem dat heel leuk lijkt. Alleen vanwege zijn leeftijd mag hij ergens anders niet veel. Bij ons staat ie gewoon bij de kassa omdat hij dat erg leuk vindt. Ergens anders mag hij dat niet.
Werk vindt hij leuk, zeker omdat hij ze later over wil nemen. Met zn vader erbij vindt hij het de laatste tijd minder. Het is nogal gecompliceerd allemaal. Hij kan ook op een andere zaak gaan staan, maar dat vindt zn pa dan weer niet leuk. Die denkt toch al dat zoon 24/7 boos op hem is.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:31 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral dat hij met een andere insteek daar naartoe kan gaan; Werken omdat hij achter de kassa leuk vindt niet om met zijn vader mee te gaan. Het is niet perfect maar zoals je al schrijft ergens anders mag hij dat nog niet, dat komt nog wel (en dan kan zijn vader door het gebrek aan aandacht vast fluiten naar de extra werknemer).
Niet quoten...quote:Op vrijdag 3 januari 2025 10:47 schreef vencodark het volgende:
Je ex merkt gauw genoeg als z’n meds er niet zijn en dan gaat hij er vast zelf wel om.
Je hoeft hem niets door te geven toch?
Steeds verder loslaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar loslaten, gaat zeker gebeuren
If they say
Dit idd!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 11:24 schreef Vicky het volgende:
Sorry Mush, maar je moet echt je eigen grenzen strakker gaan zetten.
Waarom zou je nog rennen voor je ex?? Hij heeft toch zelf ook benen. Hij kan toch zelf zijn medicijnen halen. Tis geen kleuter.
Je houdt het zo alleen maar in stand, jij gaat over je grens en hij lacht in zijn vuistje.
Zelfde met je zoon. Nee is ook een antwoord.
quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:57 schreef amaranta het volgende:
Ouders….
~knip~
Dus… hoe is jullie vrijdag verder?
Nee joh, dat warme bad was veeeeeel aantrekkelijkerquote:Op vrijdag 3 januari 2025 09:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Heb je nog je rondje gelopen gister?
Ik zag het helemaal voor me, moest hard lachen en mijn oudste puber wilde weten wat er was, dus ik las het voor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:57 schreef amaranta het volgende:
Ouders….
Ik ken geen persoon zó onhandig als mijn vader. Het is een lieverd hoor. Maar sowieso 2 linkerhanden.
Lost alles op met plakband. Heeft z’n gereedschap in een douglastas zitten en is kampioen van op alle knopjes rammen. Maakt niet uit vanwaar.
Telefoon -> ik heb nergens op gedrukt hoor…
Afstandsbediening, idem dito.
Nu hebben ze sinds kort een tv-kastje. En we dachten dat we hem redelijk opa-proof hadden ingericht.
Meneer-ik -heb-nergens-op-gedrukt had echt allleen de aan en uit knop ingedrukt. Echt waar.
Belt hij mij letterlijk huilend op dat de tv om een pincode vroeg. En hij dacht… hm zal wel. Ik probeer gewoon 0000
Vervolgens heeft hij dus alle xxx zenders geactiveerd en kreeg dat niet meer weg.
Dus ik daarheen. En ik kreeg het ook niet weg. Uiteindelijk bleek de tactiek op alle knopjes rammen wel te werken voor mij![]()
Maar er is niks zo ongemakkelijks als proberen iets te fixxen op een tv, terwijl de xxxx zender niet weg te klikken is en je met je ouders op de bank ziet hoe een mevrouw van alles doet met naar wie ik aanneem haar partner.
quote:
Hier ook! Ik ging 1 januari een rondje lopen en bedacht me 'dat wordt mijn challenge voor dit jaar': elke dag een half uurtje, met een foto erbij van elke dag, mooie 365 plaatjes aan het eind van het jaar!quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:17 schreef Nijna het volgende:
[..]
Nee joh, dat warme bad was veeeeeel aantrekkelijkerdaar sneuvelde mijn eerste goede voornemen.
Morgenochtend volgende poging...
Je vaderquote:Op vrijdag 3 januari 2025 14:57 schreef amaranta het volgende:
Maar er is niks zo ongemakkelijks als proberen iets te fixxen op een tv, terwijl de xxxx zender niet weg te klikken is en je met je ouders op de bank ziet hoe een mevrouw van alles doet met naar wie ik aanneem haar partner.
Tikje zijig maar misschien voelt ie ook aan jou dat je hulp/steun nodig hebt en weet ir nog niet dat je die bij andere volwassenen zou moeten zoeken/krijgen en hij daar niet voor hoeft te zorgen?quote:Op vrijdag 3 januari 2025 15:29 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon is nu aant gamen dus ik heb even me-time.
Ga ik straks wél even het gesprek met hem aan over grensbewaking![]()
Even een voorbeeld. Hij staat/zit toch wel zo op mn lip, dat ik daarstraks met de kofferbak dichtgooien, hem niet in de gaten had en de kofferbakklep keihard tegen zn schouder klapteIk vergeet mijn 'schaduw' soms
![]()
Ik zou daar niet zo wakker van liggen eigenlijk. En ook wel lol hebben om de xxx videos. Maar wij zijn sowieso vrij makkelijk.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:28 schreef BE het volgende:
[..]![]()
Ik werd al heel ongemakkelijk van allerlei niet subtiele reclames voor datingsites en second love enzo naast mijn vader op de bank.Maar dit is wel echt next-level!
Oh kak, zal je net zien hequote:Op vrijdag 3 januari 2025 16:32 schreef BE het volgende:
[..]
Hier ook! Ik ging 1 januari een rondje lopen en bedacht me 'dat wordt mijn challenge voor dit jaar': elke dag een half uurtje, met een foto erbij van elke dag, mooie 365 plaatjes aan het eind van het jaar!
(Ik heb maaaaaaaaanden last gehad van mijn hiel en het is eindelijk bijna over).
Schiet het me dus gisteren zo gruwelijk in mijn rug dat ik naar adem happend op een stoel op onze werkkamer eerst F heb gebeld die nog lag te slapen of hij me een pijnstiller kon brengen en toen kon ik na een kwartiertje eindelijk weer bewegen en mezelf met moeite aankleden.![]()
En toen moest ik aan het werk en kwam het er niet van.
Vandaag ook 100 kutsmoesjes inclusief takkeweer en nog steeds pijn in mijn rug.
Dus ja... '1x overslaan is geen patroon doorbreken, 2x wel', maar ja.... dit is ook nog niet echt een patroon he, na 1x.![]()
![]()
![]()
#toosruggegraatloos
(Of nou ja... die heb ik wel, zo te voelen.)
Speelt wel mee, denk ik. Hij is bezorgd om me en dat wil ik helemaal niet. Dat heb ik hem ook gezegd. Dat het alleen al fijn zou zijn als hij gewoon luistert, minder discussies aangaat en weerwoorden geeft. Dan zegt ie sorry en duikt vervolgens de contramine in. Echt hoor.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Tikje zijig maar misschien voelt ie ook aan jou dat je hulp/steun nodig hebt en weet ir nog niet dat je die bij andere volwassenen zou moeten zoeken/krijgen en hij daar niet voor hoeft te zorgen?
Ge-wel-digquote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo wakker van liggen eigenlijk. En ook wel lol hebben om de xxx videos. Maar wij zijn sowieso vrij makkelijk.
Mijn moeder kreeg voor haar verjaardag een paar jaar geleden een satisfyer van haar kleindochter
Nou ja... dit was in de dagen na het overlijden terwijl we de lift zaten te kijken terwijl mijn moeder een paar meter verderop lag. De sfeer was er niet helemaal naar, zeg maar.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo wakker van liggen eigenlijk. En ook wel lol hebben om de xxx videos. Maar wij zijn sowieso vrij makkelijk.
Mijn moeder kreeg voor haar verjaardag een paar jaar geleden een satisfyer van haar kleindochter
Nou ja, ze deden voorkomen alsof ze elkaars partners waren. Het was wat amateuristisch doe het zelf in een keuken. Meen ik. Heb ook niet súper aandachtig gekeken.quote:Op vrijdag 3 januari 2025 17:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Je vader![]()
Jij![]()
![]()
![]()
Jij denkt dat op xxx zenders mensen gewoonlijk met hun partner bezig zijn?![]()
Beetje als verwachten dat je duo je partner is. Die mensen zijn ook gewoon aan het werk hoor.
Ik zag zo snel 'nog 1 laatste beschikbaar' in Uden, Wageningen, Sassenheim, Beverwijk, Zaandam, Hoofddorp. En Utrecht 'nog enkele beschikbaar' in 39. Succes.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:51 schreef Tink89 het volgende:
Het is te volgen![]()
![]()
Ik heb online leuke schoenen gevonden en ze zijn in de buurt en online niet meer te krijgen. Maar op de website van scapino kun je ook niet handig zien waar ze dan wél te krijgen zijn. Dus ik kan niet eens gericht iemand om hulp vragen.
https://www.scapino.nl/ta(...)ariant=1018981334370
Maandag maar even kijken of de klantenservice wel kan zien of er ergens nog een 39 of 40 is.
Als ik mijn postcode invoer zie ik wel gelijk dat er nog 1 exemplaar in de dichtstbijzijnde is.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:51 schreef Tink89 het volgende:
Het is te volgen![]()
![]()
Ik heb online leuke schoenen gevonden en ze zijn in de buurt en online niet meer te krijgen. Maar op de website van scapino kun je ook niet handig zien waar ze dan wél te krijgen zijn. Dus ik kan niet eens gericht iemand om hulp vragen.
Maandag maar even kijken of de klantenservice wel kan zien of er ergens nog een 39 of 40 is.
Zou je zeggen. Nee, ik had mijn schoenen te hard laten drogen nadat ze behoorlijk natgeregend waren en daardoor was de binnenkant hard geworden. Weet wat geleerd.quote:
Deze regio niet helaasquote:Op zaterdag 4 januari 2025 08:51 schreef Tink89 het volgende:
Het is te volgen![]()
![]()
Wat aardig dat hij er niks voor vroeg.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:15 schreef Hupje het volgende:
Ik kocht deze week nieuwe schoenen voor kind. En bracht meteen mijn laarsjes mee voor de schoenmaker. Kon ik ze gisteren weer ophalen. Gerepareerd, voor nop. Met 'preek' van de schoenmakerhoe ik deze schade voortaan kan voorkomen.
Oh dat wist ik om een of andere gekke reden, ik zet nooit schoenen op de verwarming.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Zou je zeggen. Nee, ik had mijn schoenen te hard laten drogen nadat ze behoorlijk natgeregend waren en daardoor was de binnenkant hard geworden. Weet wat geleerd.
En enkele in Etten-Leur in maat 39 en 1 in Uden zag ik ook. Ik dacht dat we daar in de buurt gingen komen vandaag, maar check op Maps en zie dat het toch minder dichtbij is dan ik dacht.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:13 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik zag zo snel 'nog 1 laatste beschikbaar' in Uden, Wageningen, Sassenheim, Beverwijk, Zaandam, Hoofddorp. En Utrecht 'nog enkele beschikbaar' in 39. Succes.
Zeker. Al had ik dus wel al een fiks bedrag aan kinderschoenen uitgegeven eerder die week. Misschien hielp dat ook.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat aardig dat hij er niks voor vroeg.
Ik had er niet over nagedacht dat vloerverwarming al te warm zou kunnen zijn. Voortaan zet ik natte schoenen dus maar in de (onverwarmde) hal.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 09:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat wist ik om een of andere gekke reden, ik zet nooit schoenen op de verwarming.
Maar het is wel een handig weetje, en lekker dat ie het voor nop deed!
Beter dan niets!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 11:04 schreef Mushanga71 het volgende:
Oudejaarslot gevonden. Zat nog in de binnenzak van mn jas. Echt hoor, ik heb zulke huge zakken in die jas dat ik er vanalles in kwijtraak![]()
2,50. Ach, tis wat.
Jammer @:oh-oh!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee, helaas niet. Heb dat ook al geprobeerd. Het is denk ik echt een van de heerlijke zijeffecten van de ass/adhd. Ik hoor alles. Tramadol hielp wel, want dan was ik gewoon out, maar dat is niet echt een oplossing natuurlijkquote:
Been there, done that, vandaar dat ik dacht, ik gooi hem er hier eens in, wie weet heeft iemand dé oplossing. Gelukkig is het maar om de week. Het probleem is eigenlijk dat "het er maar mee doen" ervoor zorgt dat ik de rest van de dag een kort lontje heb, overprikkeld ben en dat het dus effect heeft op iedereen in huis, inclusief de veroorzaker. Los van het feit dat ik echt gewoon ziek wordt als ik langdurig te weinig slaap krijg. En wie ben ik om er wat van te vinden hoe laat hij thuis is zeg maar. Als mijn vriend niet thuis is, dan laat ik hem wel op tijd thuis komen en dat is dan ook prima overigens. Het is ook echt mijn probleem, maar wel een probleem waar ik graag een oplossing voor wil zeg maar?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:04 schreef BE het volgende:
@:Troel Je hebt er geen moer aan, maar ik vind dit wel, zoals ze tegenwoordig hip zeggen 'een jij-probleem'.
Ik zou daar als puber echt geen boodschap aan hebben, dat de vriendin van mijn vader er last van heeft als ik heel laat thuis kom terwijl mijn vader dat prima vindt.
Melatonine in je mik, slaapmeditatie, you name it en anders het er maar mee doen.
Gaat het dan om 1 of meerdere dagen?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:35 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Heb dat ook al geprobeerd. Het is denk ik echt een van de heerlijke zijeffecten van de ass/adhd. Ik hoor alles. Tramadol hielp wel, want dan was ik gewoon out, maar dat is niet echt een oplossing natuurlijk
[..]
Been there, done that, vandaar dat ik dacht, ik gooi hem er hier eens in, wie weet heeft iemand dé oplossing. Gelukkig is het maar om de week. Het probleem is eigenlijk dat "het er maar mee doen" ervoor zorgt dat ik de rest van de dag een kort lontje heb, overprikkeld ben en dat het dus effect heeft op iedereen in huis, inclusief de veroorzaker. Los van het feit dat ik echt gewoon ziek wordt als ik langdurig te weinig slaap krijg. En wie ben ik om er wat van te vinden hoe laat hij thuis is zeg maar. Als mijn vriend niet thuis is, dan laat ik hem wel op tijd thuis komen en dat is dan ook prima overigens. Het is ook echt mijn probleem, maar wel een probleem waar ik graag een oplossing voor wil zeg maar?
Ja, het is elke dag. Puber vertrekt elke avond na het avondeten. En ja, hier is de 'het is geen hotel' ook al gevallen. Maar zijn vader was vroeger niet anders en ergens is het ook wel fijn dat hij een fijne vriendengroep heeft.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 12:42 schreef oh-oh het volgende:
Het is om de week, maar ik neem aan niet die hele week elke dag?
Nouja, dat is dus het grootste probleem. Oud huis met dito isolatie en houten vloeren en laten onze slaapkamers nou net naast elkaar zitten en ik aan het verkeerde kant van het bed slapenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:15 schreef oh-oh het volgende:
Maar als hij op zijn kamer geen geluid zou mogen maken... Zijn jouw kinderen dan altijd stil?
Het is idd niet zijn probleem dat jij het niet kan handelen maar hoe je dat aan kan leren geen idee...
Dat zou mogelijk een gedeelte van het probleem oplossen, maar we zijn allebei nogal honkvast als het gaat om bedkantquote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:24 schreef oh-oh het volgende:
Mss kan de andere kant van het bed dan al een oplossing zijn?
Van die wandpanelen bij extrapuber tegen de wand? Die akoestische dingen, kan je vast heel cool maken.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk een gedeelte van het probleem oplossen, maar we zijn allebei nogal honkvast als het gaat om bedkant
Zolang ie niet thuis is doe ik dat toch wel dus wat is het verschilquote:
Dat is wel een ideetje trouwens!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:33 schreef exode het volgende:
[..]
Van die wandpanelen bij extrapuber tegen de wand? Die akoestische dingen, kan je vast heel cool maken.
Ik interpreteerde dat wel zoquote:Op zaterdag 4 januari 2025 14:44 schreef exode het volgende:
Volgens mij is dat helemaal niet wat Troel schrijft. Zo interpreteer ik het iig niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |