Dat is wel leuk! Ik wist helemaal niet dat dat bestaat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder deed dat ook altijd, die kocht voor mijn zusje en mij 2 duoloten, dat we allebei 2 dezelfde halve loten hadden.
Mijn vader zette dat niet voort toen mijn moeder overleden was, hij was niet van het gokken, dat was haar afdeling.
Dus ik heb het maar gedaan, en voor mijn oudste ook, klinkt ook lekker: "Als je wat wint hoef je het niet te delen, want ik heb hetzelfde lotnummer".
Met een 7 heb je de meeste kans schijntquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef exode het volgende:
Goede, ik ga zo met B naar het winkelcentrum koop ik meteen een Oudjaarslot.
Daarna gaan we film kijken met popcorn uit de popcorn machine. B heeft gisteren kaartjes gemaakt met dingen om te doen tot maandag. Vandaag trokken we 'Gravitrax kopen' en 'film kijken met popcorn'. Gisteren was het Carcasonne Junior en Mario Party spelen.
Dat kan allang bij 1/5equote:Op zaterdag 28 december 2024 10:59 schreef Leandra het volgende:
Duoloten it is, ene helft voor mij, de anderen met dezelfde nummers weggegeven.
Dat zouden ze vaker moeten doen, de mogelijkheid een duolot te kopen, niet alleen met de oudejaarsloterij.
Of dat je 5 dezelfde eenvijfde loten zou kunnen kopen.
Ik zou dan vaker kopen en weggeven.
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Yoga, daar is mijn lichaam niet geschikt voor
Ik heb altijd 17 als eindgetal nog nooit iets gewonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Met een 7 heb je de meeste kans schijnt
https://www.ad.nl/geld/ma(...)rstrekking~a60b909e/
Kom je nu mee... ik heb een 4.. of eigenlijk een 94 want de kinderen hebben gekozen...quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Oh top!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat kan allang bij 1/5eje moet ze dan alleen bij een goed verkooppunt halen, want in de supermarkt snappen ze dat niet.
Je kan zelfs 3/5e loten kopen met hetzelfde nummer bijv. Alleen moet je dezelfde nummers wel in een koop kopen, want je kan niet later de andere 2/5e alsnog kopen.
Wij moeten nog beginnen aan de decemberkalenders
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.
Mazzel dan van de sloffenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had nog geen sloffen gekocht voor hem nee
Team zellufdoenmodus... maar dat is niet altijd handig en het hoeft ook niet (een ander advies geven is nog altijd makkelijker dan het zelf toepassen). Maar lijkt me een goed voornemen om in het nieuwe jaar naar de huisarts te gaan!
Mooi dat jullie muziekspel ontspannend werkt! Zou ik er vooral inhouden.
Maak je jezelf ook blij met buiten de deur lunchen?
[..]
Ja precies! Gelukkig zit ik nu goed.
Het kost ook vaak tijd voor ik het achterste van mijn tong laat zien, maar ik heb nu wel het idee dat er iets gebeurt, al zijn het maar hele kleine stapjes. Ik hoop dat ze ergens toe gaan leiden uiteindelijk...
@:Mushanga71, ik haal ze bij de bruna. Veel boekhandels hebben ze wel en supermarkten denk ik ook. Volgens mij bij Jumbo in elk geval wel.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat je jezelf daarbij in de meest onmogelijke posities moest wurmen. Gewoon gaan liggen klinkt wel relaxed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Dat is ook alleen bij deze vorm van Yoga. Nidra betekent "slaap van de yogi's" en 1 sessie zou gelijk staan aan meerdere uren slaap.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.
Ja, dat zeggen alle lenige mensen. En dan laat je je overhalen en dan faal je werkelijk in alles en voel je je daarna nog kutter dan tevoren. #mijnpersoonlijkeyogarantquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Ja, en het is echt niks aanvallends tegen liefhebbers van yoga, maar die hebben vaak echt geen idee hoe het is als je in alle sporten alleen maar kunt falen. Ik heb al vanaf mijn jeugd trauma's op dit gebied.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:50 schreef Kyara het volgende:
Die is wel herkenbaar livelinkIk kan nog niet eens met mijn vingertoppen bij mijn tenen dus ik voel hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef exode het volgende:
Mijn hoofd staat werkelijk altijd aan tenzij het fysieke inspanning kost. Als ik mij de pleuris sport of een opgieting doe in de sauna. Dus fysiek behoorlijk inspannend, mentaal ontspannend.
Ja en dus met ademhalingsoefeningen van hoogstens 5 minuten omdat ik echt wel heel bewust moet ademen dan.
En verder word ik gek van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dan heb je het net tegen de verkeerde. Voor mij is een passende sport vinden een hele zoektocht geweest en ik ben er nu ook nog niet. Al bleek het probleem vooral een passende trainer te zijn. Eentje die mijn grensen respecteert en niet vind dat je over je grens moet gaan om vooruitgang te boeken. Met mijn muizenstapjes voortgang duurt het langer maar uiteindelijk kom ik er heus wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:03 schreef livelink het volgende:
Ja, en het is echt niks aanvallends tegen liefhebbers van yoga, maar die hebben vaak echt geen idee hoe het is als je in alle sporten alleen maar kunt falen. Ik heb al vanaf mijn jeugd trauma's op dit gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zeg je heel mooi. Ik roep altijd heel hard dat ik er geen tijd voor heb en het niet 'kan', maar ik ga het binnenkort eens proberen met deze instellingquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Is denk ik ook met welke mindset je er in gaat. (...)
En ga er bij bodyscan of mediteren ook niet vanuit dat je het in 1x 'kan'. Aandacht moet je trainen,
Het huis zou ik denk ik het liefste op willen pakken en Zuidelijker neerzetten. Dit huis voelt voor mij als een warme deken, als een knus thuis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:36 schreef amaranta het volgende:
@:Exode dus gewoon inschrijven en dan zie je tzt dan wel.
Ik ken je niet, maar ik zie je te vaak schrijven dat dat je van je huis houdt en dat je er niet weg wilt, maar toch elke keer tussen de regels lees ik iets anders.
Althans zo komt het op mij over
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:26 schreef exode het volgende:
Het verkoopevenement is 10 januari al dus het gesprek moet wel voor die tijd plaatsvinden.
Ik ga het gesprek ook echt wel aan, maar het is lastig omdat ik zelf dus helemaal niet weet of ik het wil.
Ik werd ook getriggerd door de overburen die vandaag vertelden dat ze gaan verhuizen naar het Noorden. Weg uit de drukte en voor hun kinderen die hoog sensitief zijn naar een andere mentaliteit een andere omgangsvorm.
[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 28-12-2024 18:11:40 ]Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Amarante, wat sneu voor je dochter zeg, die baas klinkt echt niet oke. Zeker bij zo'n jong meisje.
Ik heb vannacht weer de halve nacht overgegeven en voel mij vandaag niet zozeer ziek maar mijn buik is gammel en het maagzuur zit enorm hoog. Is al de 3e keer in 1 maand. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik zwanger was, maar ik vind het knap irritant.
Wat ik ook irritant vind is dat de 8 jarige al zo'n 1,5 week niet meer in haar eigen bed wil slapen. Het kostte ons 7 jaar om haar zover te krijgen en nu ben ik bang dat we weer van voren af aan moeten beginnen. Maar ik houd hoop dat ze weer in haar eigen bed gaat slapen als alle drukte rondom de feestdagen voorbij is.
Morgen gaan we naar het theater met de kinderen, de Kleine Zeemeermin, daar heb ik wel heel veel zin in![]()
Ik heb het eerlijk geprobeerd. Net zoals Pilates, net zoals wintersporten, net zoals zo ontzettend veel zaken omdat mensen me vertelden dat het werkelijk waar niet moeilijk was en dat het niks uitmaakte als je het nog niet zo goed kan. Alleen blijkt dan dat anderen het daadwerkelijk wel kunnen na een paar lessen en gaat het begrip en geduld hard achteruit als dan blijkt dat je het echt niet kunt en nog steeds aan het stuntelen bent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:18 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dan heb je het net tegen de verkeerde. Voor mij is een passende sport vinden een hele zoektocht geweest en ik ben er nu ook nog niet. Al bleek het probleem vooral een passende trainer te zijn. Eentje die mijn grensen respecteert en niet vind dat je over je grens moet gaan om vooruitgang te boeken. Met mijn muizenstapjes voortgang duurt het langer maar uiteindelijk kom ik er heus wel. Mocht je het niet weten ik kom vanaf niet meer dan een paar meter kunnen lopen en nu kan ik ver genoeg om met de kinderen een dag op pad te zijn.
Ik schrijf al heel bewust "niet super lenig" want een beetje lenig is wel handig voor Yin yoga. Ik ben hier helemaal niet om iemand over te halen, wilde alleen uitleggen dat Nidra yoga enkel liggend is dus 0 lenigheid en Yin Yoga voor mij beter werkt. Het is zo jammer dat mensen niet verder kijken dan het woordje Yoga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |