Dat is wel leuk! Ik wist helemaal niet dat dat bestaat.quote:Op zaterdag 28 december 2024 11:03 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder deed dat ook altijd, die kocht voor mijn zusje en mij 2 duoloten, dat we allebei 2 dezelfde halve loten hadden.
Mijn vader zette dat niet voort toen mijn moeder overleden was, hij was niet van het gokken, dat was haar afdeling.
Dus ik heb het maar gedaan, en voor mijn oudste ook, klinkt ook lekker: "Als je wat wint hoef je het niet te delen, want ik heb hetzelfde lotnummer".
Met een 7 heb je de meeste kans schijntquote:Op zaterdag 28 december 2024 11:54 schreef exode het volgende:
Goede, ik ga zo met B naar het winkelcentrum koop ik meteen een Oudjaarslot.
Daarna gaan we film kijken met popcorn uit de popcorn machine. B heeft gisteren kaartjes gemaakt met dingen om te doen tot maandag. Vandaag trokken we 'Gravitrax kopen' en 'film kijken met popcorn'. Gisteren was het Carcasonne Junior en Mario Party spelen.
Dat kan allang bij 1/5equote:Op zaterdag 28 december 2024 10:59 schreef Leandra het volgende:
Duoloten it is, ene helft voor mij, de anderen met dezelfde nummers weggegeven.
Dat zouden ze vaker moeten doen, de mogelijkheid een duolot te kopen, niet alleen met de oudejaarsloterij.
Of dat je 5 dezelfde eenvijfde loten zou kunnen kopen.
Ik zou dan vaker kopen en weggeven.
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.quote:Op zaterdag 28 december 2024 08:11 schreef Mushanga71 het volgende:
Yoga, daar is mijn lichaam niet geschikt voor
Ik heb altijd 17 als eindgetal nog nooit iets gewonnen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Met een 7 heb je de meeste kans schijnt
https://www.ad.nl/geld/ma(...)rstrekking~a60b909e/
Kom je nu mee... ik heb een 4.. of eigenlijk een 94 want de kinderen hebben gekozen...quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Oh top!quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:06 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat kan allang bij 1/5eje moet ze dan alleen bij een goed verkooppunt halen, want in de supermarkt snappen ze dat niet.
Je kan zelfs 3/5e loten kopen met hetzelfde nummer bijv. Alleen moet je dezelfde nummers wel in een koop kopen, want je kan niet later de andere 2/5e alsnog kopen.
Wij moeten nog beginnen aan de decemberkalenders
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Preciesquote:Op zaterdag 28 december 2024 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is een dubbele natuurlijk, het is vooral omdat er (veel) meer loten met eindcijfer 7 verkocht worden en ze de prijzen uit de verkochte loten trekken.
Mazzel dan van de sloffenquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:53 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had nog geen sloffen gekocht voor hem nee
Team zellufdoenmodus... maar dat is niet altijd handig en het hoeft ook niet (een ander advies geven is nog altijd makkelijker dan het zelf toepassen). Maar lijkt me een goed voornemen om in het nieuwe jaar naar de huisarts te gaan!
Mooi dat jullie muziekspel ontspannend werkt! Zou ik er vooral inhouden.
Maak je jezelf ook blij met buiten de deur lunchen?
[..]
Ja precies! Gelukkig zit ik nu goed.
Het kost ook vaak tijd voor ik het achterste van mijn tong laat zien, maar ik heb nu wel het idee dat er iets gebeurt, al zijn het maar hele kleine stapjes. Ik hoop dat ze ergens toe gaan leiden uiteindelijk...
@:Mushanga71, ik haal ze bij de bruna. Veel boekhandels hebben ze wel en supermarkten denk ik ook. Volgens mij bij Jumbo in elk geval wel.
Ah, dat wist ik niet. Dacht dat je jezelf daarbij in de meest onmogelijke posities moest wurmen. Gewoon gaan liggen klinkt wel relaxed.quote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Bij Yoga Nidra lig je alleen maar op je rug, dat heeft niets te maken met lenigheid.
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Dat is ook alleen bij deze vorm van Yoga. Nidra betekent "slaap van de yogi's" en 1 sessie zou gelijk staan aan meerdere uren slaap.quote:Op zaterdag 28 december 2024 13:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit geassocieerd met yoga.
Ja, dat zeggen alle lenige mensen. En dan laat je je overhalen en dan faal je werkelijk in alles en voel je je daarna nog kutter dan tevoren. #mijnpersoonlijkeyogarantquote:Op zaterdag 28 december 2024 12:08 schreef Elleska het volgende:
[..]
Ik vind zelf Yin Yoga fijner, daar kan ik mijn hoofd beter bij houden. Ook daarvoor hoef je niet super lenig te zijn want het gaat niet om het perfectioneren van de houding dus dat mag ook met hulpmiddelen of aanpassingen.
Ja, en het is echt niks aanvallends tegen liefhebbers van yoga, maar die hebben vaak echt geen idee hoe het is als je in alle sporten alleen maar kunt falen. Ik heb al vanaf mijn jeugd trauma's op dit gebied.quote:Op zaterdag 28 december 2024 15:50 schreef Kyara het volgende:
Die is wel herkenbaar livelinkIk kan nog niet eens met mijn vingertoppen bij mijn tenen dus ik voel hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:06 schreef exode het volgende:
Mijn hoofd staat werkelijk altijd aan tenzij het fysieke inspanning kost. Als ik mij de pleuris sport of een opgieting doe in de sauna. Dus fysiek behoorlijk inspannend, mentaal ontspannend.
Ja en dus met ademhalingsoefeningen van hoogstens 5 minuten omdat ik echt wel heel bewust moet ademen dan.
En verder word ik gek van mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Dan heb je het net tegen de verkeerde. Voor mij is een passende sport vinden een hele zoektocht geweest en ik ben er nu ook nog niet. Al bleek het probleem vooral een passende trainer te zijn. Eentje die mijn grensen respecteert en niet vind dat je over je grens moet gaan om vooruitgang te boeken. Met mijn muizenstapjes voortgang duurt het langer maar uiteindelijk kom ik er heus wel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:03 schreef livelink het volgende:
Ja, en het is echt niks aanvallends tegen liefhebbers van yoga, maar die hebben vaak echt geen idee hoe het is als je in alle sporten alleen maar kunt falen. Ik heb al vanaf mijn jeugd trauma's op dit gebied.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit zeg je heel mooi. Ik roep altijd heel hard dat ik er geen tijd voor heb en het niet 'kan', maar ik ga het binnenkort eens proberen met deze instellingquote:Op zaterdag 28 december 2024 16:09 schreef vlindertje89 het volgende:
Is denk ik ook met welke mindset je er in gaat. (...)
En ga er bij bodyscan of mediteren ook niet vanuit dat je het in 1x 'kan'. Aandacht moet je trainen,
Het huis zou ik denk ik het liefste op willen pakken en Zuidelijker neerzetten. Dit huis voelt voor mij als een warme deken, als een knus thuis.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:36 schreef amaranta het volgende:
@:Exode dus gewoon inschrijven en dan zie je tzt dan wel.
Ik ken je niet, maar ik zie je te vaak schrijven dat dat je van je huis houdt en dat je er niet weg wilt, maar toch elke keer tussen de regels lees ik iets anders.
Althans zo komt het op mij over
quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:26 schreef exode het volgende:
Het verkoopevenement is 10 januari al dus het gesprek moet wel voor die tijd plaatsvinden.
Ik ga het gesprek ook echt wel aan, maar het is lastig omdat ik zelf dus helemaal niet weet of ik het wil.
Ik werd ook getriggerd door de overburen die vandaag vertelden dat ze gaan verhuizen naar het Noorden. Weg uit de drukte en voor hun kinderen die hoog sensitief zijn naar een andere mentaliteit een andere omgangsvorm.
[ Bericht 4% gewijzigd door Phaidra op 28-12-2024 18:11:40 ]Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Amarante, wat sneu voor je dochter zeg, die baas klinkt echt niet oke. Zeker bij zo'n jong meisje.
Ik heb vannacht weer de halve nacht overgegeven en voel mij vandaag niet zozeer ziek maar mijn buik is gammel en het maagzuur zit enorm hoog. Is al de 3e keer in 1 maand. Als ik niet beter zou weten zou ik denken dat ik zwanger was, maar ik vind het knap irritant.
Wat ik ook irritant vind is dat de 8 jarige al zo'n 1,5 week niet meer in haar eigen bed wil slapen. Het kostte ons 7 jaar om haar zover te krijgen en nu ben ik bang dat we weer van voren af aan moeten beginnen. Maar ik houd hoop dat ze weer in haar eigen bed gaat slapen als alle drukte rondom de feestdagen voorbij is.
Morgen gaan we naar het theater met de kinderen, de Kleine Zeemeermin, daar heb ik wel heel veel zin in![]()
Ik heb het eerlijk geprobeerd. Net zoals Pilates, net zoals wintersporten, net zoals zo ontzettend veel zaken omdat mensen me vertelden dat het werkelijk waar niet moeilijk was en dat het niks uitmaakte als je het nog niet zo goed kan. Alleen blijkt dan dat anderen het daadwerkelijk wel kunnen na een paar lessen en gaat het begrip en geduld hard achteruit als dan blijkt dat je het echt niet kunt en nog steeds aan het stuntelen bent.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:18 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dan heb je het net tegen de verkeerde. Voor mij is een passende sport vinden een hele zoektocht geweest en ik ben er nu ook nog niet. Al bleek het probleem vooral een passende trainer te zijn. Eentje die mijn grensen respecteert en niet vind dat je over je grens moet gaan om vooruitgang te boeken. Met mijn muizenstapjes voortgang duurt het langer maar uiteindelijk kom ik er heus wel. Mocht je het niet weten ik kom vanaf niet meer dan een paar meter kunnen lopen en nu kan ik ver genoeg om met de kinderen een dag op pad te zijn.
Ik schrijf al heel bewust "niet super lenig" want een beetje lenig is wel handig voor Yin yoga. Ik ben hier helemaal niet om iemand over te halen, wilde alleen uitleggen dat Nidra yoga enkel liggend is dus 0 lenigheid en Yin Yoga voor mij beter werkt. Het is zo jammer dat mensen niet verder kijken dan het woordje Yoga.
Gewoon ontslag nemen zonder gesprek is ook een optie. Ze vragen overal mensen in de horeca, het is uiteindelijk het probleem van de baas en niet van haar. Er zijn leukere plekken, echt waar.quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef amaranta het volgende:
Uh… mijn kind is dus vandaag gewoon “uitgescholden” door haar baas.
Nu heeft mijn dochter een stressvermogen van -10, dus dat heeft ze niet mee. En is pas (net) 17. Iets wat ze zeker nog moet leren.
Werkt in de keuken van een lunchroom. En de laatste tijd is er weinig/minder personeel en is de baas er dus vaak/altijd, en ook vaak in de keuken.
De baas geeft dan soms kritiek (terecht denk ik) dat het sneller moet of netter…
Maar… het is de toon die de muziek maakt.
Dus als mijn dochter weet dat ze alleen met haar in de keuken staat, dan gaat ze al gespannen naar het werk.
Nu is het zo dat haar baas dus al geruime tijd iedereen loopt af te snauwen: en vandaag moest dochter daarvan huilen.
Blijkbaar heeft baas binnensmonds iets gezegd van. “Heb je d’r weer die jankerd”.
Dochter weet niet of anderen het gehoord hebben. Maar is behoorlijk ontdaan en is naar huis gegaan.
Baas zal natuurlijk ontkennen dat ze dat gezegd heeft, zeker als anderen het niet gehoord hebben.
Dus komende week moetvze maar in gesprek gaan met haar baas , misschien moet man mee. En dan ontslag nemen.
Want erg veilig is de situatie zo niet.
En misschien zou dochter ook ergens melding moeten maken. Maar ze weet niet of er een vertrouwenspersoon is
Dit dus, inschrijven, loten en zelfs als je dan wel ingeloot wordt zit je nog nergens aan vast.quote:Op zaterdag 28 december 2024 16:32 schreef Mushanga71 het volgende:
Maar als je je ervoor inschrijft, dan kan je je weer terugtrekken toch? Jullie hebben dus de tijd om te kijken of het echt wat is.
Maar eerst het gesprek en das lastig
Ik had het je zo gegund om fijnere lessen te hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2024 18:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk geprobeerd. Net zoals Pilates, net zoals wintersporten, net zoals zo ontzettend veel zaken omdat mensen me vertelden dat het werkelijk waar niet moeilijk was en dat het niks uitmaakte als je het nog niet zo goed kan. Alleen blijkt dan dat anderen het daadwerkelijk wel kunnen na een paar lessen en gaat het begrip en geduld hard achteruit als dan blijkt dat je het echt niet kunt en nog steeds aan het stuntelen bent.
Het was echt helemaal niks persoonlijks tegen jou, echt, echt, niet. Het riep alleen jaren van frustraties op en toevallig quote ik jou. Maar het klopt inderdaad dat ik niet meer verder kan kijken dan het woordje yoga en het gevoel van falen dat het bij mij oproept. Ik wou echt dat het anders was. Ik ben jaloers op iedereen die het wel kan of kan leren.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef amaranta het volgende:
Nu heeft mijn dochter een stressvermogen van -10, dus dat heeft ze niet mee. En is pas (net) 17. Iets wat ze zeker nog moet leren.
Werkt in de keuken van een lunchroom. En de laatste tijd is er weinig/minder personeel en is de baas er dus vaak/altijd, en ook vaak in de keuken.
De baas geeft dan soms kritiek (terecht denk ik) dat het sneller moet of netter…
Dus als mijn dochter weet dat ze alleen met haar in de keuken staat, dan gaat ze al gespannen naar het werk.
Nu is het zo dat haar baas dus al geruime tijd iedereen loopt af te snauwen: en vandaag moest dochter daarvan huilen.
Blijkbaar heeft baas binnensmonds iets gezegd van. “Heb je d’r weer die jankerd”.
Dochter weet niet of anderen het gehoord hebben. Maar is behoorlijk ontdaan en is naar huis gegaan.
Baas zal natuurlijk ontkennen dat ze dat gezegd heeft, zeker als anderen het niet gehoord hebben.
Dus komende week moetvze maar in gesprek gaan met haar baas , misschien moet man mee. En dan ontslag nemen.
En misschien zou dochter ook ergens melding moeten maken. Maar ze weet niet of er een vertrouwenspersoon is
Dat spookt dus ook door mijn hoofd. De afgelopen jaren waren heftig en daardoor is mijn beeld gekleurd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 18:58 schreef livelink het volgende:
@:exode, wat een moeilijke situatie, zeg. Je hebt gewoon zware jaren achter de rug; dat speelt ook een rol. Misschien komt de verbouwing nu net niet op het goede moment. Aan de andere kant hoeft de verbouwing eventueel andere plannen denk ik niet in de weg te staan.
Maar lastig is het wel
Zo'n verbouwing terwijl je er met je gezin woont is ook slopend, ik zou die moeite ook niet doen voor je het verkoopt, dat kan een koper prima doen zoals ze het zelf willen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:59 schreef exode het volgende:
[..]
Dat spookt dus ook door mijn hoofd. De afgelopen jaren waren heftig en daardoor is mijn beeld gekleurd.
De verbouwing zal deels wel 'moeten', de uitbouw wordt echt slecht dat heeft wel zijn weerslag op verkoop vermoed ik. Maar de rest is zonde van de investering als we vervolgens verhuizen. Dat ga ik echt niet doorzetten als we beslissen binnen 2 jaar te verhuizen.
Dat is waar, de gevel van de uitbouw moet wel, die rot letterlijk weg.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo'n verbouwing terwijl je er met je gezin woont is ook slopend, ik zou die moeite ook niet doen voor je het verkoopt, dat kan een koper prima doen zoals ze het zelf willen.
Dat een verbouwing een ton kost betekent niet dat je huis een ton minder waard is.
Dat zei mijn man ook.quote:Op zaterdag 28 december 2024 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Gewoon ontslag nemen zonder gesprek is ook een optie. Ze vragen overal mensen in de horeca, het is uiteindelijk het probleem van de baas en niet van haar. Er zijn leukere plekken, echt waar.
Ik zou het geld voor de verbouwing en de ellende die je er van hebt echt besparen, de kans dat jij het verbouwt zoals een koper dat zou doen is klein, en kan zelfs kopers er van weerhouden het te kopen, want dan moet je iets slopen wat nieuw is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:15 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is waar, de gevel van de uitbouw moet wel, die rot letterlijk weg.
Overigens gaat ons huis wel van energielabel E naar B als we de uitbouw vanuit buiten isoleren wat ook in de plannen zit.
Als we doorzetten of serieus nadenken over verhuizen, gaan we advies inwinnen bij de lokale makelaar hier.
Thanks voor jullie lieve reacties!!
Ik zou dochter lekker een andere baan laten zoeken, keuze genoeg als 17-jarige, en als ze een 0 uren contract heeft, haar 5 minuten voor aanvangstijd van de eerst volgende dienst met dat mens per laten opzeggen. Altijd fijn als je dat soort mensen een rotavond kunt bezorgen! Indien het gewoon een leidinggevende is zou ik het bij de eigenaar aangeven, dat dochter om die reden ontslag heeft genomen, en anders geen energie in steken, hooguit een review op Google dat het een slechte werkgever is (maar met 3/4 sterren als het verder een prima restaurant is, dat maakt het geloofwaardiger).quote:Op zaterdag 28 december 2024 17:44 schreef amaranta het volgende:
Kun je de letters geven die je had?quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:30 schreef Hupje het volgende:
Wij deden mee aan een lichtjestocht en daar kon je letters verzamelen om een zin mee te maken. We hebben kennelijk 2 letters gemist en het is werkelijk onmogelijk om er zo iets van te maken. Daar kan ik dus écht niet tegen
Toen ik vroegah Wordfeud speelde had je van die handige woorden generatoren. Die bestaat vast nog wel op googlequote:Op zaterdag 28 december 2024 21:30 schreef Hupje het volgende:
Wij deden mee aan een lichtjestocht en daar kon je letters verzamelen om een zin mee te maken. We hebben kennelijk 2 letters gemist en het is werkelijk onmogelijk om er zo iets van te maken. Daar kan ik dus écht niet tegen
Ja, die ken ik. Maar het moet dus een zin van 5 woorden worden, dus daar heb ik niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 28 december 2024 21:51 schreef Schanu het volgende:
[..]
Toen ik vroegah Wordfeud speelde had je van die handige woorden generatoren. Die bestaat vast nog wel op google
Post ze eensquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:53 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Maar het moet dus een zin van 5 woorden worden, dus daar heb ik niet zo veel aan.
Echt. Kind ligt op bed en vriend is die letters al láng weer vergeten. Ik niet![]()
Ik heb nu alle letters op een briefje geschreven om ze te kunnen schuiven.![]()
Mwah, je ziet wel dat er op woningen waar je zo in kan echt significant meer overboden wordt. Veel kopers hebben zelf ook echt geen zin in het gedoe van een verbouwing, en dubbele lasten enzo als dat moet voordat je verhuist.quote:Op zaterdag 28 december 2024 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou het geld voor de verbouwing en de ellende die je er van hebt echt besparen, de kans dat jij het verbouwt zoals een koper dat zou doen is klein, en kan zelfs kopers er van weerhouden het te kopen, want dan moet je iets slopen wat nieuw is.
Een koper kan ook meer hypotheek krijgen als ze het huis naar label A verbouwen.
Echt hequote:Op zondag 29 december 2024 10:46 schreef Hupje het volgende:
Dat gaat lekker met vliegtuigen de laatste dagen
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 december 2024 15:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Amaranta wat een eikel zeg! Ik zou er zeker wat van zeggen en/of ontslag nemen.
Tyler is na een paar dagen in zijn proeftijd bij Domino's ontslagen per app, Vind ik niet netjes gedaan,
En dan mooi nieuws! We zijn opa en (bonus) oma geworden!![]()
![]()
Van een tweeling.
Wat een rijkdom!
Erg ***** dat we er nu niet heen kunnen ivm Richs gebroken been.
Wat leuk! Gefeliciteerd!quote:Op zondag 29 december 2024 15:55 schreef _Ingrid_ het volgende:
Amaranta wat een eikel zeg! Ik zou er zeker wat van zeggen en/of ontslag nemen.
Tyler is na een paar dagen in zijn proeftijd bij Domino's ontslagen per app, Vind ik niet netjes gedaan,
En dan mooi nieuws! We zijn opa en (bonus) oma geworden!![]()
![]()
Van een tweeling.
Wat een rijkdom!
Erg ***** dat we er nu niet heen kunnen ivm Richs gebroken been.
Dank je!quote:Op zondag 29 december 2024 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
En wat ontzettend jammer dat jullie er niet heen kunnen
Ze hebben daar van die stoelverhogers voor kinderen. Gaat prima. Ik kom daar regelmatig, ook als kind al.quote:Op zondag 29 december 2024 19:27 schreef TolstoiFan het volgende:
Gefeliciteerd, Ingrid!
Is er iemand hier wel eens naar Theater Figi in Zeist geweest? Ik wil voor een voorstelling kaartjes boeken, op rij 10 helemaal aan het begin/uiteinde van de rij . Is dat een beetje OK met een kind? Of beter wat rijen naar achter, maar wel in het midden van de rij? Nevermind, kaartjes zijn al besteld, in het midden van de rij.
Ik heb nog een Römer Kid stoel staan op zolder.quote:Op zondag 29 december 2024 22:10 schreef Tink89 het volgende:
Gezocht (zowel tips als iemand die er een of twee verkoopt): groep 2/3 stoelen voor in de auto. Liefst op isofix, maar da's geen keiharde eis. Ik vind bij de anwb een mooie aanbieding op classfix casual, maar kan die nergens vinden in tests... We hebben voor prul een 1-2-3 stoel van prenatal die matig bevalt en een maxi cosi stoel 2-3 die best bevalt, maar we te duur vinden (mocht hem toen testen en met 70% korting ofzo houden via reviewclub).
Dus kom maar door met die tips en ervaringen of afraders.
Ik had nog gechat op tijd! En die link naar die pagina ligt er nog steeds! Uit. En nog steeds 100000 uur in de wacht. Aaaaaaargh!!!!!quote:Op maandag 30 december 2024 09:06 schreef oh-oh het volgende:
@:_ingrid_ machtiging vervoer had je online gewoon kunnen regelen, nu is dat idd laat.
Succes met bellen!
En gefeliciteerd met de bonuskleinkids!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
quote:Op maandag 30 december 2024 22:08 schreef LeSage het volgende:
Laatste stukje van het jaar had op zich wel leuker gemogen.Oh he bah dat was niet de afspraak na een goed onderzoek... hebben ze een richting die ze op denken? Iets wat ze willen uitsluiten? Of is t allemaal nog gokken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Misschien een alvleesklierontsteking, maar daar horen we als het goed is morgen dus meer over.quote:Op maandag 30 december 2024 23:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Oh he bah dat was niet de afspraak na een goed onderzoek... hebben ze een richting die ze op denken? Iets wat ze willen uitsluiten? Of is t allemaal nog gokken?
Ik heb van mijn broer op 1e Kerstdag zijn code van HBO gekregen om weer een keer alle HP-films te kijken. Alleen nog absoluut niet aan toegekomenquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:06 schreef Mushanga71 het volgende:
Daar gaat je besparing dan, @:FlyingFish Heb je geen vaste lijn meer? Ik nog wel, alleen geen telefoon want dies stuk![]()
Waar gaan jullie heen?
Straks oliebollen en appelbeignets halen, nog wat dingen én Harry Potter 7 en 8 kijken. How?Tis traditie om op oudejaarsavond HP 8 af te kijken...
Kost idd véél tijd om ze te kijken, sommige ruim 2 uur per film. Maar het blijft leukquote:Op dinsdag 31 december 2024 08:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb van mijn broer op 1e Kerstdag zijn code van HBO gekregen om weer een keer alle HP-films te kijken. Alleen nog absoluut niet aan toegekomen
Ik denk dat voor c het vooral een issue gaat zijn om met een jas aan te zwemmen en die dan te moeten uittrekken en op de kant slingeren... Ik zie prul dat niet doen en ik geloof ook niet dat het zin heeft om dat tien weken ofzo te doen, een diploma te halen en het dan nooit meer te oefenen.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:52 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Kost idd véél tijd om ze te kijken, sommige ruim 2 uur per film. Maar het blijft leuk![]()
Yay @:Tink89, afzwemmenB gaat trouwens een stuk sneller. C daarentegen... Als een koprol een no go is, dan
Oeh, dat wordt lastig dan. Bij zoon had ik het na de 13e C les wel gehad. Besproken en toen besloten om hem een C certificaat te laten halen, dus zonder koprol.quote:Op dinsdag 31 december 2024 08:56 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor c het vooral een issue gaat zijn om met een jas aan te zwemmen en die dan te moeten uittrekken en op de kant slingeren... Ik zie prul dat niet doen en ik geloof ook niet dat het zin heeft om dat tien weken ofzo te doen, een diploma te halen en het dan nooit meer te oefenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |