Ja dit is het met zekerheid.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk eerder de Tribute-band die dat SBS-programma hebben gewonnen
die is ook mooierquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Night Fever is al geweest zie ik ineens
Die stond altijd veel hoger dan deze.
Beste serie van dit jaar die ik heb gezienquote:
Tja, zonder te kijken gok ik dat Beegees doorgaans aardig gaat wegzakken de komende jaren, behalve Staying Alive dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Night Fever is al geweest zie ik ineens
Die stond altijd veel hoger dan deze.
Sopranos voor mij welquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:37 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Beste serie van dit jaar die ik heb gezien
Bijna alles gestegen dit jaar, Tragedy staat zelfs boven Stayin' Alive. Vind ik overigens primaquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, zonder te kijken gok ik dat Beegees doorgaans aardig gaat wegzakken de komende jaren, behalve Staying Alive dan waarschijnlijk
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, zonder te kijken gok ik dat Beegees doorgaans aardig gaat wegzakken de komende jaren, behalve Staying Alive dan waarschijnlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eigenlijk gewoon op de laatste dagquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze hoort natuurlijk minstens 30 december te halen
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Bijna alles gestegen dit jaar, Tragedy staat zelfs boven Stayin' Alive. Vind ik overigens prima
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]Jemig, had ik echt niet verwacht. Vraag me af hoe dat zo komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
tribute bandquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Jemig, had ik echt niet verwacht. Vraag me af hoe dat zo komt.
TV blijft desondanks uit.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:37 schreef TheVulture het volgende:
Desiree gaat weer een gek momentje doen
Geen spoilers wordt wel lastig bij Dont' Stop Believing in de lijstquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sopranos voor mij wel(ben nog bij seizoen 4 dus geen spoilers svp)
reeds besproken ookquote:
Da's buiten het nummer waar ik de naam van heb gestolen een moeilijke vraagquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie nog nummers waarvan de afkorting je naam is?
Op zich mee eens, maar is bijna altijd de tiebreaker bij de quizzen die we spelen in (Zeeuws-)Vlaanderenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Meeste punten in een specifieke ronde vind ik een vrij laffe tiebreaker.
Stel dan gewoon nog een benaderingsvraag ofzo.
Ik waardeer de waarschuwingquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen spoilers wordt wel lastig bij Dont' Stop Believing in de lijst
Zeeuws-Vlaanderenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar is bijna altijd de tiebreaker bij de quizzen die we spelen in (Zeeuws-)Vlaanderen
Ronde 1 was een Rad van Fortuijn-tafelronde waarop we 20/20 scoorden
welke naam?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
Ging allemaal over Pim?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:39 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Op zich mee eens, maar is bijna altijd de tiebreaker bij de quizzen die we spelen in (Zeeuws-)Vlaanderen
Ronde 1 was een Rad van Fortuijn-tafelronde waarop we 20/20 scoorden
De voornaam of de initialen?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Dagoduck het volgende:
Oh mijn naam op de zoom is nog steeds "Lars (Like a Rolling Stone)"
Nice.
Oh op die fiets. Daar is mijn naam te lang voorquote:
Alles goed verder op de hockeyvereniging?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Daar is mijn naam te lang voor
Dit voelt als een heel ingewikkeld raadsel.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:38 schreef Dagoduck het volgende:
Joh, de reden dat ze afgezien van staing alive nog zo hoog staan is ws vw een gode bekeken docu of wat influencers die ze op YT of een talentenjacht nagedaan hebben of voor een sountrack van een film gebruikt zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
na een paar rum zekerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit voelt als een heel ingewikkeld raadsel.
Nee joh, hij had gewoon mazzel en wrijft het er nu 8 minuten lang bij ons in.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit voelt als een heel ingewikkeld raadsel.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alles goed verder op de hockeyvereniging?
100%quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee joh, hij had gewoon mazzel en wrijft het er nu 8 minuten lang bij ons in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |