Everybody is changing and i do feel the same?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Om een of andere reden irriteert het me altijd hoe de piano zo constant doorpingelt in dit nummer
zeker top 3.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk vind ik Paul Rabbering gewoon de fijnste DJ heb ik besloten
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:24 schreef ShinyStar het volgende:
Zo, ik ga even achter de PC weg en nog even op mijn bank chillen. Zaterdag rond 18 uur ben ik weer. Later mensen!
LEONARD BERNSTEINquote:
Precies, die houdt zich gewoon aan het format zonder rare fratsen... de rest heeft allemaal wel op de een of andere manier dat ze zichzelf ook even willen laten zienquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Prima keuze hoor. Naar mijn mening mag een DJ wel wat beknopter zijn en er minder een eigen show van maken. Paul doet niet te veel en dat is prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
quote:I won't say anything because no one ever listens to me anyway. I might as well be a Leonard Cohen record.
Niet z’n beste, maar de Inkelaar (niet Kevin) vind ik minder. En dance me to the end of love vind ik ook niet veel aanquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:25 schreef DecoAoreste het volgende:
Vind dit denk ik de minste van Job Cohen.
quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:25 schreef Isorden het volgende:
Cohen God
Izhar staat er niet in dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Die laatste klinkt als een Sterren.nl nummerquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet z’n beste, maar de Inkelaar (niet Kevin) vind ik minder. En dance me to the end of love vind ik ook niet veel aan
Oei.quote:
Die gesprekken met Willem van Hanegem zijn topcabaretquote:
Morgen komt m'n zus met een nieuwe fles gelukkigquote:
Ben ik eigenlijk de enige hier die dit allemaal nuchter beleeft?quote:
Langs elkaar praten voor gevorderdenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die gesprekken met Willem van Hanegem zijn topcabaret
Nee hoor, ik drink ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige hier die dit allemaal nuchter beleeft?
nuchter? wa i da?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen druppel op momenteelquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier ook immer nuchter!quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet alles was vroeger beter, maar teamnamen toch zeker welquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 10 rondes een gelijke stand tussen de nummer 1 en 2. 415 punten gelijk
De Buis van Eustachius wint de tiebreaker (meeste punten in ronde 1) en mag zich dus de officiële winnaar van de 10e Heikantse Popquiz noemen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eén van de weinigen. Ik maak het overigens momenteel niet te bont.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meeste punten in een specifieke ronde vind ik een vrij laffe tiebreaker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Buis van Eustachius wint de tiebreaker (meeste punten in ronde 1) en mag zich dus de officiële winnaar van de 10e Heikantse Popquiz noemen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog bijna de winst weggegeven?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |