Oei.quote:
Die gesprekken met Willem van Hanegem zijn topcabaretquote:
Morgen komt m'n zus met een nieuwe fles gelukkigquote:
Ben ik eigenlijk de enige hier die dit allemaal nuchter beleeft?quote:
Langs elkaar praten voor gevorderdenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Die gesprekken met Willem van Hanegem zijn topcabaret
Nee hoor, ik drink ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ben ik eigenlijk de enige hier die dit allemaal nuchter beleeft?
nuchter? wa i da?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen druppel op momenteelquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hier ook immer nuchter!quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Niet alles was vroeger beter, maar teamnamen toch zeker welquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na 10 rondes een gelijke stand tussen de nummer 1 en 2. 415 punten gelijk
De Buis van Eustachius wint de tiebreaker (meeste punten in ronde 1) en mag zich dus de officiële winnaar van de 10e Heikantse Popquiz noemen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eén van de weinigen. Ik maak het overigens momenteel niet te bont.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Meeste punten in een specifieke ronde vind ik een vrij laffe tiebreaker.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Buis van Eustachius wint de tiebreaker (meeste punten in ronde 1) en mag zich dus de officiële winnaar van de 10e Heikantse Popquiz noemen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog bijna de winst weggegeven?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |