De meubels volgen over een maand?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even naar de slaapkamer verhuizen.
Ik maar 1x: Pinkpop 2012. Volgende keer dat ze in de buurt zijn moeten we het echt even een keer goed fixen.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Keane staat wel hoog op mijn verlanglijstje om nog eens live te zien, helaas al een paar keer achter het net gevist met tickets kopen
Dit voorjaar waren ze er weer, maar toen was ik er ook te laat bijquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Keane staat wel hoog op mijn verlanglijstje om nog eens live te zien, helaas al een paar keer achter het net gevist met tickets kopen
Hij heeft pas een halve dag de sleutel, alles op zijn tijd.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De meubels volgen over een maand?
Bingo!quote:
Gewoon een heel leger aan computers aanslingeren ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:21 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Ik maar 1x: Pinkpop 2012. Volgende keer dat ze in de buurt zijn moeten we het echt even een keer goed fixen.
Krijgen we op oudjaarsdag nog een keer bij Kwienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Prima keuze hoor. Naar mijn mening mag een DJ wel wat beknopter zijn en er minder een eigen show van maken. Paul doet niet te veel en dat is prima.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:23 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk vind ik Paul Rabbering gewoon de fijnste DJ heb ik besloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |