Ik ben ook wel een beetje inconsistent af en toe.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
@:Mthebassman die smoejes zoekt.
of gewoon dat je beter 2x kwaliteit dan 15x kwantiteit kan hebben.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me toch wel een gecoördineerde stemclubactie als je met twee nummers achter elkaar uitkomt
Serieus antwoord, gaat om iemand die chronisch ziek is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Serieuze vraag, hoe wordt je als mens bedshaped?
Je kan toch hierna gewoon stoppen met luisteren?quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom is dit niet de hoogste Keane
wansmaak Nederlandquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat dacht je van een ernstige ziektequote:Op zaterdag 28 december 2024 00:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Serieuze vraag, hoe wordt je als mens bedshaped?
Keane staat wel hoog op mijn verlanglijstje om nog eens live te zien, helaas al een paar keer achter het net gevist met tickets kopenquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Net voordat de coronaellende begon, Keane nog live gezien in de Afas, daar was dit wel een magisch momentje, hoor
Zie net dat filmpje, maar wtfquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Mensen doodrijden tijdens het streamen. Het was een hele flauwe duster-referentie waar ik nu al spijt van heb.
Ah, da's wel een logische context ja.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Serieus antwoord, gaat om iemand die chronisch ziek is.
omdat de helft van de stemmers ws niet weet waat de titel is.quote:Op zaterdag 28 december 2024 00:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sovereign Light Caféquote:Op zaterdag 28 december 2024 00:20 schreef MTheBassman het volgende:
Everybody's Changing vind ik wel de fijnste in de lijst denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |