Jammer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Is al lang geen rock festival meer. Ondanks de naam
Ik snap deze sowieso niet zo vergeleken met de rest van het oeuvre.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind Vampire wel echt 3 klassen beter dan deze
Scheelt gevoelsmatig een paar secondenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk duurt het volgende nummer wat minder lang.
Ikzelf trouwens ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mart Smeets ook toch
En @:pedaalemmerzak natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing But Thieves is top maar zou ik zeker niet scharen onder hard rockquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De harde rockbands zijn dan ook steeds meer aan prostaatklachten onderhevig en er komt weinig bij vanuit die hoek die headlinerwaardig zijn. Behalve Nothing But Thieves
17! Duh.quote:
Mja maar ook als je gaat kijken naar meeste grote metal festivals, heb het idee dat die voor 95% dezelfde lineup hebben, die ook nog eens voor 85% hetzelfde is als het voorgaande jaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De harde rockbands zijn dan ook steeds meer aan prostaatklachten onderhevig en er komt weinig bij vanuit die hoek die headlinerwaardig zijn. Behalve Nothing But Thieves
Na dit nummer (over een minuut of 20 dus).quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben intussen wel toe aan potten en pannen.
Nee, 17 minuten.quote:
71 minutenquote:
17.quote:
op welke plek staat Joke?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zijn er eigenlijk Orgel Joke gifs?
De naam is uiteindelijk 'The Mamas & the Tapas' geworden. Helaas slechts vierde geworden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:55 schreef Berkery het volgende:
Ik heb morgen een top 2000 quiz met eten erbij, ze noemen het Tapas 2000.
Nu nog een teamnaam verzinnen.
Al besproken.quote:
3.5568743e+14 minuten is wel heel langquote:
Wacken, Hellfest, Sweden Rock, Graspop etc doen het nog prima hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee geen hard rock maar toch wel gewoon in het rock-vakje....quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nothing But Thieves is top maar zou ik zeker niet scharen onder hard rock
Haha, grapjas.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hete teek: De single knip van dit nummer is geweldig, de albumversie te langdradig.
Geldt ook voor Gaddaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:20 schreef ShinyStar het volgende:
Beste nummer uit de Top 2000 met 'Vida' in de naam.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
3.5568743e+14 minuten is wel heel lang
Eens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hete teek: De single knip van dit nummer is geweldig, de albumversie te langdradig.
Dat is geen hete teek. Dat is nagenoeg consensus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echoes van Pink Floyd erbijquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef alopio het volgende:
Blokje met dit, Telegraph Road en Tubular Bells genot
Engklein.quote:
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
+1quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, je houdt ervan of je houdt er niet van. Het is alles of niets.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is geen hete teek. Dat is nagenoeg consensus.
Ik heb het al eens gehad over de ideale lengte, zoals ik dit nummer heb leren kennen; met drumsolo, maar zonder de orgelsoloquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel mee eens jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heb je dan wel genoeg aan een uur?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Echoes van Pink Floyd erbij
Ja, meest iconische stukje er af knippen maakt het geweldigquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen om 08:00 Tubular Bells genot. Ik zet de wekkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan in die tijd bijna een aflevering kijken van de serie die ik kijk.
30 cm, oh wacht...quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gehad over de ideale lengte
Hadden we het idd over in aanloop naar dit jaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gehad over de ideale lengte, zoals ik dit nummer heb leren kennen; met drumsolo, maar zonder de orgelsolo
Pak dan Smack My Bitch Up ook nog even meequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Morgen om 08:00 Tubular Bells genot. Ik zet de wekken
(Om te werken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |