SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen #1
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
NEGENTJES:
Bekijk deze YouTube-video
Gifjes:![]()
#19quote:
Hij zal wel een moeder hebben toch?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een mevrouw Wattimena?
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:48 schreef Coco het volgende: [..] [ afbeelding ] Hier komt poep uit.
Nee dit kan nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dit soort dingen. Ik had een keer een bbq. Ik aangeboden nog het en ander te maken en lekker mee te nemen. Krijg ik achteraf een tikkie (zonder waarschuwing). Waarom nodig je me dan uit? Het was niet alsof we samen hadden besloten te BBQ’en.
Gewoon klap in dr nek gevenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc. Kap gewoon even oke?
Het bad moest warmer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc. Kap gewoon even oke?
Misschien als Poepzor een ban pakt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaan we het record van 200 topics nog halen?
Waarom zeikt je vrouw als je een harde hebt? Neukt ze zelf buiten de deur ofzo dat ze er geen zin in heeft. Vuile slet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Koekoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zeikt je vrouw als je een harde hebt? Neukt ze zelf buiten de deur ofzo dat ze er geen zin in heeft. Vuile slet.
Je vrouw viesmad als je een harde hebt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc.
Kap gewoon even oke?
Is dit je eerste keer hier?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wattimena ook weer zo'n mentaal zwakke Nederlander.
Moet weer eens een paar nieuwe maken. Dat beest is inmiddels stokoud.quote:
Ik sta volledig achter Anneloosquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je vrouw viesmad als je een harde hebt?sterkte
Heeft hij recentelijk per abuis opgegeten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een mevrouw Wattimena?
Mijn respect voor jou is compleet weg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zeikt je vrouw als je een harde hebt? Neukt ze zelf buiten de deur ofzo dat ze er geen zin in heeft. Vuile slet.
Waarom praat je zo over je vrouw?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Moet weer eens een paar nieuwe maken. Dat beest is inmiddels stokoud.
Duitse club die een facking nlse darter als eregast heeft en m succes gaat wensen voor een wedstrijd. Tis echt treurig gesteld met het duitse dartenquote:
Het is jaren een hel kan ik je vertellen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:53 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Je vrouw viesmad als je een harde hebt?sterkte
Dan zal ze wel genomen worden onder werktijdquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is jaren een hel kan ik je vertellen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Heb je geen kelder?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Niet bij Jermaine want die had een paar jaar geleden nog een andere achternaam genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat bij een Wattimena in de klas, komt wel dichtbij zo.
Lekker maatquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]Je moet het wel samen leuk maken natuurlijk..
Ze mogen lekker hun gang gaan, ik doe het al tijden niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zal ze wel genomen worden onder werktijd
Komt ie eindelijk weer eens omhoog, is het wéér niet goed?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc.
Kap gewoon even oke?
Tates?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet bij Jermaine want die had een paar jaar geleden nog een andere achternaam genot
Nee, ze was een stuk lekkerder ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet bij Jermaine want die had een paar jaar geleden nog een andere achternaam genot
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ze mogen lekker hun gang gaan, ik doe het al tijden niet meer.
Op naar R&P!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het bad wordt opgewarmquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kap gewoon even oke?
Shit gozer is ook voor Ajax. Maar als Ajax tegen Dortmund zou voetballen is hij opeens geen Dortmund fan meer. Alleen mindere mensen supporteren meerdere clubs actief. Schijnheilig gedoe.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan met Wattimenaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Hardeman is zijn echte achternaam
Moet wel lachen om de quote onderaan je postsquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
eerlijk zeggen: Wie zit er nog te wachten op Hump - Kenny?
Ik niet, na deze partij exit voor vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Om die treinkapers te eren. Zijn oma ofzo geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan met Wattimena
Hij zal wel gepest zijn met hardeman, lachu.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan met Wattimena
Luke gaat Kenny humpenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan nog even het dekbed Humpen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik niet, na deze partij exit voor vandaag.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Kap gewoon even oke?
Stukje Chinaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die sla ik over. Squid Game S2 wacht.
Ik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie zit er nog te wachten op Hump - Kenny?
"Jouw adem is niet te......" Hihahoquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij zal wel gepest zijn met hardeman, lachu.
en uiteindelijk toch te verliezen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:00 schreef Zorro het volgende:
Waarom komt iedereen vandaag enorm achter om dan ineens alles te gaan raken?
Ja dat is dan weer hoopvol voor deze wedstrijd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en uiteindelijk toch te verliezen?
Alleen Woodhouse won
Stukje identiteitscrisis.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Om die treinkapers te eren. Zijn oma ofzo geloof ik
Zijn we er toch weer ingetuindquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:02 schreef Poepz0r het volgende:
Wright hoest nog amper. Wat een toneelspeler
Valt niet mee he, ademenquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
Godverdomme heel mn trui weer onder de chips
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
Godverdomme heel mn trui weer onder de chips
Tijd voor wat relatietherapie want dit zou niet het geval moeten zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Mad.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Weg met deze clown.
Kun je beter dope slikken als het allemaal toch onzin is
Waarom toch zo zuur Flesquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Weg met deze clown.
Kun je beter dope slikken als het allemaal toch onzin is
CovidClown is zowaar te pruimen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
Er moet gezegd, Wright gooit een boel belangrijke finishes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Vertel jij me maar wat ik hier anders van moet denken?quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:06 schreef TweedeKlum het volgende:
Hoe noem je een depressieve Djurmeen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waarom windt het je zo op?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel jij me maar wat ik hier anders van moet denken?
Wat zegt ie?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:07 schreef Wertha het volgende:
Zjak met zijn domme gelul. Zit compleet voor schut.
Oh dat valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:07 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Maar waarom windt het je zo op?
Ja wat wil je horen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tijd voor wat relatietherapie want dit zou niet het geval moeten zijn
Wees blij dat Djurmeen er uit ligtquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou echt, serieus.
Zeg het me. Wat moet ik hier van vinden dan?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:09 schreef Wertha het volgende:
Nu weer effe snel hoesten. Act.
En weer een vlaggetje weg.
Echt hequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:09 schreef fetX het volgende:
Eruit gegooid worden door een niet fitte Wright
Lekker in bedje gaan liggen joh.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou echt, serieus.
Zeg het me. Wat moet ik hier van vinden dan?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wees blij dat Djurmeen er uit ligt
Nee dan word ik hier ook uitgelachen. Nu nog ff gauw Humphries - Kenny. gaat geen 7setter worden tochquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Lekker in bedje gaan liggen joh.
B acteurquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:11 schreef Rnie het volgende:
Overdreven gedoe van Wright tijdens het interview
Fijn dat je blijft tot het eind makkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dan word ik hier ook uitgelachen. Nu nog ff gauw Humphries - Kenny. gaat geen 7setter worden toch
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ziek zijn is geen excuus
Sneer naar Vincent en MVG
Giessen overdrijft een beetje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Bolle Giessen kan het niet bevatten
Ja maar serieus. Dit is toch raar? Wright die half dood het podium op komt zo van "als ik verlies ligt het daar aanquote:
Gilding en Dolan zitten er nog in! Die zijn van de vorige golf.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:13 schreef Nober het volgende:
Edhouse, De Decker, Wattimena
Alle groten der aarden eruit. Nu ligt alles weer open.
White, Claytonquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gilding en Dolan zitten er nog in! Die zijn van de vorige golf.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ziek zijn is geen excuus
Sneer naar Vincent en MVG
Stukje maagverkleiningquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Bolle Giessen kan het niet bevatten
MVG kan toch wel een afspraak maken voor hem?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:15 schreef Poepz0r het volgende:
Humphries geen tandarts aanwezig allen
Eerlijk is eerlijk. Dit was een volwassen interview van hem.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:13 schreef Doevelaer het volgende:
Jermaine deed dit interview een stuk beter dan de vorige keer dat hij verloor op het WK
Oh Yannick hou je walgelijke godverdomme bek dicht of ik niet hem dicht.quote:
Correctquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
Mensur kan zn tourkaart theoretisch ook nog kwijtraken?
Zeer binnenkort op de IC.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wright gaat de volgende wedstrijd niet eens halen.
zijn we in dit stadium van het WK nog met tourcards bezig ja?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:17 schreef Doevelaer het volgende:
Mensur kan zn tourkaart theoretisch ook nog kwijtraken?
Yannick is wat mij betreft 208 botten in 6 plankjes.quote:
Hebben we er zoveel ja?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yannick is wat mij betreft 208 botten in 6 plankjes.
Tourkaart kwijt? @Doevelaerquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
Wright gaat de volgende wedstrijd niet eens halen.
Lekker bezig Flash.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sow koekoekquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:21 schreef fetX het volgende:
Het enige goede aan Kenny is zijn opkomstnummer.
Verder mag hij dood neervallen.
Pak 'm Fles!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het lag niet aan hemquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef Szura het volgende:
Weer present @:poepz0r
Iets gemist aan die vetzak behalve dat ie pick m verneukt?
Wright was belachelijk goed terwijl hij ziek wasquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef Szura het volgende:
Ziek goedquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wright was belachelijk goed terwijl hij ziek was
Niet kunnen winnen van Wright die terminaal isquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef Szura het volgende:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Painter kwam hier toch altijd mee op?
Kloptquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Painter kwam hier toch altijd mee op?
Zeg dat tegen Raybar180quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom stelen ze elkaars nummer. Verzin zelf eens wat cracktand
In een tijdperk dat hij geen tegenstand had. Die 20 van Humphries zijn meer waard dan al die MVG kut bekertjes.quote:
Verloren van een covid-terminale Wright.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:22 schreef Szura het volgende:
Geen tegenstand; Lewis, Taylor, Raya ok hans dankje!quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
In een tijdperk dat hij geen tegenstand had. Die 20 van Humphries zijn meer waard dan al die MVG kut bekertjes.
Niemand neemt de bdo serieus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor minder dan mvg geloof ik bij de pdc
Lewis en Rayaquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen tegenstand; Lewis, Taylor, Raya ok hans dankje!
Anderson ook al, wade etcquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lewis en RayaEn Taylor gooide met z’n verkeerde hand zo vlak voor z’n pensioen.
Stukje voorworpquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een kutworp nogmaals van Kenny
Ja de PDC bestond nog niequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor minder dan mvg geloof ik bij de pdc
Smiss ook. Wade doet al mokerlang mee trouwens bohquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu begin je ongeloofwaardig te worden.
Daar is nog een leuk gifje van waar ie achterloopt door de deur.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smiss ook. Wade doet al mokerlang mee trouwens boh
Kort verhaal: Nee.quote:
Wade fart is ook genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar is nog een leuk gifje van waar ie achterloopt door de deur.
Doe maar het lange verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kort verhaal: Nee.
Lang verhaal: er is een connectie te vinden tussen mijn hobby en Taylor Swift, maar dat kan best een lang verhal worden. Laten we het eenvoudig houden voor nu
Taylor heeft al best wat gewonnen voordat de PDC bestond. Dat weet je wel toch.quote:
Dat ik het met je eens bent, want die bdo titels kan je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen danIk zeg Taylor heeft bij de pdc minder titels dan mvg
Ja maar daar had ik het niet over ouwe pik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Taylor heeft al best wat gewonnen voordat de PDC bestond. Dat weet je wel toch.
Nouja BDO was vroeger qua niveau gelijk en soms hoger dan de pdc. Logisch meeste toppers speelde bij de bdoquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ik het met je eens bent, want die bdo titels kan je niet serieus nemen.
Oh waarover dan wel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar daar had ik het niet over ouwe pik.
Veld is veel breder nu.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja BDO was vroeger qua niveau gelijk en soms hoger dan de pdc. Logisch meeste toppers speelde bij de bdo
Dat Taylor minder pdc titels heeft dan mvg en Taylor heeft langer pdc gegooid dan mvg tot nu toequote:
Was natuurlijk wel een megalomane gekquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Prime Taylor had al die mentaal zwakke kneusjes opgerold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |