Ja de PDC bestond nog niequote:Op vrijdag 27 december 2024 23:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Taylor minder dan mvg geloof ik bij de pdc
Smiss ook. Wade doet al mokerlang mee trouwens bohquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu begin je ongeloofwaardig te worden.
Daar is nog een leuk gifje van waar ie achterloopt door de deur.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Smiss ook. Wade doet al mokerlang mee trouwens boh
Kort verhaal: Nee.quote:
Wade fart is ook genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar is nog een leuk gifje van waar ie achterloopt door de deur.
Doe maar het lange verhaalquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kort verhaal: Nee.
Lang verhaal: er is een connectie te vinden tussen mijn hobby en Taylor Swift, maar dat kan best een lang verhal worden. Laten we het eenvoudig houden voor nu
Taylor heeft al best wat gewonnen voordat de PDC bestond. Dat weet je wel toch.quote:
Dat ik het met je eens bent, want die bdo titels kan je niet serieus nemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat wil je nu zeggen danIk zeg Taylor heeft bij de pdc minder titels dan mvg
Ja maar daar had ik het niet over ouwe pik.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Taylor heeft al best wat gewonnen voordat de PDC bestond. Dat weet je wel toch.
Nouja BDO was vroeger qua niveau gelijk en soms hoger dan de pdc. Logisch meeste toppers speelde bij de bdoquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat ik het met je eens bent, want die bdo titels kan je niet serieus nemen.
Oh waarover dan wel?quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja maar daar had ik het niet over ouwe pik.
Veld is veel breder nu.quote:Op vrijdag 27 december 2024 23:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja BDO was vroeger qua niveau gelijk en soms hoger dan de pdc. Logisch meeste toppers speelde bij de bdo
Dat Taylor minder pdc titels heeft dan mvg en Taylor heeft langer pdc gegooid dan mvg tot nu toequote:
Was natuurlijk wel een megalomane gekquote:Op vrijdag 27 december 2024 23:33 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Prime Taylor had al die mentaal zwakke kneusjes opgerold
Bekijk deze YouTube-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |