Heb je geen kelder?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het is jaren een hel kan ik je vertellen.
Niet bij Jermaine want die had een paar jaar geleden nog een andere achternaam genotquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zat bij een Wattimena in de klas, komt wel dichtbij zo.
Lekker maatquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Anneloos het volgende:
[..]Je moet het wel samen leuk maken natuurlijk..
Ze mogen lekker hun gang gaan, ik doe het al tijden niet meer.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zal ze wel genomen worden onder werktijd
Komt ie eindelijk weer eens omhoog, is het wéér niet goed?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc.
Kap gewoon even oke?
Tates?quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet bij Jermaine want die had een paar jaar geleden nog een andere achternaam genot
Nee, ze was een stuk lekkerder ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet bij Jermaine want die had een paar jaar geleden nog een andere achternaam genot
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ze mogen lekker hun gang gaan, ik doe het al tijden niet meer.
Op naar R&P!quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Het bad wordt opgewarmquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat zijn dit allemaal voor geile plaatjes joh? Lig ik weer met een harde op de bank, vrouw zeiken etc.
Kap gewoon even oke?
Shit gozer is ook voor Ajax. Maar als Ajax tegen Dortmund zou voetballen is hij opeens geen Dortmund fan meer. Alleen mindere mensen supporteren meerdere clubs actief. Schijnheilig gedoe.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom zeikt je vrouw als je een harde hebt? Neukt ze zelf buiten de deur ofzo dat ze er geen zin in heeft. Vuile slet.
Waarom speelt hij dan met Wattimenaquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee Hardeman is zijn echte achternaam
Moet wel lachen om de quote onderaan je postsquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:56 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
eerlijk zeggen: Wie zit er nog te wachten op Hump - Kenny?
Ik niet, na deze partij exit voor vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Om die treinkapers te eren. Zijn oma ofzo geloof ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan met Wattimena
Hij zal wel gepest zijn met hardeman, lachu.quote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waarom speelt hij dan met Wattimena
Luke gaat Kenny humpenquote:Op vrijdag 27 december 2024 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |