In de sjoemelsoftware van treinenbouwer Newag zat ook zo'n stomme fout.quote:
Valt me wel op hoe laat NS vandaag pas opstart: eerste IC vanuit Enschede rijdt pas om 9:45 ipv 7:45quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:12 schreef Ireyon het volgende:
jeetje wat zijn jullie er vroeg bij deze ochtend![]()
Behalve in Heerlen. Daar reed één IC al om 07:49. Waarna die trein blijkbaar een kleine twee uur in Sittard bleef overstaan. De volgende IC in Heerlen vertrok ook pas twee uur later. Ik heb werkelijk geen idee welke gedachte achter die rit steekt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:22 schreef dennistd het volgende:
[..]
Valt me wel op hoe laat NS vandaag pas opstart: eerste IC vanuit Enschede rijdt pas om 9:45 ipv 7:45
Ik heb het even uitgetekend op basis van sporenplan.nl:quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:03 schreef greavy het volgende:
Je hebt gelijk, hij had tussen Zuid en Stadion al moeten doorwisselen, maar is daar via spoor HE ipv doorwisselen doorgegaan via HF-HG en dan via wissel 903 naar de HSL.
In het logboek zie ik iets staan dat hij via spoor YSM en CG-BE (links door de tunnelbak) had gemoeten, dus de logische rijweg had dan HE-via perron Stadion en 261 naar YSM geweest.
Extra ontsnappingskans.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Eix het volgende:
[..]
Behalve in Heerlen. Daar reed één IC al om 07:49. Waarna die trein blijkbaar een kleine twee uur in Sittard bleef overstaan. De volgende IC in Heerlen vertrok ook pas twee uur later. Ik heb werkelijk geen idee welke gedachte achter die rit steekt.![]()
Zie: https://treinposities.nl/ritinfo/20250101/3928
Jij maakt nooit fouten begrijp ik?quote:Op dinsdag 31 december 2024 14:46 schreef greavy het volgende:
Spoor is weer vrij, trein is weggesleept. De dienstdoende TRDL zal wel even wat uit mogen leggen
Ik maak ook fouten, dat doet iedereen. Ik wil ook niet zeggen dat die fout van de planregel bij de TRDL lag, dat kan een DVL of de PLC zijn.quote:
Ja, moet het nog wat finetunen enzo. Botlek zit je met TijdRuimteSloten, dus daarom had ik elk gebied een eigen kleurtje gegeven. Maar oa 2x geel is wel verwarrend, maar dat is voor ons op de aansturing wel duidelijk.quote:Op donderdag 2 januari 2025 00:14 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Leuk! Legenda is ietwat verwarrend zo.
De bus vertrekt 20 minuten eerder uit Groningen vanwege mogelijke grenscontrolesquote:Op zondag 5 januari 2025 19:22 schreef Socios het volgende:
Waarom doet de rechtstreekse bus van Groningen naar Leer (D) er véél langer over dan van Leer (D) naar Groningen?
En andersom laten we "ze" gewoon binnen zodat ze rechtstreeks naar Ter Apel kunnen?quote:Op zondag 5 januari 2025 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De bus vertrekt 20 minuten eerder uit Groningen vanwege mogelijke grenscontroles
Ze reizen daar voornamelijk via Zwolle - Emmen. Die last staat ook wel bekend als overlastlijnquote:Op maandag 6 januari 2025 20:20 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En andersom laten we "ze" gewoon binnen zodat ze rechtstreeks naar Ter Apel kunnen?
Die moet tegen de draaiing van de aarde inquote:Op zondag 5 januari 2025 19:22 schreef Socios het volgende:
Waarom doet de rechtstreekse bus van Groningen naar Leer (D) er véél langer over dan van Leer (D) naar Groningen?
De aarde is rond. Als een pannekoek.quote:Op woensdag 8 januari 2025 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die moet tegen de draaiing van de aarde in
Als dat zo was, hadden katten er allang vanalles afgetyftquote:Op woensdag 8 januari 2025 23:44 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De aarde is rond. Als een pannekoek.
DB heeft inderdaad de oude reisplanner, die op reiseauskunft.bahn.de te vinden was, offline gehaald. Dat is lang geleden al in gang gezet met de vernieuwing van bahn.de en DB Navigator.quote:Op donderdag 9 januari 2025 12:04 schreef b2py het volgende:
Ik lees op het sociale platform van Elmo dat DB stopt met Hafas? Jullie iets meer info?
DM is onderwegquote:Op donderdag 9 januari 2025 17:08 schreef Spablauw214 het volgende:
Even in het kader van #dtv. Is er hier toevallig nog iemand met een ongebruikte code voor een meereiskaart uit de Wintercity? Ik was te laat met activeren en nu kan ik geen code meer genereren
Het is een relaxte manier van reizen. Ik vond in de 2e klas het comfort wel minder dan in wat voorheen de Thalys was.quote:Op donderdag 9 januari 2025 18:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Volgende week een rit met de Eurostar. Ik begrijp dat deze trein evengoed vanaf Amsterdam Centraal vertrekt. We zullen uit voorzorg wat eerder op Amsterdam Centraal zijn zodat er tijd is voor douane-handelingen.
Ben wel benieuwd naar de Siemens Velaro e320
Achja, Thalys is tegenwoordig Eurostar. Materieelvoorspelling is niet altijd waarheidsgetrouw.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:03 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Het is een relaxte manier van reizen. Ik vond in de 2e klas het comfort wel minder dan in wat voorheen de Thalys was.
Ik weet niet of er PBKA wordt ingezet tussen Amsterdam en Londen. Volgens mij rijdt daar alleen maar Velaro. Maar als je in Brussel moet overstappen is het inderdaad afwachten, daar rijden nog wel een paar oudere stellen.quote:Op donderdag 9 januari 2025 19:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Achja, Thalys is tegenwoordig Eurostar. Materieelvoorspelling is niet altijd waarheidsgetrouw.
Misschien zitten we wel in een omgestickerde Thalys.
Nee een Parijs, Brussel, Keulen, Amsterdam stel heeft geen toelating in Engelandquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:18 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik weet niet of er PBKA wordt ingezet tussen Amsterdam en Londen. Volgens mij rijdt daar alleen maar Velaro. Maar als je in Brussel moet overstappen is het inderdaad afwachten, daar rijden nog wel een paar oudere stellen.
Nooit geweten dat PBKA daar voor stond johquote:Op donderdag 9 januari 2025 21:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee een Parijs, Brussel, Keulen, Amsterdam stel heeft geen toelating in Engeland
Deze klopt niet. Terminal 70 en 80 omdraaien. En tussen splitsing Theemsweg en omloopsporen is T60, omloopsporen, Bertschi is T80quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:43 schreef greavy het volgende:
Voor ons op de aansturing was ik een soort van "lijnkaart" voor de havenspoorlijn aan het maken, met de aansluitingen. Dit is een vrijwel gereed zijnde versie, voor wie interesse heeft.
[ afbeelding ]
Had natuurlijk RRReservetrein moeten zijnquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:25 schreef dennistd het volgende:
Plan V in RRReis-kleurstelling
[ afbeelding ]
Leuke fotoshopquote:Op zaterdag 11 januari 2025 16:25 schreef dennistd het volgende:
Plan V in RRReis-kleurstelling
[ afbeelding ]
Zelfde spelfout als op de bussen in Twentequote:Op zaterdag 11 januari 2025 17:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Joekel van een spelfout erop natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |