Oh, het pad in NL is ook de reden dat de aansluiting in Rheine nu ruk is?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:39 schreef dennistd het volgende:
Dat zal lastig worden gezien het beschikbare pad in Nederland vrees ik...
Wie wil er naar Mönchengladbach?quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik zou liever de IC Den Haag - Eindhoven - Mönchengladbach terugzien.
Dan ga jij toch lekker nietquote:
Ik wil een IC van Den Helder naar Emmerich ipv Den Helder-Nijmegen. Zonder overstap boodschappen doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En ik zou liever de IC Den Haag - Eindhoven - Mönchengladbach terugzien.
Vertrekt vanaf Groesbeek tegenwoordigquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:00 schreef Janneke141 het volgende:
Ik zou al blij zijn met een stoptrein van Nijmegen naar Kleve
Robuustheid van de dienstregelingquote:Op woensdag 5 februari 2025 13:47 schreef Socios het volgende:
Waarom al die moeite om een flauwe bocht bij Hoogeveen aan te leggen om vervolgens de tijdwinst teniet te doen met een langere stop te Zwolle?
Volgens mij wel. Afgelopen zomer de draisine nog in werking gezien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 22:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan er nog wel gefietst worden over dat stuk spoor?
https://www.gezinopreis.nl/fietstrein-groesbeek-kranenburg-kleve/
zou ik graag eens willen doen, in de zomer.
Wat dacht je van die zeven keer per dag Amsterdam - Keulen verdichten naar 14 a 16 keer per dag..quote:Op maandag 3 februari 2025 09:34 schreef derLudolf het volgende:
Wat wil men met ICNG-D dan. Met een veredelde sprinter naar Berlijn moet je niet willen, maar met zo'n ding maar Münster of Hamm is denk ik wel interessant
Daarvan was ik niet op de hoogtequote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:41 schreef b2py het volgende:
[..]
Wat dacht je van die zeven keer per dag Amsterdam - Keulen verdichten naar 14 a 16 keer per dag..
Het was ook maar een idee van mij, weet niet of ze dat willenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 19:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarvan was ik niet op de hoogte
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat van Groesbeek naar Kranenburg als een tierelier![]()
En daar ga je lunchen en giet je twee halve liters in je kop en op de terugweg blijkt dat de heenweg bergaf was
Nee. Smorgens met z'n allen heen, smiddags met z'n allen terug. Niks kruisen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 12:36 schreef Treinhoer het volgende:
[..]Pils op de fietswagon, niets mis mee.
[ afbeelding ]
Is het allemaal maar 1 richting op? Of hebben ze ergens zijspoor om te kruisen?
Ja hoe danquote:Op zondag 9 februari 2025 17:04 schreef derLudolf het volgende:
Dat de trein Italië niet in mag, werd volgens mij ook pas bekend nadat de trein vertrokken was.
Mocht ook wel een keer met die armetierige zooi daarquote:Op zondag 9 februari 2025 16:43 schreef derLudolf het volgende:
Even rondje vandaag
RE15- Haren Rheine
RE7 Rheine-Hamm
RE6 Hamm-Duisburg
RE42 Duisburg-Münster
RE15 Münster Haren
Het nieuwe Hbf van Duisburg krijgt vorm, ik vind het best geslaagd.
[ afbeelding ]
Links nieuw, midden, nieuw en aanbouw plus oude delen waar de snijbrander in is gezet, rechts oud.
[ afbeelding ]
In VK of NRC ook dit weekend. Zo zonde.quote:Op zondag 9 februari 2025 16:53 schreef Spablauw214 het volgende:
Oef, die European Sleeper naar Venetië wordt volledig met de grond gelijk gemaakt door Simply Railway.
Schijnbaar zijn veel treinen vooraf al geschrapt en de trein rijdt maar tot Innsbruck, omdat de trein Italië helemaal niet in mag. Doorgaande passagiers moeten 2x overstappen. Er is schijnbaar ook nooit een testbedrijf geweest, ze zijn direct begonnen met passagiers. Wat een zooitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |