Stemrecht inleveren voor drie jaar.quote:
Waylon al eerder.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben erg op Ilse afgeknapt na het doodzwijgen van the voice debacle.
Ik lang ervoor al.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben erg op Ilse afgeknapt na het doodzwijgen van the voice debacle.
Reeds besproken.quote:
Waylon sprak zich er tenminste over uit. Ilse zweeg in alle talen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waylon al eerder.
Al knapte daar wel meer.
Had ik niet gedacht. Ik gokte dat So Incredible nog wel hoger zou staan.quote:
Eigenlijk maar 1x die spannende oogopslag (Dagoduck in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #82 we zitten een beetje vast )quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:43 schreef Redefine het volgende:
Ilse heeft toch ook veel niet bijster spannende liedjes uitgebracht.
Zet die wel even op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind de versie van Sammy Davis jr. stukken, stukken beter.
Nou ja, zonder deze versie had deze plaat er überhaupt niet in gestaan.quote:
Prima zanger maar dit is een matige covertquote:
Dat was prima geweest, het is alles of niets!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, zonder deze versie had deze plaat er überhaupt niet in gestaan.
Iets met het land waarin we ons momenteel bevinden en de afwezigheid van het metaforische zintuig dat met proeven te maken heeft gerelateerd aan muziekquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef Isorden het volgende:
Wel schandalig dat alleen deze versie van Mr Bojangles er in staat ipv die van Sammy Davis Jr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |