Had ik niet gedacht. Ik gokte dat So Incredible nog wel hoger zou staan.quote:
Eigenlijk maar 1x die spannende oogopslag (Dagoduck in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #82 we zitten een beetje vast )quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:43 schreef Redefine het volgende:
Ilse heeft toch ook veel niet bijster spannende liedjes uitgebracht.
Zet die wel even op.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind de versie van Sammy Davis jr. stukken, stukken beter.
Nou ja, zonder deze versie had deze plaat er überhaupt niet in gestaan.quote:
Prima zanger maar dit is een matige covertquote:
Dat was prima geweest, het is alles of niets!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, zonder deze versie had deze plaat er überhaupt niet in gestaan.
Iets met het land waarin we ons momenteel bevinden en de afwezigheid van het metaforische zintuig dat met proeven te maken heeft gerelateerd aan muziekquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef Isorden het volgende:
Wel schandalig dat alleen deze versie van Mr Bojangles er in staat ipv die van Sammy Davis Jr.
Zij deden er ook weinig mee.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef MTheBassman het volgende:
Nee, ik kan hier weinig mee, sorry.
Jawel, maar als ik nu al begin, terwijl de rest om 20.00 uur nuchter binnenkomt, dan voelt dat toch raar.quote:
Je kan ook maar zoveel met zand en lucht he.quote:
Kastelen bouwen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je kan ook maar zoveel met zand en lucht he.
Het schijnt wel allebei in een band te kunnen. Maar Paul en Fritz zaten niet in die band.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je kan ook maar zoveel met zand en lucht he.
Voor jou of de rest?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
als ik nu al begin, terwijl de rest om 20.00 uur nuchter binnenkomt, dan voelt dat toch raar.
Beetje zoals Suzan & Freek ook VLAK bij mijn muzieksmaak liggenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef Dagoduck het volgende:
"Ruimtesonde vliegt vlak langs zon"
"De sonde naderde de zon op 6,1 miljoen kilometer en vloog door de buitenste laag, de corona."
Blue Sky Mining is lekker jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:54 schreef SonicVolcano het volgende:
Midnight OilHeerlijke band met geweldige albums. Mocht je nog iets leuks willen ontdekken, go for it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |