SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
No noquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Prima als DTS dan 's nachts dichtgaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Precies.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon zo laten. Maar mensen moeten altijd iets te zeuren hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben we dit al niet een keer gehad? Wat kan er beter aan DTS? Nou helemaal niks imo.![]()
![]()
Soms komen er echt mensen in de nacht omdat er nog leven is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon zo laten. Maar mensen moeten altijd iets te zeuren hebben natuurlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja als enige topic op FOK! Maar DTS is over het algemeen drukker overdag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms komen er echt mensen in de nacht omdat er nog leven is.
Maar ook dat kan variëren.![]()
In DTS brandt altijd licht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En gezellig keuvelen met de wijze heren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms komen er echt mensen in de nacht omdat er nog leven is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dts is al een paar jaar wat vroeger de nachtbagger een beetje was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ben jij ook wel debet aan maatje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dts is al een paar jaar wat vroeger de nachtbagger een beetje was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben jij ook wel debet aan maatje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.![]()
![]()
Niks op uit doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan overdag ook hoor, al kan je dan op meer plekken terecht iddquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Punten horen bij DTSquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.![]()
mario omdat ie geen derde meer staat?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat denkt ze wel. vraag ik me dan af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil alles bepalenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij wil helemaal niks hier bepalen m.b.t. de punten?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
zal altijd een ding blijven hier, al was mijn eerste opmerking grappig bedoeld omdat ik vaak weinig posts hebTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Weet ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
zal altijd een ding blijven hier, al was mijn eerste opmerking grappig bedoeld omdat ik vaak weinig posts heb![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Er komt een dag dan ben ik dictator![]()
![]()
Ja, het loopt ietsjes achter, daar kan ik niks aan doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:37 schreef _UserName_ het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de punten op basis van het aantal posts moet zijn, dus eindscore = totaalscore gedeeld door het aantal posts
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-27 13:13:24
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 4286 89 59 16470 0.26
2 FreshFruit 1602 1 0 4385 0.37
3 Dr.Mikey 1199 23 37 2157 0.56
4 mario390 818 0 0 981 0.83
5 KillemWieft 671 56 61 779 0.86
6 hemarookworst 552 37 3 2236 0.25
7 _UserName_ 548 3 29 661 0.83
8 gebrokenglas 519 12 43 3244 0.16
9 HappyCharly 517 9 28 2583 0.20
10 AardappelSchotel 443 27 30 2689 0.16
11 greysbones 376 4 0 3526 0.11
12 Lovely 375 60 13 3462 0.11
13 ToT 362 35 0 3968 0.09
14 MizzezAmy 335 10 22 1960 0.17
15 Rob 310 0 74 375 0.83
16 mascara-klodder 292 102 0 934 0.31
17 loveyoulongtime 267 0 0 1290 0.21
18 kree 231 64 0 1052 0.22
19 Bally-b 208 37 33 159 1.31
20 Pinnenmutske 206 4 10 1095 0.19SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Hier binnenkomt en dan denkt de dienst uit denken te maken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het loopt ietsjes achter, daar kan ik niks aan doen.
De berekende gegevens zijn over de periode
2024-12-01 00:00:02 tot 2024-12-27 13:13:24
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
[ code verwijderd ]HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker laten gaanquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier binnenkomt en dan denkt de dienst uit denken te maken.![]()
Veel ouders zitten met de handen in het haar. Kinderen willen hun tanden niet meer poetsen nu Prodent de Woezel & Pip-tandpasta plotseling uit het assortiment heeft gehaald..
Wat vinden wij hier van?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb bewust ook niet gereageerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn dochter heeft die. Waarom is het eruit gehaaldquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:12 schreef _UserName_ het volgende:
Veel ouders zitten met de handen in het haar. Kinderen willen hun tanden niet meer poetsen nu Prodent de Woezel & Pip-tandpasta plotseling uit het assortiment heeft gehaald..
Wat vinden wij hier van?![]()
Geen idee, maar belangrijker: poetst jouw dochter haar tanden nog?
Ik poets haar tanden en met welke interesseert haar geen zier.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:14 schreef _UserName_ het volgende:
Geen idee, maar belangrijker: poetst jouw dochter haar tanden nog?![]()
Ik las het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:12 schreef _UserName_ het volgende:
Wat vinden wij hier van?![]()
De jeugd van tegenwoordig.Zag ook een filmpje van een jongetje die een PS5 kreeg en boos was dat het geen game PC was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Netjes, teken dat zij zich niet laat leiden door anderen, die komt er welquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik poets haar tanden en met welke interesseert haar geen zier.
Ik las het.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:12 schreef _UserName_ het volgende:
Wat vinden wij hier van?
Je kinderen gewoon een tandenborstel kopen zonder die flauwekulWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is nu Mario tandpasta.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft die. Waarom is het eruit gehaald“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blozend gebroken glasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, of ze krijgen een iPhone en ze barsten in snikken uit want ze wilden een witte en de telefoon is dan zwart.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik las het.![]()
De jeugd van tegenwoordig.Zag ook een filmpje van een jongetje die een PS5 kreeg en boos was dat het geen game PC was.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
zal wel geld mee gemoeid zijn.. een of ander samenwerkingscontract dat tot een bepaalde tijd duurt of oplage heeftTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dat zie je niet vaak, hè?quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oh. Ik moet nog even.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bolk
K kan weer bijna naar huis. Nog 10 minuten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
maar echt hoor.. verwende nesten.. die kleine van ons gaan we ook wel verwennen maar als ze kapsones gaat krijgen gaan we toch wel over op een andere ordequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of ze krijgen een iPhone en ze barsten in snikken uit want ze wilden een witte en hij is dan zwart.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
stevigaanpakbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Nog wat te doen geweest?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bolk
K kan weer bijna naar huis. Nog 10 minuten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wilde vroeger een MTX als brommer,mijn vader nam me mee en gaf me een Yamaha FS1 Sheriff.Ik zei toen dat ik iets anders wilde.Zijn antwoord: "Je mag ook deze envelop met 25 gulden hebben."quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, of ze krijgen een iPhone en ze barsten in snikken uit want ze wilden een witte en hij is dan zwart.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Dit is de eerste keerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker bakkie.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind dat ze zo snel mogelijk koffie moet leren drinken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:22 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zonder tegenslagen gaan ze ook niks bereikenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zeker, dat moet ook wel, moeders de vrouw heeft een koffie-tatoo zelfsquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo snel mogelijk koffie moet leren drinken.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zonder gekheid: koffie dronk ik pas toen ik 15 was ofzo?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:25 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zeker, dat moet ook wel, moeders de vrouw heeft een koffie-tatoo zelfs![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb sinds 12.30 drie kids over de vloer ipv 1 en mijn hele huis is geterroriseerd en mn rolgordijn is gesloopt.om niet te zwijgen over de chaos in mijn hersenpan..
![]()
Hoe oud zijn die kids?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:27 schreef roos94 het volgende:
Ik heb sinds 12.30 drie kids over de vloer ipv 1 en mijn hele huis is geterroriseerd en mn rolgordijn is gesloopt.om niet te zwijgen over de chaos in mijn hersenpan..
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Of kun je ze parkeren voor een iPad, met een mooie film?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Daar doe ik niet aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Of kun je ze parkeren voor een iPad, met een mooie film?![]()
![]()
Dus je moet zelf rollebollen over de vloer en spelen met ze.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Meenemen naar buiten, naar een speelveldje.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou ze spelen zelf, maar breken wel alles af.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus je moet zelf rollebollen over de vloer en spelen met ze.![]()
Het regentquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Meenemen naar buiten, naar een speelveldje.![]()
![]()
"Niet aankomen", "Nee niet doen, afblijven" "Nee wat zei ik nou, dat is voor grote mensen"quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou ze spelen zelf, maar breken wel alles af.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar het ontbreekt ook wel aan opvoeding als ze een rolgordijn gesloopt hebbenTrotste mama van Ambar
Per ongeluk misschien? Eraan hangen en krak?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar het ontbreekt ook wel aan opvoeding als ze een rolgordijn gesloopt hebbenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Kinderen zijn gewoon lomp en onbenullig en hebben geen besef van gevolg, laat staan als ze bij een ander zijn (over het algemeen)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nou, het staat jou allemaal nog te wachten....quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:33 schreef _UserName_ het volgende:
Kinderen zijn gewoon lomp en onbenullig en hebben geen besef van gevolg, laat staan als ze bij een ander zijn (over het algemeen)
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik heb al een hele tijd een aantal tegels die hier ook wel van toepassing zijn.. ik ga ze ff opsnorren
We hebben 3 oppaskinderen van 2, 4 en 7 met oa ADHD en autismequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, het staat jou allemaal nog te wachten....
Dan ben je ook blij dat ze weer weg zijn, kun je bijkomen...quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:34 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
We hebben 3 oppaskinderen van 2, 4 en 7 met oa ADHD en autismeAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Naja gesloopt is groot woord maar ze hebben dat touwtje helemaal naar beneden getrokken waardoor ie er nu af ligt. Mijn man moet het maar fixen![]()
![]()
Na het opruimen jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan ben je ook blij dat ze weer weg zijn, kun je bijkomen...
Rolgordijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:27 schreef roos94 het volgende:
Rolgordijn
3 terroristen in je huis
is echt niet fijn.
@maily“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar serieus he hoe mensen meer dan 1 kinderen overleven als ze nog klein en druk zijn, ik weet het niet. Ik zou acuut sterven.![]()
op de maat van snelkookpan? Loopt niet heel lekker.. ik zou 3 weg halen en bij de laatste zin "ja dat" bijvoegenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rolgordijn
Rolgordijn
3 terroristen in je huis
is echt niet fijn.
@:mailyTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mijn ouders gingen voor 6.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:40 schreef roos94 het volgende:
Maar serieus he hoe mensen meer dan 1 kinderen overleven als ze nog klein en druk zijn, ik weet het niet. Ik zou acuut sterven.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je bent het dan gewend. Als je af en toe logés krijgt is het heel anders dan dat je leven erop is ingesteld.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:40 schreef roos94 het volgende:
Maar serieus he hoe mensen meer dan 1 kinderen overleven als ze nog klein en druk zijn, ik weet het niet. Ik zou acuut sterven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
op de maat van snelkookpan? Loopt niet heel lekker.. ik zou 3 weg halen en bij de laatste zin "ja dat" bijvoegen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik nog later. Ergens in de 20 pas.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Zonder gekheid: koffie dronk ik pas toen ik 15 was ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
mijn schoonmoeder heeft er ook 6, maar dan in twee delen.. zijn nu 38, 35, 33, 24, 22 en 21Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar kun je nu wel fokken dan? Voor je het weet slopen ze nu iets in je keuken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:40 schreef roos94 het volgende:
Maar serieus he hoe mensen meer dan 1 kinderen overleven als ze nog klein en druk zijn, ik weet het niet. Ik zou acuut sterven.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
te afgezaagd, @FreshFruit heeft een hele lading van uitspraken van dts'ers die veel origineler zijnquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Meer hapjes is meer stapjesquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
te afgezaagd, @:freshfruit heeft een hele lading van uitspraken van dts'ers die veel origineler zijnAutocorrect
(zelfst. naamw.)
je hebt geen (over)grootouders gehad met 5+ kinderen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:40 schreef roos94 het volgende:
Maar serieus he hoe mensen meer dan 1 kinderen overleven als ze nog klein en druk zijn, ik weet het niet. Ik zou acuut sterven.Uw ADH vitamine Worst
Als ze te afgezaagd waren zouden het zeskantige tegels zijn geweestquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
te afgezaagd, @:freshfruit heeft een hele lading van uitspraken van dts'ers die veel origineler zijn
Nope.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt geen (over)grootouders gehad met 5+ kinderen?![]()
Ze zijn nu Bumba aan het kleuren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar kun je nu wel fokken dan? Voor je het weet slopen ze nu iets in je keuken.![]()
die mag wel op een zeskantige tegelquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:44 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Als ze te afgezaagd waren zouden het zeskantige tegels zijn geweestUw ADH vitamine Worst
Daar deed ik het voor!quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die mag wel op een zeskantige tegel
Leeftijd?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:50 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet ook nog speelgoed hebben voor de kleine eigenlijk![]()
Oh die heb ik voorbij zien komen, dat weet ik alleen omdat mijn schoonzusje Sophie heetquote:
quote:Op zondag 25 december 2022 17:28 schreef FreshFruit het volgende:
@:Hemarookworst
Hier zijn je tegeltjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
En een lange nek heeft?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh die heb ik voorbij zien komen, dat weet ik alleen omdat mijn schoonzusje Sophie heet![]()
![]()
Je moet zo`n tringelding voor boven haar bedje hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nee, het is eerder een walrus, maar wel een hele lieve meidquote:
Meeste dames hier hebben een trilding onder hun bedje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet zo`n tringelding voor boven haar bedje hebben.![]()
![]()
Ja, zo'n mobiel maar dat gaat niet passen, we hebben er een met custom made gehaakte knuffeltjes maar die past niet op de bovenrandquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet zo`n tringelding voor boven haar bedje hebben.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
nee, het is eerder een walrus, maar wel een hele lieve meid![]()
![]()
En een babyfoon die muziek kan afspelen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
Je moet zo`n tringelding voor boven haar bedje hebben.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Moguhquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Meeste dames hier hebben een trilding onder hun bedje.![]()
![]()
Die hebben we al wel, zonder camera want anders kijk je bij elke beweging naar dat dingquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En een babyfoon die muziek kan afspelen.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op vrijdag 27 december 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Meeste dames hier hebben een trilding onder hun bedje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Goedemorgem Pappaquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In OUD hebben ze vast genoeg tips en tricks voor kersverse oudersquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die hebben we al wel, zonder camera want anders kijk je bij elke beweging naar dat ding
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Niets wat een hamer en spijkers niet kunnen oplossen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n mobiel maar dat gaat niet passen, we hebben er een met custom made gehaakte knuffeltjes maar die past niet op de bovenrand![]()
sommige ook niet en dat kan je goed merken in hun gedrag hierquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgem Pappahttps://www.tegelspreuken(...)[0]=false&footnote=0Hee man!
![]()
Oja! Daar kan ik ook nog wel eens kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In OUD hebben ze vast genoeg tips en tricks voor kersverse oudersMoet je nagaan hoe verroest ik in DTS vast zit
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
sommige ook niet en dat kan je goed merken in hun gedrag hier![]()
![]()
![]()
Kan wel een uitsparing maken maar hou het bedje liever heel zodat ik het later nog kan verkopen met de rest van de meubels, is een geheelquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Niets wat een hamer en spijkers niet kunnen oplossen?
Oh had je daar echt nog niet gekeken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oja! Daar kan ik ook nog wel eens kijkenMoet je nagaan hoe verroest ik in DTS vast zit
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee, ik kijk alleen hier en F1.. forum begint ook bij mijn ATquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh had je daar echt nog niet gekeken?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen hier en F1.. forum begint ook bij mijn AT
Ik zou dat kind bij geboorte weer bij het oud vuil zetten. Heb je echt helemaal niets aanTrotste mama van Ambar
En natuurlijk mag het boekje 'Oei ik groei' niet ontbreken
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gewoon de deuren permanent sluiten heb je dat nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou dat kind bij geboorte weer bij het oud vuil zetten. Heb je echt helemaal niets aanUw ADH vitamine Worst
Ik zou ook gelijk beginnen met boekjes die aanzetten om op jezelf te gaan wonenTrotste mama van Ambar
Jij bent ook niet bevrucht.Als in: nooit gecopuleerd.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou dat kind bij geboorte weer bij het oud vuil zetten. Heb je echt helemaal niets aan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En kleertjes kunnen simpel en goedkoop. Na 2x dragen is ze er alweer uitgegroeid
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik schrijf haar ook gelijk in bij de woningbouw, anders is het over 18 jaar "Pa, ma, ik ga op mezelf wonen. Jullie koffers staan buiten"...quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou ook gelijk beginnen met boekjes die aanzetten om op jezelf te gaan wonenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
We hebben 2 setjes gekocht en de andere 30 setjes gekregenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
En kleertjes kunnen simpel en goedkoop. Na 2x dragen is ze er alweer uitgegroeid(in de maten tot 84)
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Grniaal.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik schrijf haar ook gelijk in bij de woningbouw, anders is het over 18 jaar "Pa, ma, ik ga op mezelf wonen. Jullie koffers staan buiten"...
Kan nietquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:02 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik schrijf haar ook gelijk in bij de woningbouw, anders is het over 18 jaar "Pa, ma, ik ga op mezelf wonen. Jullie koffers staan buiten"...Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goedemiddag Sint.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oja, Greys is ook een goede vraagbaak, zij heeft alles al eens beleefd als moeder
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah hier kunnen wel grapjes over gemaakt worden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou dat kind bij geboorte weer bij het oud vuil zetten. Heb je echt helemaal niets aan![]()
Nou alles is wel veel hèquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Oja, Greys is ook een goede vraagbaak, zij heeft alles al eens beleefd als moederThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Waarover niet ?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah hier kunnen wel grapjes over gemaakt worden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je mist hier altijd wat. Er komen zoveel onderwerpen voorbij....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Er zijn grapjes die je specifiek over iemands rug maakt en er zijn grapjes waar je niet specifiek een persoon op aanwijst. Dat is het verschil.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah hier kunnen wel grapjes over gemaakt worden.Trotste mama van Ambar
Het is goed muisquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn grapjes die je specifiek over iemands rug maakt en er zijn grapjes waar je niet specifiek een persoon op aanwijst. Dat is het verschil.![]()
Wie maakt een grapjes of wiens rug?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er zijn grapjes die je specifiek over iemands rug maakt en er zijn grapjes waar je niet specifiek een persoon op aanwijst. Dat is het verschil.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die van mij had er 3 gedaan dus ik vroeg: "Dus we krijgen nu een drieling?" Vond ze niet leuk...quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik moet lachen als je wel een drieling krijgtquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die van mij had er 3 gedaan dus ik vroeg: "Dus we krijgen nu een drieling?" Vond ze niet leuk...
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hoe durf je!? Over haar rug!!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die van mij had er 3 gedaan dus ik vroeg: "Dus we krijgen nu een drieling?" Vond ze niet leuk...![]()
![]()
Point is: Mannen zijn slecht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik denk zij wat minderquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet lachen als je wel een drieling krijgt![]()
![]()
Zou wat zijn na tig echo's dat er nog even 2 bij komenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik moet lachen als je wel een drieling krijgt
Is er weer een wespennestje ?
Dan ga ik wel weer
Geen zin inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heb me 2 dagen in moeten houden want kerstgedachte enzoquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Net als een echooo echoo echoquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:09 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zou wat zijn na tig echo's dat er nog even 2 bij komen![]()
![]()
Justin haalt oude koeien uit de sloot. Tis net een vrouwquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
Dan ga ik wel weer
Geen zin inTrotste mama van Ambar
Niks aan de hand? Of houd je niet van drielingen?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
Dan ga ik wel weer
Geen zin in![]()
Nee joh,ik ben al weg.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
Dan ga ik wel weer
Geen zin in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan heeft hij nu vast last van zijn rugquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Justin haalt oude koeien uit de sloot. Tis net een vrouwThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Als ik de verhalen moet geloven gaat er zo een arm in om de placenta we te halen.. het idee al, dat is gewoon XXL fistingquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Zo is dat. Het lefquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier binnenkomt en dan denkt de dienst uit denken te maken.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
quote:Ja wat ben ik nouquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Justin haalt oude koeien uit de sloot. Tis net een vrouw![]()
![]()
Dat klinkt als een clitterige kutopmerkingquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:13 schreef greysbones het volgende:
Een eikel van een lul is logischer
TR gemachtquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:14 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een clitterige kutopmerking![]()
Hey Greysquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:09 schreef greysbones het volgende:
Dan ga ik wel weer
Geen zin in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand die iemand laat wachtenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Hier al weekendquote:
Morgen naar ToT als ik me een beetje ok voel:')![]()
Pppfffffffquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou wel tof zijn, man!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier al weekend
Morgen naar ToT als ik me een beetje ok voel![]()
![]()
Ga je vast een gezellige avond krijgen Klaasquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier al weekend
Morgen naar ToT als ik me een beetje ok voelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bijnaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wordt een middag denk ik. Misschien ook avond. Even kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je vast een gezellige avond krijgen Klaas
:')![]()
O zo lang feestjequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wordt een middag denk ik. Misschien ook avond. Even kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Om 10.00 zou de eerste komen en er zouden misschien mensen blijven maffen, maar er zijn wat wijzigingen gekomen.quote:
Sowieso is men altijd welkom, ongeacht hoe laat ze komen!![]()
![]()
O gezellig. Zo beetje de hele dag door dus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Om 10.00 zou de eerste komen en er zouden misschien mensen blijven maffen, maar er zijn wat wijzigingen gekomen.
Sowieso is men altijd welkom, ongeacht hoe laat ze komen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ga jij ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey mutskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij blijft lekker bolkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is niet leuk. Antwoord geven is een kleine moeite.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:28 schreef ToT het volgende:
Van 7 mensen heb ik nooit een antwoord gekregen of ze komen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Surprise surprise, die staan ineens voor je deurquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:28 schreef ToT het volgende:
Van 7 mensen heb ik nooit een antwoord gekregen of ze komen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Surprise surprise, die staan ineens voor je deurDat zou wat zijn!
![]()
En blijven allemaal slapenquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Surprise surprise, die staan ineens voor je deurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze moeten toch je adres weten. Dus zullen ze eerst moeten reageren.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik mag nog meedoen van arriva het komende jaar
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het komt niet goed uit met mijn vader in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:28 schreef ToT het volgende:
Van 7 mensen heb ik nooit een antwoord gekregen of ze komen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Wat is Arriva?quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik mag nog meedoen van arriva het komende jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie dagen gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Arriva Personenvervoer Nederland (kortweg: Arriva) is een Nederlandse vervoersmaatschappij, met haar hoofdvestiging in Heerenveen. Arriva is een dochteronderneming van de Britse vervoersorganisatie Arriva plc (Arriva Group), die zelf tussen 2010 en 2024 eigendom was van Deutsche Bahn en sindsdien van I Squared Capital.[1]![]()
A zo thnx.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met jou er bij 6 stuks, misschien 7.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel mensen komen er van DTS @:ToT?
Ik had op veel meer gehoopt, maar het gaat zo ook natuurlijk wel hartstikke gezellig worden!
Eentje komt met aanhang als het goed is.![]()
Is toch een mooi groepje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Met jou er bij 6 stuks, misschien 7.
Ik had op veel meer gehoopt, maar het gaat zo ook natuurlijk wel hartstikke gezellig worden!
Eentje komt met aanhang als het goed is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijne dag gewenst morgen!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje komt met aanhang als het goed is.![]()
![]()
Ja prima dagen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sowieso!quote:
De kerstboom staat al weer boven voor wat extra ruimte, ik heb al knabbels en zooi gehaald en heb ook al wat in huis voor degenen die blijven eten. Hopelijk is het genoeg, anders is er genoeg op loopafstand te vinden voor de hongerige DTS'er!
Van 1 persoon die komt weet ik wel dat hij enorm goed kan eten, misschien kom ik toch wat te kort!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
De kerstboom![]()
staat al weer boven voor wat extra ruimte, ik heb al knabbels en zooi gehaald en heb ook al wat in huis voor degenen die blijven eten. Hopelijk is het genoeg, anders is er genoeg op loopafstand te vinden voor de hongerige DTS'er!
Van 1 persoon die komt weet ik wel dat hij enorm goed kan eten, misschien kom ik toch wat te kort!![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wat leukquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje komt met aanhang als het goed is.
Fijn dat zoveel mensen komen:')![]()
Tottie is dan ook een schatquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat leuk
Fijn dat zoveel mensen komen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat leuk
Fijn dat zoveel mensen komen![]()
![]()
![]()
Jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik kan ook wel flink vreten hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso!
De kerstboom staat al weer boven voor wat extra ruimte, ik heb al knabbels en zooi gehaald en heb ook al wat in huis voor degenen die blijven eten. Hopelijk is het genoeg, anders is er genoeg op loopafstand te vinden voor de hongerige DTS'er!
Van 1 persoon die komt weet ik wel dat hij enorm goed kan eten, misschien kom ik toch wat te kort!:')![]()
Oh jee!quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan ook wel flink vreten hoor![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:46 schreef JustinK het volgende:
ToT naar de supermarkt:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Om 10.00 zou de eerste komen en er zouden misschien mensen blijven maffen, maar er zijn wat wijzigingen gekomen.
Sowieso is men altijd welkom, ongeacht hoe laat ze komen!![]()
![]()
Ben je altijd op tijdquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Kwart over weet ik veel dus, nice![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Heeft iemand hier de nieuwe Life is Strange al gespeeld?:')![]()
nopequote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand hier de nieuwe Life is Strange al gespeeld?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Wel die andere versie:quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand hier de nieuwe Life is Strange al gespeeld?
Bekijk deze YouTube-videosinterklaaskapoentje
![]()
Hij is in de sale 40 euro maar ik wil niet zoveel uitgeven aan een matige game.:')![]()
Het kan altijd erger:quote:Op vrijdag 27 december 2024 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij is in de sale 40 euro maar ik wil niet zoveel uitgeven aan een matige game.
Bekijk deze YouTube-video
(2e review is beter.)sinterklaaskapoentje
![]()
LoTR, nooit iets mee gehadquote:Op vrijdag 27 december 2024 16:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan altijd erger:
2e review is beter.):')sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: