SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dit is zo mooi he hoe iedereen met dat knulletje omgaat hij herkent ze ook gelijk allemaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb je dan aan roomijs wel genoeg?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat is waar Rutte ons voor probeerde te waarschuwen![]()
Hmm beweer je nu dat er een ziedende vrouw komt?
Dan heb je toch nog een keer een vrouw laten komen
Ohquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan heb je toch nog een keer een vrouw laten komen![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan heb je toch nog een keer een vrouw laten komen![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Naar rechtsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van voorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Dan heb je toch nog een keer een vrouw laten komen
R.I.P DTS.![]()
Naar achterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van linksWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Naar rechts
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik hou mijn opmerking voor me, om verdere escalatie te voorkomen
Ben ik niet van je gewend
Dat je zo verstandig bent
Saucijzenbroodje te warm gemaakt
Tsja, de man zal maar weer eens de verstandigste zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben ik niet van je gewend
Dat je zo verstandig bent![]()
![]()
![]()
Beetje warm aan de tongquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan zal ik dat maar na-apenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:19 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Tsja, de man zal maar weer eens de verstandigste zijn![]()
Weer een beetje uitgerust na de Kerstdrukte?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ja, lekker dagje vrij vandaag, maandag pas weer werken.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer een beetje uitgerust na de Kerstdrukte?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Goedes Middags Mensjes Der Bolkjes
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
O lekker dan twee dagen werken en dan weer een dagje vrij>quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, lekker dagje vrij vandaag, maandag pas weer werken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Rabbitquote:
Niet geheel ongeschonden, maar ik leef nog welquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]weer een nijn de kerst overleefd zie ik
Vanaf vanmiddag tot oudejaarsavond gaan we snoei en keihard bolken in het tuinhuisjequote:
Copycatquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
Onee, ik kan geen vrouwen laten komen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben per ongeluk in het keldertje topic verzeild geraakt 'vrouwen 101' terecht gekomen?![]()
Hoeft natuurlijk niet perse, misschien wil ik wel een kusje op iets van jusquote:
was een user op FOK! heb haar echt al zolang niet meer gezienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ken ik niet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:29 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben per ongeluk in het keldertje topic verzeild geraakt 'vrouwen 101' terecht gekomen?
Ik wil deze zo graag inkoppen !quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet perse, misschien wil ik wel een kusje op iets van jus![]()
Houden zo als je van je mentale gezondheid houdquote:
Vooruit dan maar, ik zie m even niet?quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik wil deze zo graag inkoppen !Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Welke mentale gezondheid? *insert gekke smiley*quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Houden zo als je van je mentale gezondheid houdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hey Muissiequote:
Dus wat gaan jullie doen om de 8ste pyjamadag?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mijn werk is vandaag gewoon dicht, klaar.Trotste mama van Ambar
Oh haiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hoi juicy
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Lig nog steeds te uitbuikenI'm surrounded by morons!
Hoe was jouw kerst?I'm surrounded by morons!
Klopt, daarom zitten we bij een concurrent van jullie die wel goed zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn werk is vandaag gewoon dicht, klaar.![]()
![]()
Alsof mij dat wat boeitquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Klopt, daarom zitten we bij een concurrent van jullie die wel goed zijn
Trotste mama van Ambar
Ga huilen in je hoekje ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Collectieve tijd van de maand hier man3738
Trotste mama van Ambar
Ja, aan het werk vandaagquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Robquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:17 schreef Rob het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
Waarom moet ik nou weer een TR zetten dan?quote:Trotste mama van Ambar
Ja hier ook hoor. Lekker genieten van de vrije dagenquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, ik heb niets te klagen
En daar?![]()
![]()
Precies, de laatste dagen aftellen van 2024, vuurwerkbestelling is al gedaan, ga ik de 31e ophalen en nog wat bij halenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee, bij de lokale zaak waar ik 12 jaar heb gewerkt, als ik er de 31e kom om nog wat extra te halen krijg ik dusdanig dat ik alsnog goedkoop uit ben
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oh beterquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:35 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, bij de lokale zaak waar ik 12 jaar heb gewerkt, als ik er de 31e kom om nog wat extra te halen krijg ik dusdanig dat ik alsnog goedkoop uit ben![]()
![]()
Ja, daarom haal ik mijn bestelling de 31e op, dan weet ie waar hij van af wil
Dat is de laatste rage uit Amerika hierquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarom moet ik nou weer een TR zetten dan?![]()
volgend jaar zijn veel mensen blij, kerst op donderdag en vrijdag en dan weekendTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik doe niet aan ragesquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is de laatste rage uit Amerika hierTrotste mama van Ambar
K las reedzjquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is de laatste rage uit Amerika hier♡♡♡♡![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja feestdag he [ afbeelding ]![]()
![]()
Dat stond al aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:46 schreef _UserName_ het volgende:
tijd om een muziekje aan te slingeren idd![]()
![]()
Ik ben al oudquote:Op vrijdag 27 december 2024 13:59 schreef _UserName_ het volgende:
dat valt wel mee, dat koude moet ik zeggen![]()
![]()
Uit beleefdheid want een vrouw vraag je niet om haar leeftijd
Ik ben jonger dan jij zag ik netquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:01 schreef _UserName_ het volgende:
Uit beleefdheid want een vrouw vraag je niet om haar leeftijden we zijn buren
![]()
Buren? Oh, hallo buurvrouwquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jij zag ik neten we zijn buren
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag Jus zeggen, maar ik ben ok
♡♡♡♡![]()
En of ik dat weetquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geef mij een vinger en ik wil je helemaal, dat weet je toch?![]()
![]()
Ik ben geboren in het ziekenhuis en zit slechts 1 gemeente tussen ons inquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer, hoe close buren vraag ik mij dan af?![]()
Dat kunnen er dan maar 3 zijn, maar niet heel ver weg idd. Er zat hier iemand op het forum die kende mijn oude werk en komt uit dezelfde plaats, da's ook wel sort van grappigTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 13:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
Collectieve tijd van de maand hier man3738![]()
![]()
Brrrr komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:07 schreef _UserName_ het volgende:
Dat kunnen er dan maar 3 zijn, maar niet heel ver weg idd. Er zat hier iemand op het forum die kende mijn oude werk en komt uit dezelfde plaats, da's ook wel sort van grappig![]()
Doe maarquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel een berichtje sturen♡♡♡♡![]()
Ja, maar met een gemeente er tussen voel ik mij nog wel in mijn safe space
Beste nummerquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:11 schreef HappyCharly het volgende:
Nu heb ik smooth criminal in mijn hoofd![]()
![]()
Van Alien Ant Farm?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:11 schreef HappyCharly het volgende:
Nu heb ik smooth criminal in mijn hoofdCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Mooie mixquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik laat ze om de beurt een regel zingen![]()
![]()
Alien ant farm hadden zo'n bekend nummer maar kan er niet op komen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Smooth criminal?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:16 schreef _UserName_ het volgende:
Alien ant farm hadden zo'n bekend nummer maar kan er niet op komen
♡♡♡♡![]()
*breek het brood en drink de wijn de laatste zal de eerste zjjn *quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
De eersten zullen niet altijd de besten zijn
♡♡♡♡![]()
Heer Justin.quote:![]()
Fijne mix hoor.![]()
Waar draai je mee als ik mag vragen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
MixMeister Fusion. Op PCquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Justin.![]()
Fijne mix hoor.![]()
Waar draai je mee als ik mag vragen?![]()
![]()
Hmm.. ik dacht echt dat zij een zelf gemaakt nummer hadden.. Hebben ze ook wel maar daar zijn ze niet bekend mee geworden bij het grote publiek.. Zal wel een brainfart zijn geweest
Ja ik ken volgens mij echt alleen maar dat ene nummerquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm.. ik dacht echt dat zij een zelf gemaakt nummer hadden.. Hebben ze ook wel maar daar zijn ze niet bekend mee geworden bij het grote publiek.. Zal wel een brainfart zijn geweest![]()
![]()
Heb wel vaker dat ik denk hey die ken ik ergens van.. Een beetje alsof je in de sportschool iemand ziet die je ergens van denkt te kennen wat later de sportschool blijkt te zijnquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik ken volgens mij echt alleen maar dat ene nummer
En dan kom ik nooit in een sportschool, moet je nagaanTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Heb wel vaker dat ik denk hey die ken ik ergens van.. Een beetje alsof je in de sportschool iemand ziet die je ergens van denkt te kennen wat later de sportschool blijkt te zijn
En dan kom ik nooit in een sportschool, moet je nagaan![]()
![]()
![]()
BolkschoolI'm surrounded by morons!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-12-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 4293 / +89 / +67 / 15678 / 16520
2. FreshFruit / 1603 / +1 / +0 / 3657 / 4394
3. Dr.Mikey / 1181 / +23 / +37 / 1705 / 2159
4. mario390 / 816 / +0 / +0 / 658 / 981
5. KillemWieft / 671 / +56 / +61 / 491 / 780
6. _UserName_ / 556 / +3 / +37 / 523 / 685
7. hemarookworst / 555 / +37 / +7 / 1873 / 2239
8. gebrokenglas / 519 / +12 / +43 / 2871 / 3249
9. HappyCharly / 517 / +9 / +30 / 2352 / 2630
10. AardappelSchotel / 443 / +27 / +33 / 2409 / 2709
11. greysbones / 377 / +4 / +0 / 3332 / 3526
12. Lovely / 375 / +60 / +13 / 3093 / 3463
13. ToT / 360 / +35 / +0 / 3695 / 3974
14. MizzezAmy / 335 / +10 / +22 / 1684 / 1963
15. Rob / 314 / +0 / +78 / 281 / 379
16. mascara-klodder / 292 / +102 / +0 / 766 / 938
17. loveyoulongtime / 267 / +0 / +0 / 1160 / 1290
18. kree / 231 / +64 / +0 / 916 / 1053
19. Bally-b / 208 / +37 / +33 / 115 / 159
20. Pinnenmutske / 206 / +4 / +10 / 924 / 1095SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ze lijken best veel op de The bloodhound gang.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:26 schreef _UserName_ het volgende:
Hmm.. ik dacht echt dat zij een zelf gemaakt nummer hadden.. Hebben ze ook wel maar daar zijn ze niet bekend mee geworden bij het grote publiek.. Zal wel een brainfart zijn geweest“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef hemarookworst het volgende:
Sportschool is toch overrated
Bewegen niet![]()
Bier halen is ook bewegen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar ken ik wel meerdere nummers vanquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lijken best veel op de The bloodhound gang.![]()
![]()
Die maken ook fijne muziek iddquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze lijken best veel op de The bloodhound gang.
Bloodhound gang
R.I.P DTS.![]()
* MizzezAmy kijkt naar de scorelijstquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:19 schreef JustinK het volgende:
[..]
De eersten zullen niet altijd de besten zijn
Akkoord
Ja waarvoor zou ik de beste zijn?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
* MizzezAmy kijkt naar de scorelijst
Akkoord![]()
![]()
Deze is wel tegelwaardig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk vind ik dat de punten op basis van het aantal posts moet zijn, dus eindscore = totaalscore gedeeld door het aantal posts
Voor jezelfquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja waarvoor zou ik de beste zijn?
Prima als DTS dan 's nachts dichtgaatquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:37 schreef _UserName_ het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de punten op basis van het aantal posts moet zijn, dus eindscore = totaalscore gedeeld door het aantal posts![]()
![]()
@gebrokenglas kom er maar inquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:37 schreef _UserName_ het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de punten op basis van het aantal posts moet zijn, dus eindscore = totaalscore gedeeld door het aantal posts
Nee, maar die heeft er wel een overzichtje van!quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die heeft het niet voor het zeggenCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Crap, laat maarquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Prima als DTS dan 's nachts dichtgaat
Ohja die had ie al eens gepost iddquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, maar die heeft er wel een overzichtje van!![]()
![]()
Hoewel, zo heel veel post ik niet voor 6 uur.. (maar dat is omdat dat dan ook niet nodig is...)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, had je zeker verdrongenquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja die had ie al eens gepost idd
Ff terug gekeken, over het algemeen ben ik na 6 uur wakker wel.. was eerder wel anders, dan was het tussen 4 en 5Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Pfoe, vroege vogelquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:43 schreef _UserName_ het volgende:
Ff terug gekeken, over het algemeen ben ik na 6 uur wakker wel.. was eerder wel anders, dan was het tussen 4 en 5![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: