SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
No noquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Prima als DTS dan 's nachts dichtgaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Precies.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon zo laten. Maar mensen moeten altijd iets te zeuren hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
Hebben we dit al niet een keer gehad? Wat kan er beter aan DTS? Nou helemaal niks imo.![]()
![]()
Soms komen er echt mensen in de nacht omdat er nog leven is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon zo laten. Maar mensen moeten altijd iets te zeuren hebben natuurlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja als enige topic op FOK! Maar DTS is over het algemeen drukker overdag.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms komen er echt mensen in de nacht omdat er nog leven is.
Maar ook dat kan variëren.![]()
In DTS brandt altijd licht.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En gezellig keuvelen met de wijze heren.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soms komen er echt mensen in de nacht omdat er nog leven is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dts is al een paar jaar wat vroeger de nachtbagger een beetje was.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar ben jij ook wel debet aan maatje.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dts is al een paar jaar wat vroeger de nachtbagger een beetje was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben jij ook wel debet aan maatje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.![]()
![]()
Niks op uit doen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kan overdag ook hoor, al kan je dan op meer plekken terecht iddquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
positief bedoeld het topic waar de mensen alles kwijt kunnen als ze die nacht toch wakker zijn. Rest van Fok! Is dan helemaal dood blij dat het er is.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Punten horen bij DTSquote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.![]()
mario omdat ie geen derde meer staat?quote:Op vrijdag 27 december 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag wel iemand posten,niet jij hoor,dat ze beter de punten konden afschaffen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Wat denkt ze wel. vraag ik me dan af.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik wil alles bepalenquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar jij wil helemaal niks hier bepalen m.b.t. de punten?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
zal altijd een ding blijven hier, al was mijn eerste opmerking grappig bedoeld omdat ik vaak weinig posts hebTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Weet ikquote:Op vrijdag 27 december 2024 15:07 schreef _UserName_ het volgende:
zal altijd een ding blijven hier, al was mijn eerste opmerking grappig bedoeld omdat ik vaak weinig posts heb![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: