Witte rook?quote:Op donderdag 26 december 2024 22:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik reed nog langs een crematorium vandaag
Te ingewikkeld voor mij.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand vond mijn Apartheidi Klum-grap leuk trouwens?
Als je van zuur bier houdt is ie prima jaquote:
Niet gezien, sorryquote:Op donderdag 26 december 2024 22:55 schreef Dagoduck het volgende:
Niemand vond mijn Apartheidi Klum-grap leuk trouwens?
Jammergenoeg geen vrouwvliegjes.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn het helden:
[ afbeelding ]
Lekker, geniet ervan.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zo weer terug van kerst met de fam. Meteen maar even een wijntje erbij
Proost ouwe!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Als je van zuur bier houdt is ie prima ja
Niet overdreven zuur, er komt vooral veel limoen naar voren, maar daar hou ik wel van
Ja ik heb in het verleden wel zo'n beetje alle smaakjes er van overal vandaan getrokken en geïmporteerdquote:Op donderdag 26 december 2024 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet veel Bacardi heb gedronken, het grootste deel was ooit op één avond.
[ afbeelding ]
Marinestad hè, allemaal soorten die niet in Nederland te krijgen waren. Ook allemaal gedronken die avond.
quote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze CCR is voor mij even de laatste. Komende paar uur niets wat ik echt niet mag missen + nogal gesloopt van twee nachten met <6 uur slaap.
Hou je kinks voor jezelfquote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Jammergenoeg geen vrouwvliegjes.
Je mist dan The The - Uncertain Smile, wat een godennummer isquote:Op donderdag 26 december 2024 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze CCR is voor mij even de laatste. Komende paar uur niets wat ik echt niet mag missen + nogal gesloopt van twee nachten met <6 uur slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |